Oita wada lesi ban meka balapan..




ලොල් ..... ඔහොම කරා කියලා jailbrake එක කරගන්නවත් Permition දෙන්නේ නෑ බන් , ,,
ඕකෙන් හිත හදාගන්න පුළුවන් මගේ එකෙත් HOME Screen එකට යන්න පුළුවන්නේ කියලා![]()






I phone 4s aka baida me videhata Activate karaganna adu gane home akatawath yana widihata
kohomada ban jail break wenne jail break nokara...
meken menu ekata gihin use karanna puluwan ipod eka wage...
![]()
kohomada ban jail break wenne jail break nokara...
meken menu ekata gihin use karanna puluwan ipod eka wage...
![]()





Oita wada lesi ban meka balapan..

screen eka lock unta passe ayeth okma karanna one. oya widiyta kalta wedak na, apps mkuth weda karanneth na,screen eka lock unta passe ayeth okma karanna one.



එක තම මචං මාත් ඉස්සර වෙලා ඉදන් කිව්වේ ,, පිළිගන්නේ නැනේ 



