iPhone x Display help... ලෙසටම කෙලවෙලා ඉන්න වෙලාවක මේකත් උනේ..

Albert Appuhami

Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    එකේ උඩ notch එක ගාව කොල පාට උනා.. ඩිස්ප්ලේ දාන්න වෙයි වගේ?
    එහෙම කේස් ආපු උන් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්කෝ..
    ලෙසටම කෙලවෙලා ඉන්න වෙලාවක මේකත් උනේ..
     

    Riskaddiction

    Well-known member
  • Jun 5, 2016
    1,725
    1,537
    113
    muchan man use karanne X eak .... gattey sofrllogic eken 2018 august.. thama gindara wage wada.. battery eka 75% thiyenne... if you want any sort of display, battery replacement or hardware issue, reccomending below place.. math mey yanna inne.. WFH hinda yanan welawak na...

    1646620434598.png



    1646620465542.png
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    10ක් වගේ යයි. ඕක ලොකු වැඩක් නෑ බන්. ඩිස්ප්ලේ එක අරන්, කොන්ඩේ වෙලන මැෂින් එක අල්ලපන් ඩිස්ප්ලේ වටේ හිට් වෙන්න. ඕක ගලවල ගන්න පුළුවන්.
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    10-12 kiana ekak wath original display neme. tava aurudu tikak duwanna ba. maybe 1 2 years ai case wenna kalin. original apple part prices gattot abans la quote kara 56k wage e dawas wala with a 1 to 1 replacement warranty

    oka tava aurudu ganak use karanna nam hitan inne i suggest u put original
     

    Albert Appuhami

    Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    This is issue is common in iPhone x
    ehema wage tamai..... Mage ekanam ibema harigiya..
    10ක් වගේ යයි. ඕක ලොකු වැඩක් නෑ බන්. ඩිස්ප්ලේ එක අරන්, කොන්ඩේ වෙලන මැෂින් එක අල්ලපන් ඩිස්ප්ලේ වටේ හිට් වෙන්න. ඕක ගලවල ගන්න පුළුවන්.
    Original display eka 35k kiwwa...
    12k wage Giye machan. Moratuwe Place ekakin damme. 30Min wage giye
    Display change karannada?
    Hapoi phones wala display nam yanna epaa patta ganan
    ow ban. e unata android mage weda walata hariyanne ne ban...
    10-12 kiana ekak wath original display neme. tava aurudu tikak duwanna ba. maybe 1 2 years ai case wenna kalin. original apple part prices gattot abans la quote kara 56k wage e dawas wala with a 1 to 1 replacement warranty

    oka tava aurudu ganak use karanna nam hitan inne i suggest u put original
    iye kathakara 78500k ona kiwwa phone to phone replace karala denawa kiwwa..

    10-12 ganna evvala display quality anthimai..hariyata penneth nahe
    ehema ewanam danne ne ban...
    what did u do?? mine is working fine even after the latest update
    mokuth kare ne ban.. iye nikanma harigihin tibba..
    thanks kolla. man balannam
    ------ Post added on Mar 8, 2022 at 9:01 AM
     
    • Like
    Reactions: Riskaddiction