Cryptocurrency ගැන හරියට study කරන්නේ නැතුව coins buy කරන්ට යන්න එපා. තියෙන සල්ලි ටිකත් කෙල්වග්න්ට වෙන්නේ.Elama, mata poddak info denawada buy sell karana hati.
Oya coin ganna buwa trustworthy da?
Cryptocurrency ගැන හරියට study කරන්නේ නැතුව coins buy කරන්ට යන්න එපා. තියෙන සල්ලි ටිකත් කෙල්වග්න්ට වෙන්නේ.Elama, mata poddak info denawada buy sell karana hati.
Oya coin ganna buwa trustworthy da?
Mony market fundලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනක් ට කරන්න පුළුවන් investment මොනවද?
- ඉඩම් ගෙවල් ගන්න බෑ. එච්චර කැපිටල් එකක් නෑ [හිතන්න ලක්ෂ 5ක් වගේ තමා තියෙන්නේ]
- Stock market කරන්න බෑ : බැහැල කරන්න time එකක් නෑ සහ දැනුම /experience නෑ
- වාහන ගන්න බෑ. දැන් කොහොමත් බෑ නේ
මේවගේ කෙනෙක් ට මොනවද තියන investment options?
- Unit Funds මේදවස් වල growth එක වැඩක්ම නෑ.
- FD ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ
- Insurance based investment plan වාසියක් නෑ මොකද, එකේ වාසිය ගන්න හැමදාම premium pay කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. job එක නැති උනොත් sorry
දැන් මොනවද තියන option?
Senior citizen wayasa keeyada ban set wenne? Banks monada?FD senior citizen daanna 15% hambawenawa
5laks thiyanawa5laks + Time daala business ekakin loku deyak karnana puluwan.
Input ekak nathuwa invest witharai nam high risk investments thama. stock, crypto etc.. profit wagema loss wennath chance wadi.
Time nathuwa karanna business ekak naha. Part time karala goda yannath amarui dan, competition wadi5laks thiyanawa
time thama naththe
monawada karanna puluwan business ? Import karala sell karana ewata kemaththak na.... rate salli tika pitata yana nisa.
ehema nathuwa karanna puluwan monawada?
60 wedi.oni bank ekak puluwanSenior citizen wayasa keeyada ban set wenne? Banks monada?
eka thamayi.Time nathuwa karanna business ekak naha. Part time karala goda yannath amarui dan, competition wadi
Option na bro.eka thamayi.
job ekak karana kenek ne mama. full time business karanna ba. part time deyak thama
ado softlogic investment eke 10% denawa. one welawaka dawasak athulatha withdraw karagannath puluwan