iphone help :no:

nuwan755

Active member
  • Dec 8, 2008
    605
    47
    28
    මචන්ලා, මන් අද iphone 4 එකක් ගත්තා. use එකක්.factory reset කරාම පැය දෙකක් විතර ලෝඩ් වෙනවා. එතනින් එහාට මොකුත් වෙන් නෑ. off කරන්නම ඕන.මට factory reset කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ. jailbreak karala tiyenne. cydea lod wenneth na. ios 6.1.3 tiyenne.
     

    sanjeewawga

    Well-known member
  • Dec 10, 2008
    2,471
    369
    83
    මචන්ලා, මන් අද iphone 4 එකක් ගත්තා. use එකක්.factory reset කරාම පැය දෙකක් විතර ලෝඩ් වෙනවා. එතනින් එහාට මොකුත් වෙන් නෑ. off කරන්නම ඕන.මට factory reset කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ. jailbreak karala tiyenne. cydea lod wenneth na. ios 6.1.3 tiyenne.

    LOL... Ube oka Jailbreak karalada banz.. Ehenam Badu banis da danne ne
     

    asanka99

    Well-known member
  • Apr 3, 2009
    2,209
    110
    63
    Gampaha
    jailbreak karala nam factory reset karanna ba, IPSW eka Download karala restore karanna..
    dan on wenne naththam redsnow eken just boot denna,
     

    roshan7917

    Member
    Jun 14, 2012
    765
    83
    0
    piliyandala
    මචන්ලා, මන් අද iphone 4 එකක් ගත්තා. use එකක්.factory reset කරාම පැය දෙකක් විතර ලෝඩ් වෙනවා. එතනින් එහාට මොකුත් වෙන් නෑ. off කරන්නම ඕන.මට factory reset කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ. jailbreak karala tiyenne. cydea lod wenneth na. ios 6.1.3 tiyenne.

    Machan bayawenna aepa. Oyata phone 1k reset karanna behe jaibreak
    Karata passe. Reset karanne one nam ios 6.1.3 down. Karala phone 1k
    Itune connect karala restore karanna (with internet) ios 6.1.3 jailbreak
    Karata wedak nehe (thitherd) with out jailbreak use karanna
    If any problem contact email. [email protected]