LED වලින් සුපිරි බල්බ් ඒකක් හදමු

wasangaama

Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    කට්ටිය ඕක හදද්දී වටේ බලිබ් කුල් වයිට් දාලා මැද එක වරම් වයිට් දාලා බලන්න. නියම පාට එළියක්‌ එනවා
    මම තව LED පැනල් ජාතියක් තියෙනවා දැක්කා ඕකට සෙට් කරන්න පුළුවන් එකේ තනි LED එකක් වගේ එන්නේ ඇතුලේ LED ගොඩක් තියෙනවා. ඔය හවුෂින් එකට තමා සෙට් වෙන්නේ.
    හැබැයි මේවයේ LED 70 දාලා හදන එකේ වගේ එලිය නම් නෑ.එත් ලෙඩ දෙන්නේ නෑ. දැම්මොත් දැම්මාම තමා.
    මම මේ දවස් වල අත්හදා බලමින් ඉන්නවා වොට් 40 ටියුබ් ලයිට් එකක එලිය වගේ ගන්න පුළුවන් එකක්.SMPS එකකින් දුවන.
     
    Last edited:

    dinumadushan

    Well-known member
  • Oct 5, 2009
    3,417
    964
    113
    Katunayaka
    කට්ටිය ඕක හදද්දී වටේ බලිබ් කුල් වයිට් දාලා මැද එක වරම් වයිට් දාලා බලන්න. නියම පාට එළියක්‌ එනවා
    මම තව LED පැනල් ජාතියක් තියෙනවා දැක්කා ඕකට සෙට් කරන්න පුළුවන් එකේ තනි LED එකක් වගේ එන්නේ ඇතුලේ LED ගොඩක් තියෙනවා. ඔය හවුෂින් එකට තමා සෙට් වෙන්නේ.
    හැබැයි මේවයේ LED 70 දාලා හදන එකේ වගේ එලිය නම් නෑ.එත් ලෙඩ දෙන්නේ නෑ. දැම්මොත් දැම්මාම තමා.
    මම මේ දවස් වල අත්හදා බලමින් ඉන්නවා වොට් 40 ටියුබ් ලයිට් එකක එලිය වගේ ගන්න පුළුවන් එකක්.SMPS එකකින් දුවන.

    hadapuwahama photo ekak danna
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    hadapuwahama photo ekak danna
    250820122187.jpg
    හදන ගමන්.
    080920122208.jpg
    හැබැයි නියම එලිය දුන්නේ මේවා 4 ක් පැරලල් දාලා.
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    s-led-4503.jpg

    මෙන්න නේ වගේ පැනල් එකක් සෙට් කරලා බලන්න
    රුපියල් තුන්සිය ගානක් වගේ වෙන්නේ.(ඔකේ පොඩි එක)
     

    nrjayasinghe

    Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,559
    113
    46
    Buttala
    මචං
    උඹට සල්ලි දුන්නොත් මේ බඩු සෙට් එක කුරියර් කරන්න පුළුවන්ද
    7+ දුන්නා
     
    • Like
    Reactions: dinumadushan