kelehi guNa nodhath guNamakuwan. - කෙලෙහි ගුණ නොදත් ගුණමකුවන්

Ekuser

Member
Aug 29, 2009
34
5
0
unloading_Jaffna_back.60687.jpg



mey America wenui UN eken dun na Adara walin akak ...
picture aka hodata balan na ... US. Cost Guard Flight akak..
tawa uniform wala at wala badge balan na..

anika oya hadana tika haduwet China walin Gini Poliyata Salli aran apiwa Naya karayo karala neda?

oya hada na dewala walata mama waradak kiyan ne na... mokada karala tiyena wada hodai.. habai oya projects walata yana sali budget cuts walin adu kara gan na tib ba..
oya wada karan na gena we china wala minisun wa .. ewata ape minis sunwa dan na tib ba.. mona unat ape Tax salli walin neda mewa gewan ne? mewa gewan ne ape anagata daruwo..

danwat mada gaha ganan na aka natara kara gamu..
rate suba anagatayak sadaha hodata hitala wada karamu..
nikan minisuge vada beda ati karan natuwa...
 

uwaispower

Member
Jul 13, 2006
188
22
0
Brothers , First of all we all should understand the fact that u shud not blame or scold a certain ethnic group , coz they have got all the right and freedom to vote for anyone they want . and i don't understand y da hell this guy සුදු මහත්තයා use the word "Thambiya" to refer muslims . GTRZ please take this in to ur kind consideration .

and also i wud like to infrom සුදු මහත්තයා that the fund for the Mudur bridge didn't come out of our president pocket it was funded by saudi government . also i wud like to mention that being a muslim still i am with mahinda , so vat bt the tohusands of muslims who voted for mahinda in southern province , western and around the island .

and u say that "රටේ සිංහල ජනතාව මහින්ද මහත්තයාට විශිෂිඨ ජයග්‍රහනයක් ලබා දුන්නා" which i think a strong act of discrimination .

i am asking everyone , who made Fonseka to get 40,000,00 votes ,how ???? was it only the vote of muslims and tamil , Noo!!!!!! Hopefully more than 90% would be the votes of sinhalese ppl .

so please dont encourage these kind of threads , and do not hurt others !!!
 

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    matath oya tikama thama uben ahanna tiyenne
    podi chanda okkoma mr dinala mr okkoma loku chanda dinnane kohomada??
    mr 60% ka nawatila sf hamawelema 30% k nawatinne kohomada???
    machan api ape gama gana dannawa
    ja ela sf ta ful sup ekak tibbe ehema welath sf ta ayeth 30% ekakin nawatune kohomada??
    2005 diii ranil ta oita wada chanda tibba
    sf ta ranil ta tibbata wada degunayak wadi wenne one
    meka election ekak neme loku hora kamak ubalata mewa threna widihata kiwwath ewa thrun ganna ona kamak naa
    mr sup karana godak aya elec tion eke awulak tiyenawa kiyala pili ganiddi uba witharak padanamak nati dewal kiyawanawa api ape asane gana dannawa
    ubala ubalage asane gana dannawa ehema api kiyaddi uba ara wage mati prashanayk ahawwa eka ube anuwanakama
    ekath ubala ubalage wasiyata harawa gannawa
    election dawase apith tv baluwa hama ekkenek ekkama katha kala
    okkoma kiyanne meka loku prodawak kiyala
    laksha 60k ?? mr ta ??? mr wath watinne echara
    ballek aragannawa eeta wada labai
    kauda kiyanne laksha 60k mr ta chanda dunna kiyala???
    basil rajapaksha???
    election commisioner ada wenakan live telecast ekak dunne naa
    commisioner kiwwa chanda pettiyak wath araksha karaganna hamba wune na kiyala
    ehema chanda horakam karapu ballek gana thamai uba kiyanne
    oya wal ballata hari yanne naa
    a wage ballekge makkan kahana ubalata rate sapaya wadila iwarai
    lankawe majourity eka sf ekka
    thawa tika dawasakin atta mokakda kiyala ratatama heliwei
    ethakota mr ge pati roll



    මේ බලපන්, චන්ද කොමසාරිස්තුමගේ කතාව හරියට ඇහුවනම් උඹට ඇහෙන්න ඇති එතුමා කිව්වා, මේ චන්දය කොච්චර හොඳට තිබ්බද කියල. :confused:හැම පක්ෂයකම නියෝජිතයෙක් චන්ද මධ්‍යස්තානෙක හිටිය, ගනින තැන හිටිය, ඒවගේම ප්‍රවාගනය කරනකොටත් හිටිය කියල.
    මේ චන්දෙ හොර චන්දයක් කියල කරන චෝදනා එල්ල නොවෙන්න තමයි එහෙම කරේ.:yes::yes:
    දැන් සරත් පැරදිලා ඉවරයි. මහින්ද දිනලත් ඉවරයි. :) ඔහොම උනා කියල කියනවනම් නැවත චන්දය තියන්න කියල විපක්ෂය ඉල්ලා සිටින්න ඕන.:yes:

    මම හිතන්නේ ඔයා ඔයාගැන හොඳ විශ්වාසයෙන් කතාකරනව.
    ඒත් අපිත් එදා TV බැලුව, හැමෝටම කතාකරා, අපි ඇත්ත දන්නව, TV එකේ ගිහපු ඔක්කොම බොරු කියල ඔයා කියන්නෙ කොහොමද? TV channels වලට ඉන්න පිරිසටත් වඩා වැඩි පිරිසක් ඉන්නවද ඔයාට තොරතුරු දෙන්න?:confused: මම TV channels කියන්නේ ඔක්කොම නාලිකාවලට, රජයේ සහ රජයේ නොවන. මොකද කියනවනම් මමත් එදා ටීවී බැලුව.

     

    b squad

    Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka
    මේ බලපන්, චන්ද කොමසාරිස්තුමගේ කතාව හරියට ඇහුවනම් උඹට ඇහෙන්න ඇති එතුමා කිව්වා, මේ චන්දය කොච්චර හොඳට තිබ්බද කියල. :confused:හැම පක්ෂයකම නියෝජිතයෙක් චන්ද මධ්‍යස්තානෙක හිටිය, ගනින තැන හිටිය, ඒවගේම ප්‍රවාගනය කරනකොටත් හිටිය කියල.
    මේ චන්දෙ හොර චන්දයක් කියල කරන චෝදනා එල්ල නොවෙන්න තමයි එහෙම කරේ.:yes::yes:
    දැන් සරත් පැරදිලා ඉවරයි. මහින්ද දිනලත් ඉවරයි. :) ඔහොම උනා කියල කියනවනම් නැවත චන්දය තියන්න කියල විපක්ෂය ඉල්ලා සිටින්න ඕන.:yes:

    මම හිතන්නේ ඔයා ඔයාගැන හොඳ විශ්වාසයෙන් කතාකරනව.
    ඒත් අපිත් එදා TV බැලුව, හැමෝටම කතාකරා, අපි ඇත්ත දන්නව, TV එකේ ගිහපු ඔක්කොම බොරු කියල ඔයා කියන්නෙ කොහොමද? TV channels වලට ඉන්න පිරිසටත් වඩා වැඩි පිරිසක් ඉන්නවද ඔයාට තොරතුරු දෙන්න?:confused: මම TV channels කියන්නේ ඔක්කොම නාලිකාවලට, රජයේ සහ රජයේ නොවන. මොකද කියනවනම් මමත් එදා ටීවී බැලුව.


    machang boru epa api dakka commsioner baya wela hitiya hati
    mr ge godak balapam minihata awilla tiyenawa....election commisioner kohewath kiyala naa meka sadarana mathiwaranayak kiyala
    chanda tika okkoma horakam karala nati mangastana karala
    thawa bonus uth dala
    mona boruda bung
    loke kohewath naaa mehema election
    api tv wala dakka dewal okkoma hora chanda
    ubalata mona pennuwath wadak naa mokada ubala mr sup hinda
    mr chanda horakam karala hari kamak naa chande dinana wanam
    puluwannam pennanna kiyana oua laksha 60 kohenda awe kiyala
    sf ge chanda horakam karala madiwata thawa kata gahannath enawa
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    machang boru epa api dakka commsioner baya wela hitiya hati
    mr ge godak balapam minihata awilla tiyenawa....election commisioner kohewath kiyala naa meka sadarana mathiwaranayak kiyala
    chanda tika okkoma horakam karala nati mangastana karala
    thawa bonus uth dala
    mona boruda bung
    loke kohewath naaa mehema election
    api tv wala dakka dewal okkoma hora chanda

    ubalata mona pennuwath wadak naa mokada ubala mr sup hinda

    mr chanda horakam karala hari kamak naa chande dinana wanam
    puluwannam pennanna kiyana oua laksha 60 kohenda awe kiyala
    sf ge chanda horakam karala madiwata thawa kata gahannath
    enawa

    එහෙම කියන්න එපා. මොකද ඔයා මොනවද ගෙනහැර පාන සාධක? මේක හොර චන්දයක් කියන්න? මොනව පෙන්නුවත් කියන්නෙ මොනව පෙන්නලද? මම කියන්නෙ චන්ද කොමසාරිස්ගෙ ප්‍රකාශයයි, අනෙක් චන්ද ප්‍රතිපලයි, රූපවාගිනී නාලිකායි ගෙනහැර පාල.
     

    b squad

    Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka

    එහෙම කියන්න එපා. මොකද ඔයා මොනවද ගෙනහැර පාන සාධක? මේක හොර චන්දයක් කියන්න? මොනව පෙන්නුවත් කියන්නෙ මොනව පෙන්නලද? මම කියන්නෙ චන්ද කොමසාරිස්ගෙ ප්‍රකාශයයි, අනෙක් චන්ද ප්‍රතිපලයි, රූපවාගිනී නාලිකායි ගෙනහැර පාල.

    channel walata yanna issella votes finalize karanna one
    ehema dewal kare anduwe mr ge makkan kahana ewun
    elction commisioner kiwwa dewal apita hodata mathakai
    lajjawak tiyenawanam aye balapan monawada commsioner kiwwe kiyala
     

    ishanvibez

    Member
    May 24, 2007
    24
    0
    0
    machan jathi wadaya adinna epa. hama kenama sf ta damme naha sf ta dapu muslim ayath innawa e wagema mr ta adare karana ayath innawa. machan digamadulla kiyanne muslim wadiyama inna area eka mr dinumne digamadulla.

    tamil ayath innawa mr ta dapu aya. uba kiyana widiyata sinhala aya damme nadda sf ta??? ethakota ekata monawada kiyanne??

    machan api okkoma sri lankan.

    MAMA DAMMETH APE JANADHIPAHI THUMATA.. SF TA DAPU PISSOTH INNAWA.
     

    ishanvibez

    Member
    May 24, 2007
    24
    0
    0
    HORA CHANDA KIYALA BORU NOKIYA PALAYAN BAN PARADILA KIYANNA DEYAK NATHI UNAMA DAN BAILA GANAWA.

    COUNT KARANAKOTA UBALAGE UN ATHULE ITIYANE UNTATH PENNALA UNGETH SIGN ARAGENA THAMAI RESULT ISSUE KALE.
     

    ALii

    Member
    Nov 6, 2009
    1,554
    69
    0
    ethakota sudu mahaththayo uba kiyanne mahinda mahaththayata chande dunne sinhala aya witharayi fonseka mahaththayata chande dunne tamil and THAMBIYOy witharayi kiyalada
     

    suraj1132

    Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    machan sudu mahaththaya,,,,ethaamath vatina thread ekak......aththatama mama ooka gana thread ekak daannakiyalai hitiye may demallunge sakkili vade dakkama....eeth umba niyama thread ekak daala thiyenava....+:yes::yes:...umbata godak pin mehema deyak daala sinhalayange(bahutharayakage) ess arinavata.......mathakada eda 27 venida jaffna vala results ena kotama mama ooka gana kivva????eththatama may kaalakanninta karala vadak naha.....may yakku pita rata vala indagena lankave eelam ooneda nadda kiyala chanda thiyanava.......:angry::angry:...api munta salakanava vadii....mehema giyoth mun anik sare eelam ganne yuddayak nokara......ee assen muslim evun pataw gahala rata allanna hadanava......ape kollonta ithin muhudata paninna thamai venne......eevunaata apema samahara evun thamai jaathivaadayo jaathivaadayo kiyala apema evunge kataval vahanne....ohoma kathaa godak velaavata kiyanne pitarata vala jeevath vana "srilankan" kiyala kiyaaganna oya LKdood,gonta, vage kaandayaii..........apima danne naha kavadahari apitama kela venalkal.....

    thamange jaathiya gana kathaa kireema,,thamange jaathiyata veda kireema jaathivaadaya nevei.....eeka jaathi aalaya....mokada sinhalayata mulu lookenma ithuru wela thiyenne may podi rata vitharai....apita eekath nathi karagannada kiyanne???? oya jaathivaadaya kiyana vachanaya sinhalayage kata vahanna damma vachanayak.....may rate inna vadima jaathivaadayo tika thamai muslim minissui demala minissui........un lassanata unge aim ekata yanava.......

    (dan kavuru hari mata kivvoth jaathivaadiyek kiyala,,ehenam mama hari kamaththenma jaathivaadiyek venava.....mokada,,thamange jaathiya gana kathaa kireema,thamange jaathiya gana kakkumak athiveema nam "jaathivaadaya" kiyala kiyanne,,,ehenam mama hari kamathi "jaathivaadiyek" venna,,,,thmangema rate sulu jaathikayek vidihata marila yanavata vada......)
     

    suraj1132

    Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    anith eka,demala minissui muslim minissui 95% kata vada chande dunne SFta.....eekata heethuwa mokakda kiyala kavuruth dannavane......nikan baba venna epa......apith oya minissunva aashraya karanava.....

    methana thiyena prashne eeka nemei.....mechchara loku yuddayak karala,,minissu dahas gaanak marila,,unta saamaya aran dunna..........eekata kelehiguna dakvanava nemei,,unge jaathiye jara aramunu ishta karaganna yanava........demala minissu chande dunne SFta nemei,,LTTE eke pakshaya vena TNA ekata.......munge hithe thiyena avashshyathaavaya peenavaneda eekenma????apema evun,meevage thread ekak dammahama eeke aththa theruma mokakda kiyala therum gannava nemei,,,boruwata depaththata bedila kaagahagannava......sinhalaya okkoma paksha paata valata bedilai inne....eekai methana varadda.......
     
  • Jul 4, 2009
    7,259
    462
    83
    machan jathi wadaya adinna epa. hama kenama sf ta damme naha sf ta dapu muslim ayath innawa e wagema mr ta adare karana ayath innawa. machan digamadulla kiyanne muslim wadiyama inna area eka mr dinumne digamadulla.

    tamil ayath innawa mr ta dapu aya. uba kiyana widiyata sinhala aya damme nadda sf ta??? ethakota ekata monawada kiyanne??

    machan api okkoma sri lankan.

    MAMA DAMMETH APE JANADHIPAHI THUMATA.. SF TA DAPU PISSOTH INNAWA.

    ethakota sudu mahaththayo uba kiyanne mahinda mahaththayata chande dunne sinhala aya witharayi fonseka mahaththayata chande dunne tamil and THAMBIYOy witharayi kiyalada


    මම නෑ කිව්වෙ නෑනෙ. මුළු ත්‍රේඩ් එකම බලන්න. ආදායම් බදු වංචා කරන්න , කොමිස් ගහන්න , ටෙන්ඩර් ටික ගන්න බලාගෙන සිංහලයො ( නමට විතරක් ) පොන්සේකට දුන්න. ඒ වගේම රට ගැන හිතපු මුස්ලිම් දෙමල අය මහින්දට දුන්න. මහින්ද දිනපු වෙලේ අපේ පැත්තේ මුස්ලිම් අයත් කිරිබත් ඉව්වා. ඒක අපිට අමතක නෑ. ඒත් බහුතරයක් එහෙම කරේ නෑනෙ. ඔය මුලින් තියෙන ෆොටෝ බලපං. බලපං ඒව හැදුවෙ ප්‍රභා ද නැත්නම් රනිල්ද පොන්සේකද කියල. නෑ ඒව කරේ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවෙන්. දැන් කියයි ඒවා පිටරට ආධාර කියල. ඔව් වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි වෙන ආණ්ඩු වගේ පිටරටින් ණය අරන් පිටරටටම කොන්ත්‍රාත් එක භාර දුන්නෙ නෑ. මේ රටේ මොලවලින් වැඩ ගත්තෙ. මේව අපේම දහඩිය මහන්සිය. මේවයෙ රස්සා හම්බුනේ අපේම කොල්ලො කෙල්ලන්ට. ඒවත් පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න. උතුරු නැගෙනහිර වෙනුවෙන් මොන තරම් දේවල් කරාද ? අපිම කෝච්ච් පුරවලා ඒ පැතිවලට බඩු යැව්වෙ නැද්ද ? අපේ හමුදාවල කොල්ලො කෙල්ලො මුන්ට තුන් වේලම උයල කන්න දුන්නෙ නැද්ද ? එක රටක් විදිහට එක ජාතියක් විදිහට රට ගැන හිතපු නිසාද උන් උතුරු නැගෙනහිර පොන්සේකට පාව දුන්නෙ. උන් දැක්කෙ වෙනම රාජ්‍යයක හීනයක්. අදටත් ඒ හීනෙ දකින් උන් ඉන්නවා. හැබැයි උන් දන්නෙ නෑ සිංහල ලේ කකියන්න ගත්ත දවසට උන්ට වෙන දේ.
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    ethakota sudu mahaththayo uba kiyanne mahinda mahaththayata chande dunne sinhala aya witharayi fonseka mahaththayata chande dunne tamil and THAMBIYOy witharayi kiyalada

    ඔබටත් දීමට ඇත්තේ පෙර සහෝදරයෙකුට දුන් පිලිතුරමය...
    මුල් පිටු 10 වත් කියවන්න...:yes:
     

    latekid

    Member
    Aug 16, 2009
    1,590
    27
    0
    සුදු මහත්තයා;6548257 said:
    මම නෑ කිව්වෙ නෑනෙ. මුළු ත්‍රේඩ් එකම බලන්න. ආදායම් බදු වංචා කරන්න , කොමිස් ගහන්න , ටෙන්ඩර් ටික ගන්න බලාගෙන සිංහලයො ( නමට විතරක් ) පොන්සේකට දුන්න. ඒ වගේම රට ගැන හිතපු මුස්ලිම් දෙමල අය මහින්දට දුන්න. මහින්ද දිනපු වෙලේ අපේ පැත්තේ මුස්ලිම් අයත් කිරිබත් ඉව්වා. ඒක අපිට අමතක නෑ. ඒත් බහුතරයක් එහෙම කරේ නෑනෙ. ඔය මුලින් තියෙන ෆොටෝ බලපං. බලපං ඒව හැදුවෙ ප්‍රභා ද නැත්නම් රනිල්ද පොන්සේකද කියල. නෑ ඒව කරේ මහින්දගෙ ආණ්ඩුවෙන්. දැන් කියයි ඒවා පිටරට ආධාර කියල. ඔව් වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි වෙන ආණ්ඩු වගේ පිටරටින් ණය අරන් පිටරටටම කොන්ත්‍රාත් එක භාර දුන්නෙ නෑ. මේ රටේ මොලවලින් වැඩ ගත්තෙ. මේව අපේම දහඩිය මහන්සිය. මේවයෙ රස්සා හම්බුනේ අපේම කොල්ලො කෙල්ලන්ට. ඒවත් පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න. උතුරු නැගෙනහිර වෙනුවෙන් මොන තරම් දේවල් කරාද ? අපිම කෝච්ච් පුරවලා ඒ පැතිවලට බඩු යැව්වෙ නැද්ද ? අපේ හමුදාවල කොල්ලො කෙල්ලො මුන්ට තුන් වේලම උයල කන්න දුන්නෙ නැද්ද ? එක රටක් විදිහට එක ජාතියක් විදිහට රට ගැන හිතපු නිසාද උන් උතුරු නැගෙනහිර පොන්සේකට පාව දුන්නෙ. උන් දැක්කෙ වෙනම රාජ්‍යයක හීනයක්. අදටත් ඒ හීනෙ දකින් උන් ඉන්නවා. හැබැයි උන් දන්නෙ නෑ සිංහල ලේ කකියන්න ගත්ත දවසට උන්ට වෙන දේ.


    aniwa podi mahathaya elakiri.
     
  • Jul 4, 2009
    7,259
    462
    83
    ඔබටත් දීමට ඇත්තේ පෙර සහෝදරයෙකුට දුන් පිලිතුරමය...
    මුල් පිටු 10 වත් කියවන්න...:yes:

    :yes::yes: මැද්දට පැනල දෙන්න එනවා. ඔහේ ආතක් පාතක් නැතිව දොඩවනවා.
    :baffled::baffled:

    aniwa podi mahathaya elakiri.

    :rolleyes::rolleyes:
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    සුදු මහත්තයා;6548382 said:

    :yes::yes: මැද්දට පැනල දෙන්න එනවා. ඔහේ ආතක් පාතක් නැතිව දොඩවනවා.
    :baffled::baffled:



    :rolleyes::rolleyes:

    :yes::yes::yes:
    ඇත්තක් කථා කරනකොට පහර වදිනවා වැඩියිලුනේ....