මරු බඩු මේකෙ ඉන්නෙ. මුන් හිතන්නෙ හැම එකාටම ටහිකෙන සැලරි හම්බෙනවා කියල. IT තමා ඔච්චරවත්. අනෙක් ඒවයෙ 50000 ගන්නත් බෑ ලේසියෙන්.91,000ක් හම්බ වෙනවා නේ
මීට වඩා අඩුවෙන් ගන්න උන් ඕනේ තරම් ඉන්නේ
මරු බඩු මේකෙ ඉන්නෙ. මුන් හිතන්නෙ හැම එකාටම ටහිකෙන සැලරි හම්බෙනවා කියල. IT තමා ඔච්චරවත්. අනෙක් ඒවයෙ 50000 ගන්නත් බෑ ලේසියෙන්.91,000ක් හම්බ වෙනවා නේ
මීට වඩා අඩුවෙන් ගන්න උන් ඕනේ තරම් ඉන්නේ

ඉන්දියාවෙන් ගේනවා බය වෙන්න ඒපාශුවර්ද මදි කියලා අහන අහන ඒකා අයි ටී නේ
මන් දන්න කෙල්ලෙක් ඉන්නව කරන්න දෙයක් නැති කමට ඩිග්රියක් කලා ICBT එකේ.ෆස්ට් ක්ලාස් හැබැයි ප්රොජෙක්ට් එකත් මන් ඒ දවස් වල කරපු assignment එකක් තරන් වත් හොද නෑ.ඇත්තටම ඩිග්රී කඩ තියෙනව කියල හිතුන ඔය සීන් එකෙන් පස්සෙ.virtusa එකෙ ඉන්ටර්න් ගියා.දැන් Quality lead.පඩිය හැබැයි 80000ක් වගේලු.ඔය වගේ තව මිනිස්සු ඉන්නවනෙ ඉතින්.රැල්ලට IT කරල ඉන්ඩස්ට්රි එක කනව.කොම්පැනි වලට clientslath නැති වෙල නතර වෙන්නෙ ඉතින් අන්තිමට.Virtusa එකෙත් ඉන්නවා මම දන්න IT degree තියන උන් ඔයිට ආසන්න ගනන් වලටපිස්සුද කොහෙද උන්ටනං
වෙන එකකට යන්න උනන්දුවකුත් නෑ
පොන්න රනිලද ඉන්දියාවෙන් ගේන්න යන්නෙ?ඉන්දියාවෙන් ගේනවා බය වෙන්න ඒපාශුවර්ද මදි කියලා අහන අහන ඒකා අයි ටී නේ
පොනිලා තමයි අපි විරුද්දයි. පොට්ටුවෙ උන් පුක දුන්නට උබලා පුතාණෝට දුන්නට අපි දෙනවද නෑනේ.පොන්න රනිලද ඉන්දියාවෙන් ගේන්න යන්නෙ?
Ow. Lankawe IT industry eka represent karanawa kiyala eka ekaagen salli kadaaganna charity wagea charity nowena organization ekak. Un kiyana widiyata un tamailu lankawe IT industry eka gena hondatama danne.Okath SLASSCOM wage kadayak mn danna widiyata.
කවුද යකෝ පොන්නයන්ට උක දෙන්නෙපොනිලා තමයි අපි විරුද්දයි. පොට්ටුවෙ උන් පුක දුන්නට උබලා පුතාණෝට දුන්නට අපි දෙනවද නෑනේ.![]()

උබ මේකේ හර්ෂයටත් පුක දෙනවා දැක්කා කවුද බල්ලො අරකවුද යකෝ පොන්නයන්ට උක දෙන්නෙ![]()
එක එකාට පුක දෙන්න උඹ හිතුවද පොන්න බයියෙක් කියලඋබ මේකේ හර්ෂයටත් පුක දෙනවා දැක්කා කවුද බල්ලො අර
2014 December maasa 3k witara virtusa eke Associatie hitiye 25000ta. CV ekewat mention karala na. E taramata appiriya una job ekat ekkama. Passe as wela wena company ekakata giya. E dawas wala intern aapu un hitiya 15000ta witara.Ade. Year?
උබ පොන්න ටොයියෙක් කියලා මේකේ හැම ඒකාම දන්නවනේ.. බයියො පොන්නයෝ කියලා අහලවත් තියෙනවද ?එක එකාට පුක දෙන්න උඹ හිතුවද පොන්න බයියෙක් කියල
Okun set eka neda eka paarak experience awurudu gaanata experience eka anuwa title ekayi salary range ekakui denna giye. Wade karaganna bari unea kisi ekek unwa ganan gatte nati nisa and IT industry eke ehema karanna amarui foreign opportunities tiyena nisa. වෙන රටවල් වල company වලින් hire කරන එක නවත්තල දෙන්න kiyanawa atte garment wala weda karana unta wada denawa wage programmersla lankawe hira karagena wedaganna wennati.පේන විදිහට ලෝකල් ගුබ්බැයම් ටික එකතු වෙලා අටව ගත්ත slasscom වගේ එකක්. වෙන රටවල් වල company වලින් hire කරන එක නවත්තල දෙන්න කියලත් අඬල![]()
නාකි මයිනගෙ ඉඳන් පොන්නයො කියල අහල තියෙන්නෙ. ඌට කඩේ යන පොන්නයො ඩබල් පොන්නයොඋබ පොන්න ටොයියෙක් කියලා මේකේ හැම ඒකාම දන්නවනේ.. බයියො පොන්නයෝ කියලා අහලවත් තියෙනවද ?
You would have probably been a fucking dudJust before my graduation after completing my bachelors I joined a company in Maradana for 60USD a month. I accepted this offer only because the offer I got from Virtusa was less than 50USD a month.
So 250USD is far above average.