Koko ඇප් එක... debit catd එකෙන් ගෙවාගෙන යන්න බඩු ගන්න

AmuPissek

Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    මේක සේෆ්ද බන්..කාඩ් එකේ විස්තර..අයිඩී කොපි ඔක්කොම ගන්නවා මුන්..
    හැබැයි වැඩේ නම් හොදයි.
    මාස තුනෙන් කැපෙන විදියට ගන්න පුලුවන්
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz and Cenon

    AmuPissek

    Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    Wede hodai. Discount allala ganin.
    Munge policy eke tiyei shop walin amatara ganak add krnna behe kiyala koko eken gattata,
    E unata un convenience fee ekk gahanawa.
    මට දෙන්නෙ නෑ බන් ගන්න.. details දීලා ගොඩක් දවස් ඉන්න ඕනෙද?
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    10,005
    6,687
    113
    ගග අද්දර
    මට දෙන්නෙ නෑ බන් ගන්න.. details දීලා ගොඩක් දවස් ඉන්න ඕනෙද?
    Mataka Ne ban, man app eka gatta gamnma badu gatte nm ne, anika okun limit eka adjust krna widiya hitagannat be. Eka eka unta eka eka ganan enne.
    Oka aran badu gannawa nm due date panna gan nethuwa aniwa gewapan.
     
    • Like
    Reactions: AmuPissek

    AmuPissek

    Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    Mataka Ne ban, man app eka gatta gamnma badu gatte nm ne, anika okun limit eka adjust krna widiya hitagannat be. Eka eka unta eka eka ganan enne.
    Oka aran badu gannawa nm due date panna gan nethuwa aniwa gewapan
    Auto සල්ලි කැපෙනවා නේ due date එකට
     

    harshana-lk

    Well-known member
  • Oct 3, 2013
    1,071
    616
    113
    card eke salli thibbe nathnm un mokada karanne
    (baduwa ganna wele salli thibila passe ain karagannwa)
    nathanm un crdit card walin ganakota wage salli tika hold karnawada?
     

    AmuPissek

    Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    card eke salli thibbe nathnm un mokada karanne
    (baduwa ganna wele salli thibila passe ain karagannwa)
    nathanm un crdit card walin ganakota wage salli tika hold karnawada?
    Hold කරන්නෙ නෑ කියලා තමා කියන්නේ...
    අපේ derails ඔක්කොම ගන්නවා
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    ක්‍රෙඩිට් කාඩ් එකක් ගන්න එක ලේසි නැද්ද ඊට වඩා

    එතකොට Convenience fee එකකුත් නෑනේ
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    oka after pay / Zip pay copy ekak.. math gatta Koko app eken mkada credit card ekatath wadiya discount tibba app eken.. ekama wade un sarin Sare settle klat full amount eka 2-3 parak vtra call karala order number eka ahanawa
     

    CloudX64

    Well-known member
  • Nov 26, 2014
    9,383
    10,301
    113
    Winterfell
    Mat ungen tamai ganne, aduma ganan tiyenne unge


    Ow kepenna salli tibbe netot fee ekk add wenawa. Mn nam kalinma gewala danwa
    ------ Post added on Feb 28, 2022 at 10:21 PM

    Kochcharak unada oyage Limit eka ?
    mage nam 12,000i thawama.. man thawama Settle kale naha..