dinesh89

Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    මට්චන්ලා මට හොද ADVICE ටිකක් ඕනෙ බන්.. මම මේ පාර A/L s කරේ.. Arts වලින්.. ලාවට වගේ පාස් .. මට ජොබ් එකක් හොයා ගන්න ඕනෙ බන්.. දන්න දේකට තියෙන්නෙ කම්පියුටර් ගැන තමයි බන්.. ඉතින් මට කරන්න හොද cause එකක් හරි හොද ජොබ් එකක් දන්නවනම් හරි කියනවද යාලුවනේ.:confused::confused::confused:
    ඔයාල දන්න හොද Job Vacancy තියනවනම් මෙතන දාන්න.. ඒක අනික් අයටත් වැදගත් වෙයි බන්:baffled::baffled::baffled:
     
    Last edited:

    killershan

    Well-known member
  • Dec 12, 2007
    5,758
    221
    63
    On my Dreamzz
    කොහොමද බන් qualification හදා ගන්නේ... උබ දන්න කරන්න හොද Cause එකක් නැද්ද බන්:baffled::baffled:
    Go to SLIIT Networking or IT .. EK innewa SLIIT yane godak kattiya ubeta onna Details okkoma kattiyage ahaganne puluwan ;);)
     

    dinesh89

    Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    මට එක පාර මේ සුදුසුකම් වලට ස්තිර job එකක් හොයා ගන්න අමාරු වෙයිද බන්:(:(:(
     
    Last edited:

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    HSBC එකේ මේ දවස් වල walk-in interviews තියෙනවා..කඩ්ඩ තමයි ඕන :yes:
     

    dinesh89

    Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    HSBC එකේ මේ දවස් වල walk-in interviews තියෙනවා..කඩ්ඩ තමයි ඕන :yes:

    කඩ්ඩ හුගක් ඕනෙද බන්? කතා කරන්නත් පුලුවන් වෙන්න ඕනෙද බන්?
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    කඩ්ඩ හුගක් ඕනෙද බන්? කතා කරන්නත් පුලුවන් වෙන්න ඕනෙද බන්?
    ඔව් මචං කඩ්ඩ නම් හොඳට ඕන මොකද local එකට නෙමෙයි ගන්නෙ. customer care executive කතා කරන්න හොඳට පුළුවන් වෙන්න ඕන :)

    නැත්නම් local banks බලපන් මචං. මං දැක්ක දාල තියෙනවා කීපයක්. trainee banking assistant ල ගන්නවා.ඒවටත් කඩ්ඩ ඕන හැබැයි අරකෙ තරම්ම බලන එකක් නැහැ. මේ තියෙන්නෙ NDB එකෙත් :)
     

    dinesh89

    Well-known member
  • Dec 13, 2010
    2,417
    233
    63
    34
    At Home
    ඔව් මචං කඩ්ඩ නම් හොඳට ඕන මොකද local එකට නෙමෙයි ගන්නෙ. customer care executive කතා කරන්න හොඳට පුළුවන් වෙන්න ඕන :)

    නැත්නම් local banks බලපන් මචං. මං දැක්ක දාල තියෙනවා කීපයක්. trainee banking assistant ල ගන්නවා.ඒවටත් කඩ්ඩ ඕන හැබැයි අරකෙ තරම්ම බලන එකක් නැහැ. මේ තියෙන්නෙ NDB එකෙත් :)

    Thanks matchan.. මට O/L s වලටත් ලොකුවට Results නැහැ බන්.. ඒකනෙ ප්‍රශ්නෙ:confused::confused::confused: