Komodo Dragon - කෙළ බිඳක් ගෑවුණත් මැරෙන විෂ උරගයා

Tharixxx

Well-known member
  • Apr 26, 2010
    2,777
    1,038
    113
    Kandy
    970265_592736644081470_1069366781_n.jpg
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    thanks machan...

    "මොවුන්ගේ ඛේටය රෝග කාරක විෂබීජවලින් ගහන වෙයි."
    :no::no:
    unge kate venom gland dekak tyelu. aluten hoyagena tyenne..
    nyway tfs.:rolleyes:

    ela muchan++


    COMODO Dragon mama uninstall kara :P


    tfs REP +++ added

    Ai ban mun pitaraten genalla thiyenne:P oya lankawe onatharam inne "KABARAYO" mungei kabarayongei wenasak naa, nama witharai wenas.

    anika mun sathekwa hapuwama dina 7k wath yanawa a satha marenne, mun karanne a sathawa fallow karana eka. anika mun inna Island eka echchara lokuth naa.

    mungana full details documentary ekak giya DISCOVERY eke,

    Thawath ekak, munge kela gawunama marenna, munge kela apey blood ekka sambanda unama thamai munge thiyena virus eka apey body eke spread wenne. ekane mun saththunge kakul hapanne, nathnam spit karanna puluwanne.

    Tks for the post!


    එල මචන් +7

    comments, reply, bump, rep+ deepu hamotama Thanks! :yes:
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    ooka kabaraya neda ban...

    lankaaweth samahara kabarayo innawa ban ado 8-10 size wena. anith eka mama ahala theyana wediata kabara thel hena wisai lu...
    oya satha wagema...