loan ගැන දන්න උන් පොඩ්ඩක් වරෙන්

menaka60

Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    loan ගැන දන්න උන් පොඩ්ඩක් වරෙන්

    ...............................................................................
    ..............................................................................
    ..................................

    මචං මට loan එකක් ගන්න ඕනෙ වෙලා තියනව අපේ ගෙදර උඩ තට්ටුව හදල ඉවර කරගන්න..
    අව්ල තියෙන්නෙ අපේ අයියා ඔප්පුව තියල තමයි රට ගිහින් තියෙන්නෙ..
    ඉතින් මට ඒක use කරන්න වෙන්නෙ නෑ..
    මට ලක්ෂ 10 - 13 අතර ගානක් ගන්න ඕනේ loan එකක් විදිහට..
    මගෙ monthly salary එක 50,000 ක් වගේ තමයි වෙන්නෙ..
    මට loan එකක් ඉක්මනටම ගන්න ඕනේ..
    මොකක්ද හොදම option එක දන්න උන් පොඩ්ඩක් කියනවද..
    (මට ගෙවාගෙන යන එක අව්ලක් නෑ කඩේකිනුත් income එකක් එනව)
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    NDB Personal loans tiyenawa 7 years walin gewanna gaattot masekata 26k wage tamai watenne 13 laks walata. Poddak hoyala balanna.
    Guarantors la oneth ne.
     
    • Like
    Reactions: menaka60

    sandeepasa

    Active member
  • Aug 31, 2007
    287
    57
    28
    Ube salary ena bank ekata gihin katha karapan. Pvt banks wlata within 1 week wage ganna puluwan. Interest rate eka 14.5% to 16% man danna vidiyata.
     

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    Ube salary ena bank ekata gihin katha karapan. Pvt banks wlata within 1 week wage ganna puluwan. Interest rate eka 14.5% to 16% man danna vidiyata.

    un denne salary eka wage 8 gunayakne bn mata tikak wadi pura gannai one mage wadeta
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    Mokak da job eka private or government
    Government nam awulak natuwama puluwan permanent nam. Private unath permanent nam bank wala personal loans walata accept karana company list tiye bank wala ee company ekka nam ganda puluwan.
    Ehemath nattan ube danata salary wetena account eka tiyena bank ekkka katha karapan