ලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනක් ට කරන්න පුළුවන් investment මොනවද?
මේවගේ කෙනෙක් ට මොනවද තියන investment options?
දැන් මොනවද තියන option?
- ඉඩම් ගෙවල් ගන්න බෑ. එච්චර කැපිටල් එකක් නෑ [හිතන්න ලක්ෂ 5ක් වගේ තමා තියෙන්නේ]
- Stock market කරන්න බෑ : බැහැල කරන්න time එකක් නෑ සහ දැනුම /experience නෑ
- වාහන ගන්න බෑ. දැන් කොහොමත් බෑ නේ
මේවගේ කෙනෙක් ට මොනවද තියන investment options?
- Unit Funds මේදවස් වල growth එක වැඩක්ම නෑ.
- FD ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ
- Insurance based investment plan වාසියක් නෑ මොකද, එකේ වාසිය ගන්න හැමදාම premium pay කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. job එක නැති උනොත් sorry
දැන් මොනවද තියන option?