Investment Options: ලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනෙකුට

Avatar998

Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,919
    5,088
    113
    Pandora
    Elama, mata poddak info denawada buy sell karana hati.

    Oya coin ganna buwa trustworthy da?
    Cryptocurrency ගැන හරියට study කරන්නේ නැතුව coins buy කරන්ට යන්න එපා. තියෙන සල්ලි ටිකත් කෙල්වග්න්ට වෙන්නේ.
     

    Foxx Molder

    Member
    Sep 11, 2020
    1
    0
    1
    ලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනක් ට කරන්න පුළුවන් investment මොනවද?

    1. ඉඩම් ගෙවල් ගන්න බෑ. එච්චර කැපිටල් එකක් නෑ [හිතන්න ලක්ෂ 5ක් වගේ තමා තියෙන්නේ]
    2. Stock market කරන්න බෑ : බැහැල කරන්න time එකක් නෑ සහ දැනුම /experience නෑ
    3. වාහන ගන්න බෑ. දැන් කොහොමත් බෑ නේ

    මේවගේ කෙනෙක් ට මොනවද තියන investment options?
    1. Unit Funds මේදවස් වල growth එක වැඩක්ම නෑ.
    2. FD ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ
    3. Insurance based investment plan වාසියක් නෑ මොකද, එකේ වාසිය ගන්න හැමදාම premium pay කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. job එක නැති උනොත් sorry


    දැන් මොනවද තියන option?
    Mony market fund
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    5laks + Time daala business ekakin loku deyak karnana puluwan.
    Input ekak nathuwa invest witharai nam high risk investments thama. stock, crypto etc.. profit wagema loss wennath chance wadi.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: himbuta and Kolama

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    5laks + Time daala business ekakin loku deyak karnana puluwan.
    Input ekak nathuwa invest witharai nam high risk investments thama. stock, crypto etc.. profit wagema loss wennath chance wadi.
    5laks thiyanawa
    time thama naththe

    monawada karanna puluwan business ? Import karala sell karana ewata kemaththak na.... rate salli tika pitata yana nisa.
    ehema nathuwa karanna puluwan monawada?
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    5laks thiyanawa
    time thama naththe

    monawada karanna puluwan business ? Import karala sell karana ewata kemaththak na.... rate salli tika pitata yana nisa.
    ehema nathuwa karanna puluwan monawada?
    Time nathuwa karanna business ekak naha. Part time karala goda yannath amarui dan, competition wadi
     
    • Like
    Reactions: Sonique

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,004
    12,376
    113
    Behind u :p
    1 lak in crypto , 100% risk ,
    Yield farming / 1inch / pancake swap/ uniswap,
    pools + staking
    1000% roi +/-

    * Dana giyoth kataragama , nodana giyoth ataramaga
     
    • Like
    Reactions: kukkubaba98

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    ado softlogic investment eke 10% denawa. one welawaka dawasak athulatha withdraw karagannath puluwan
     

    MM Cars

    Active member
  • Sep 10, 2016
    929
    89
    28
    Yokohama, Japan
    Insurance based investment plan den thiyenawane 05 years & 03 years witharak gewanna thiyena. Long Term gewanna ona ne. Annual gewanawanam 03 year plan ekata warika thunayi, 05 year ekata warika 05 i.