එකේ උඩ notch එක ගාව කොල පාට උනා.. ඩිස්ප්ලේ දාන්න වෙයි වගේ?
එහෙම කේස් ආපු උන් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්කෝ..
ලෙසටම කෙලවෙලා ඉන්න වෙලාවක මේකත් උනේ..
එහෙම කේස් ආපු උන් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්කෝ..
ලෙසටම කෙලවෙලා ඉන්න වෙලාවක මේකත් උනේ..
ow ban.. serama video kare eken. ekai aula.. tawa tika dawasak adan yanna puluwan wewi..හොඳ ගාණක් යයි
ehema set unothnam loku deyakබම්ප්.අඩුවට කරගන්න තැනක් සෙට් වේවා..
15.2,15.3 Update එකේ අවුලක් කියලත් කියනවා. 1:51
what did u do?? mine is working fine even after the latest updateAuto harigiya ban... aye ewida danneth ne
ehema wage tamai..... Mage ekanam ibema harigiya..This is issue is common in iPhone x
Original display eka 35k kiwwa...10ක් වගේ යයි. ඕක ලොකු වැඩක් නෑ බන්. ඩිස්ප්ලේ එක අරන්, කොන්ඩේ වෙලන මැෂින් එක අල්ලපන් ඩිස්ප්ලේ වටේ හිට් වෙන්න. ඕක ගලවල ගන්න පුළුවන්.
Display change karannada?12k wage Giye machan. Moratuwe Place ekakin damme. 30Min wage giye
ow ban. e unata android mage weda walata hariyanne ne ban...Hapoi phones wala display nam yanna epaa patta ganan
iye kathakara 78500k ona kiwwa phone to phone replace karala denawa kiwwa..10-12 kiana ekak wath original display neme. tava aurudu tikak duwanna ba. maybe 1 2 years ai case wenna kalin. original apple part prices gattot abans la quote kara 56k wage e dawas wala with a 1 to 1 replacement warranty
oka tava aurudu ganak use karanna nam hitan inne i suggest u put original
ehema ewanam danne ne ban...10-12 ganna evvala display quality anthimai..hariyata penneth nahe
mokuth kare ne ban.. iye nikanma harigihin tibba..what did u do?? mine is working fine even after the latest update
thanks kolla. man balannam
Thawama fix karala na. next update eken hari yayiAuto harigiya ban... aye ewida danneth ne