Maldives වල ඉන්න එකෙක්ට ස්ටෙන්ස් දාලා ගිය ගමන්

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    අවුරුදු 45 විතර එකෙක්ගෙ පපුව යි හක්කයි රිදෙන්න අරන්. ඉස්පිරිතාලේ ගිය ගමන් චෙක් කරලා බ්ලොක් කියලා ස්ටෙන්ස් එකක් දාලා. මූ ඇඩ්මිට් කරලා තියෙන්නෙ 12.30 ට. දෙක වෙද්දි ස්ටෙන්ස් එක දාලා වාට්ටුවට දාලා. අද උදෙ හාට් එක eco scan එකක් කරලා හොද වෙලාවට ඉක්මනට අවෙ එක නිසා හාට් එකට අවුලක් වෙලා නැහැ හාට් එක හොදින් කිව්වලු.

    ගිය ගාන මලෙ සල්ලි 140000 ක් දැනට. ලංකාවෙන් ලක්ෂ 25 පැනලා.

    එහෙම ගිය ගමන් ස්ටෙන්ස් දානවද බං?
     

    CLAYFACE

    Well-known member
  • Dec 17, 2010
    2,648
    2,426
    113
    30
    San Quentin State Prison
    අවුරුදු 45 විතර එකෙක්ගෙ පපුව යි හක්කයි රිදෙන්න අරන්. ඉස්පිරිතාලේ ගිය ගමන් චෙක් කරලා බ්ලොක් කියලා ස්ටෙන්ස් එකක් දාලා. මූ ඇඩ්මිට් කරලා තියෙන්නෙ 12.30 ට. දෙක වෙද්දි ස්ටෙන්ස් එක දාලා වාට්ටුවට දාලා. අද උදෙ හාට් එක eco scan එකක් කරලා හොද වෙලාවට ඉක්මනට අවෙ එක නිසා හාට් එකට අවුලක් වෙලා නැහැ හාට් එක හොදින් කිව්වලු.

    ගිය ගාන මලෙ සල්ලි 140000 ක් දැනට. ලංකාවෙන් ලක්ෂ 25 පැනලා.

    එහෙම ගිය ගමන් ස්ටෙන්ස් දානවද බං?
    Maldives doctors lata experience na echara, ape kollek muhude nanna gihin kakula gal maluwek anala, dawas 2 k hospital idiya, doctors la enawa balanwa yanwa, ita passe puluwan nan lankawata yanna qwa beheth karanna, u hoda welawata lankawata giya , nathan kakulath na
     
    • Sad
    • Wow
    Reactions: Asmodeus and netnet

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    මාලෙ උන් ගොඩක් මෙහෙ එනවා බෙහෙත් ගන්න. මට ආසිරි එකේ ලගදිත් පවුලම ඇවිත් සෙට් උනා. ආතල් ඩයල් එක උන් අවුරුද්දකට පාරක් එනවලු ඔක්කොම ලෙඩ විසදගෙන යන්න. හොටෙල් එකක මැනේජර් කෙනෙක්. ඉමර්ජන්සි සර්විස් එකකුත් තියෙනවා කිව්ව සල්ලි තියෙන උන්ට කෙලින්ම මෙහෙට එයාලිෆ්ට් කරන්න.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    ZIX

    Well-known member
  • Mar 22, 2024
    1,442
    3,640
    113
    Panadura
    මාලදිවයිනෙ එවුන් මෙඩිකල් ගන්නත් එන්නෙ මෙහෙනෙ. ස්ටෙන්ට් දානවා නම් ජයවර්ධනපුර හොස්පිටල් එක හොදයි . සල්ලි යනවා හැබැයි. General එකෙ නම් waiting list වල ඉඳලා තමා මම හිතන්නෙ.

    අනික ස්ටෙන්ට් දාන්න කලින් හුඟක් ටෙස්ට් එහෙම කරනවා නේද? එක පාර දාන්නෙ නෑ නෙ. උන් මොකුත් හොයන්නෙ නැතුවම එකපාර ස්ටෙන්ට් දාලද? ස්ටෙන්ට් දාන්න කලින් ඩයි එකක් එහෙම යවනවා නේද එක එක ඒවට. තව බැලූන් එහෙමත් යවනවලු.
    ------ Post added on Mar 5, 2025 at 11:24 PM
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama

    අනික ස්ටෙන්ට් දාන්න කලින් හුඟක් ටෙස්ට් එහෙම කරනවා නේද? එක පාර දාන්නෙ නෑ නෙ. උන් මොකුත් හොයන්නෙ නැතුවම එකපාර ස්ටෙන්ට් දාලද? ස්ටෙන්ට් දාන්න කලින් ඩයි එකක් එහෙම යවනවා නේද එක එක ඒවට. තව බැලූන් එහෙමත් යවනවලු.
    ------ Post added on Mar 5, 2025 at 11:24 PM
    අපො පුලුවන්, මුලින්ම කරන්න පුලුවන්නන් තමා හොද. පරක්කු වෙලාව හෝ ෆැසිලිටි ප්‍රශ්න නිසා අදාල වෙලාවේ හැමතැනදිම කරන්න බැ. පිට පලාත්වලට අවශ්‍ය මැෂින් ගන්න මාසගනක් තිස්සේ අපි සල්ලි දානපතින්ගෙන් හොයනවා. බඩු තියනවානම් ජිවිත බරගානක් බේරගන්න පුලුවන්.
     
    • Like
    Reactions: c gate

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    අපො පුලුවන්, මුලින්ම කරන්න පුලුවන්නන් තමා හොද. පරක්කු වෙලාව හෝ ෆැසිලිටි ප්‍රශ්න නිසා අදාල වෙලාවේ හැමතැනදිම කරන්න බැ. පිට පලාත්වලට අවශ්‍ය මැෂින් ගන්න මාසගනක් තිස්සේ අපි සල්ලි දානපතින්ගෙන් හොයනවා. බඩු තියනවානම් ජිවිත බරගානක් බේරගන්න පුලුවන්.
    Uge die eka dapu welawema Lu stent eka damme.
    Is it possible machan?
    Mu admit Karala paya 2k giye na stent eka dala ward ekatath dala.
    Ada ude awith heart eka scan Karala kiyala heart eke wena awul mukuth na niyama welawata awith kiyala
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    Uge die eka dapu welawema Lu stent eka damme.
    Is it possible machan?
    Mu admit Karala paya 2k giye na stent eka dala ward ekatath dala.
    Ada ude awith heart eka scan Karala kiyala heart eke wena awul mukuth na niyama welawata awith kiyala
    ඔව් බං. පුලුවන්.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    Maldives serama import Lankawen. Internet SLT eken denne. unta athi deyak naha.
     

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    Maldives doctors lata experience na echara, ape kollek muhude nanna gihin kakula gal maluwek anala, dawas 2 k hospital idiya, doctors la enawa balanwa yanwa, ita passe puluwan nan lankawata yanna qwa beheth karanna, u hoda welawata lankawata giya , nathan kakulath na
    Api set medical check up kala ehen place thibbe 4th floor wage oke nagala giya okkotama heart rate wadi kiyala.
    Habai indian doc innawa neda
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    අපො පුලුවන්, මුලින්ම කරන්න පුලුවන්නන් තමා හොද. පරක්කු වෙලාව හෝ ෆැසිලිටි ප්‍රශ්න නිසා අදාල වෙලාවේ හැමතැනදිම කරන්න බැ. පිට පලාත්වලට අවශ්‍ය මැෂින් ගන්න මාසගනක් තිස්සේ අපි සල්ලි දානපතින්ගෙන් හොයනවා. බඩු තියනවානම් ජිවිත බරගානක් බේරගන්න පුලුවන්.
    Machine ekak kiyak wenawada bro?
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    අපො පුලුවන්, මුලින්ම කරන්න පුලුවන්නන් තමා හොද. පරක්කු වෙලාව හෝ ෆැසිලිටි ප්‍රශ්න නිසා අදාල වෙලාවේ හැමතැනදිම කරන්න බැ. පිට පලාත්වලට අවශ්‍ය මැෂින් ගන්න මාසගනක් තිස්සේ අපි සල්ලි දානපතින්ගෙන් හොයනවා. බඩු තියනවානම් ජිවිත බරගානක් බේරගන්න පුලුවන්.
     
    • Like
    Reactions: SDCR