iphone 17 මේ කියන එක ඇත්තද? වෙන රටකින් අරන් එන එක ලාබද?

emoboy

Well-known member
  • Oct 1, 2015
    2,244
    2,919
    113
    ඩුබායි වල pro max එක ඩිරාම් 5,099. ඒ කියන්නේ රුපියල් 82.28 න් වැඩි කලත් රුපියල් 419,548.95 ක් වෙන්නේ. :yes:
    එහෙ ඉදන් අලුතෙන් ගෙනාවම මෙහෙ unlock කරන සීන් කරන්න ඕනද?
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    me apple store eke amount eka meeta wada godak adu wenawa amazon and noon wala, ieetath aduwata normal shop walin ganna puluwan
    තාම Apple Store විතරයි Pre-order කරන්න පුලුවන්. Sharaf DG එකටවත් තාම Pre-order එක ඇවිල්ලා නෑ. :yes: Amazon Noon වලට එන්න තව කල් යනවා.
     

    bdnsp

    Active member
  • Mar 30, 2014
    623
    158
    43
    Sri Lanka
    Original phone එක ගෙදරට ගෙනත් දෙනවා . හැබැයි TRC registration එක නෑ . රට ඉදන් තමයි ගෙන්නල්ල දෙන්නේ.