mey America wenui UN eken dun na Adara walin akak ...
picture aka hodata balan na ... US. Cost Guard Flight akak..
tawa uniform wala at wala badge balan na..
anika oya hadana tika haduwet China walin Gini Poliyata Salli aran apiwa Naya karayo karala neda?
oya hada na dewala walata mama waradak kiyan ne na... mokada karala tiyena wada hodai.. habai oya projects walata yana sali budget cuts walin adu kara gan na tib ba..
oya wada karan na gena we china wala minisun wa .. ewata ape minis sunwa dan na tib ba.. mona unat ape Tax salli walin neda mewa gewan ne? mewa gewan ne ape anagata daruwo..
danwat mada gaha ganan na aka natara kara gamu..
rate suba anagatayak sadaha hodata hitala wada karamu..
nikan minisuge vada beda ati karan natuwa...
හැම පක්ෂයකම නියෝජිතයෙක් චන්ද මධ්යස්තානෙක හිටිය, ගනින තැන හිටිය, ඒවගේම ප්රවාගනය කරනකොටත් හිටිය කියල. 
ඔහොම උනා කියල කියනවනම් නැවත චන්දය තියන්න කියල විපක්ෂය ඉල්ලා සිටින්න ඕන.

