මොන බිස්නස් ද කරේ?ඔව්. ආයේ job එකකට ගියා, ඒක අවුල් වුණාට පස්සේ
business eka ???මානසික නිදහස, ෆයිනෑන්ශල් ෆ්රීඩම්, ෆ්රී ටයිම් බලාගෙන නම් ජොබ් දමලා එන්නෙපා. ඇයි කියලා මේ පාන්දර එකේ ඉදලා වැලලෙන කස්ටමර් ශේප් කරලා ඇවිත් කියන්නම්
බිස්නස් එක මොකද අදාල නෑ හැම එකටම කස්ටමස්ල ඉන්නවනෙbusiness eka ???
ඔය ආතල් නෑ බ්රෝ බිස්නස් කරද්දි. තමන්ට උඩින් එකාට බනින ආතල් එක ආයෙ සල්ලි දීලවත් ගන්න වෙන්නෙ නෑ. Its just a job කියල ගෙදර ඇවිත් වැලක් බලල අතේ ගහල නිදාගන්න ආතල් එක නෑනෙ. අද කෙල උනොත් හෙට බඩගින්නෙ සීන් එකේ දුවන්නෙ.ජොබ් එකත් එපා වෙනවා වෙලාවක දැන් මේ අද උදේ 3 ඉදල ඉන්දියන් ඩප්පියෙක් එක්ක ඔට්ටු වෙනවා උගේ ෆෝන් ටිකක් ගොඩදාගන්න. ඌත් මහා හුචක්කු ටිකක් අරන් ඇවිල්ලා තියෙන්නේ ගොඩක් ඒව end of life. මහා ලොකු IT manager. Temporary fix එකක් දාලා shape කරගත්තා
මාම සුපිරි සක්සස් ඇති මේ වෙද්දි අනිවාරෙන්ම1. පුදුම ඉවසීමක් තියෙනවා නම්,
2. විවේක කාලයක් නැතිව වැඩකරන්න කරන්න සූදානම් නම්,
3. මහන්තත්වය බිමන් තියලා කස්ටම්ර්ට සර්, මැඩම්, මහත්මයා කියන්න දිව නැමෙනවා නම්
ඔබට සිරිලංකාවේ දී බිස්නස් කොට ගොඩ යා හැක.
(මේ උපදෙස් අපේ ඥාතී මාමා කෙනෙකුගේ ව්යාපාරික ජීවිතය ඇසුරෙනි)
ඔව්. පොර සෑහෙන තැනක ඉන්නවා මේ වෙන කොට. හැබැයි පොරට නම් උපතින්මත් සල්ලි තිබිලා තියෙනවා.මාම සුපිරි සක්සස් ඇති මේ වෙද්දි අනිවාරෙන්ම
ඔහොම කලාම success වීමේ percentage මාර අඩුයි. full focus එක නැතුව බිස්නස් grow කරන්න අමාරුයි. අමතර ආදායමක් වගේ එකක් තමා එහෙම නම් හරි යන්නෙජොබ් එක කරනගමන් බිස්නස් එක පටන් ගන්න,
බිස්නස් එක තැනකට එනකල් ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්න එපා