මේක සේෆ්ද බන්..කාඩ් එකේ විස්තර..අයිඩී කොපි ඔක්කොම ගන්නවා මුන්..
හැබැයි වැඩේ නම් හොදයි.
මාස තුනෙන් කැපෙන විදියට ගන්න පුලුවන්
හැබැයි වැඩේ නම් හොදයි.
මාස තුනෙන් කැපෙන විදියට ගන්න පුලුවන්
මට දෙන්නෙ නෑ බන් ගන්න.. details දීලා ගොඩක් දවස් ඉන්න ඕනෙද?Wede hodai. Discount allala ganin.
Munge policy eke tiyei shop walin amatara ganak add krnna behe kiyala koko eken gattata,
E unata un convenience fee ekk gahanawa.
Mataka Ne ban, man app eka gatta gamnma badu gatte nm ne, anika okun limit eka adjust krna widiya hitagannat be. Eka eka unta eka eka ganan enne.මට දෙන්නෙ නෑ බන් ගන්න.. details දීලා ගොඩක් දවස් ඉන්න ඕනෙද?
Wede hodai. Discount allala ganin.
Munge policy eke tiyei shop walin amatara ganak add krnna behe kiyala koko eken gattata,
E unata un convenience fee ekk gahanawa.
Auto සල්ලි කැපෙනවා නේ due date එකටMataka Ne ban, man app eka gatta gamnma badu gatte nm ne, anika okun limit eka adjust krna widiya hitagannat be. Eka eka unta eka eka ganan enne.
Oka aran badu gannawa nm due date panna gan nethuwa aniwa gewapan
Hold කරන්නෙ නෑ කියලා තමා කියන්නේ...card eke salli thibbe nathnm un mokada karanne
(baduwa ganna wele salli thibila passe ain karagannwa)
nathanm un crdit card walin ganakota wage salli tika hold karnawada?
ape un pudumai polu theyan nathiwa gewana ekaHold කරන්නෙ නෑ කියලා තමා කියන්නේ...
අපේ derails ඔක්කොම ගන්නවා
Cash wagon වගේ තමා ගොඩ කාලයක් තියෙන එකක් නෑ..ape un pudumai polu theyan nathiwa gewana eka
Mat ungen tamai ganne, aduma ganan tiyenne ungemamath Gatta Simplytek eken Fee add karala
Ow kepenna salli tibbe netot fee ekk add wenawa. Mn nam kalinma gewala danwaAuto සල්ලි කැපෙනවා නේ due date එකට
Mat ungen tamai ganne, aduma ganan tiyenne unge
Ow kepenna salli tibbe netot fee ekk add wenawa. Mn nam kalinma gewala danwa
------ Post added on Feb 28, 2022 at 10:21 PM