Investment Options: ලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනෙකුට

dinukaperera

Well-known member
  • Dec 21, 2006
    1,630
    517
    113
    ලොකු කැපිටල් එකක් නැති කෙනක් ට කරන්න පුළුවන් investment මොනවද?

    1. ඉඩම් ගෙවල් ගන්න බෑ. එච්චර කැපිටල් එකක් නෑ [හිතන්න ලක්ෂ 5ක් වගේ තමා තියෙන්නේ]
    2. Stock market කරන්න බෑ : බැහැල කරන්න time එකක් නෑ සහ දැනුම /experience නෑ
    3. වාහන ගන්න බෑ. දැන් කොහොමත් බෑ නේ

    මේවගේ කෙනෙක් ට මොනවද තියන investment options?
    1. Unit Funds මේදවස් වල growth එක වැඩක්ම නෑ.
    2. FD ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ
    3. Insurance based investment plan වාසියක් නෑ මොකද, එකේ වාසිය ගන්න හැමදාම premium pay කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. job එක නැති උනොත් sorry


    දැන් මොනවද තියන option?
    කොල්ලො මොන දේ කෙරුවත් කැපවීම ඔනේ. මහන්සි වෙලා වැඩ කෙරුවොත් අසාර්ඨක වෙන ප්‍රතිශතය ගොඩාක් අඩුයි.

    මේ දවස් වල ඒ බජට් එකට කරන්න පුලුවන් බිස්නස් ටිකක් මෙන්න.

    1) පරණ වාහන කටුවක් දෙකක් අරගෙන පොඩ්ඩක් මොඩිෆයි කරලා විකුණන්න.
    2) කොටුව, මරදාන පැත්තෙ ටිකක් ඇවිදින්න. ටවල්, බෙඩ්ශීට්, ට් ශර්ට් ටිකක් අරගෙන මුලින් පවුලේ කට්ටියටයි, යාලුවන්ටයි විකුණ්න්න. පස්සෙ පස්සෙ ෆෙස්බූක් දාලා අලුත් කස්ටමර්ලා ටිකක් අල්ල ගන්න.
    3)Buying & Selling කරන්න. මුලින්ම Wholeseller ලාගෙ Facebook පෙජ් ටිකක් බලන්න. ඊට පස්සෙ මේවා මිටර් එකේ තියා ගන්න. ඊට පස්සෙ Facebook page එකක් හදලා producs & photos ටිකක් එහෙම දාලා තියන්න. Orders ආවාම අතනින් අරන් customerට දෙන්න
    4). Wholesale spices අරගෙන පැකට් කරලා විකුණන්න
     
    • Love
    Reactions: Kolama

    agent139

    Active member
  • Dec 29, 2018
    330
    171
    43
    Basement
    Ubata time naththan mahansi wenda welawak naththan coins forex karanda gihin amaruwe watenda epa..
    Ubata Job ekath beran lankawe business ekak goda danwa kiyana eka lesi na...
    Ubata thiyena hodama wade oya salli tiken MSc MBA ekak hari karala oita wada salary hamben job ekakata panapan...
     
    • Love
    Reactions: Kolama

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    5laks + Time daala business ekakin loku deyak karnana puluwan.
    Input ekak nathuwa invest witharai nam high risk investments thama. stock, crypto etc.. profit wagema loss wennath chance wadi.

    මේ කතාව සහතික ඇත්ත. මගෙ බුටික් මාකටින් ඒජන්සි එක පටන් ගන්න මට ගියේ රු. 429,887.50යි. :cool:
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මේ කතාව සහතික ඇත්ත. මගෙ බුටික් මාකටින් ඒජන්සි එක පටන් ගන්න මට ගියේ රු. 429,887.50යි. :cool:
    batik market karanne koheda
     
    • Haha
    Reactions: Kolama

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    Bump!

    Degree ekak wage tiyena ekekta redi business, kadala business kranna bane pawle ayagen mokut ahagan netuwa.

    Awage eunta monwada business ideas?
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    me thread eka dapu eka e dawas wala vahana ganna ba kiyanne nathuwa amaruwen hari gaththa nan ada ithin 10% wage profit ekak thiyenawa masa 6ta. :D