Ai ban mun pitaraten genalla thiyenne

oya lankawe onatharam inne "KABARAYO" mungei kabarayongei wenasak naa, nama witharai wenas.
anika mun sathekwa hapuwama dina 7k wath yanawa a satha marenne, mun karanne a sathawa fallow karana eka. anika mun inna Island eka echchara lokuth naa.
mungana full details documentary ekak giya DISCOVERY eke,
Thawath ekak, munge kela gawunama marenna, munge kela apey blood ekka sambanda unama thamai munge thiyena virus eka apey body eke spread wenne. ekane mun saththunge kakul hapanne, nathnam spit karanna puluwanne.
Tks for the post!