එහෙනම් යමන් ඔය මීගමුව, හලාවත් බීච් එක පැත්තේ. ටෝලර් තියන පැත්තේ පොඩ්ඩක් කරකෙද්දී පොරවල් ඇවිත් අහනවා "ඉතාලිද" කියලා. කෙලින්ම ඕව් කියපන්. වැඩේ ගොඩ![]()

එහෙනම් යමන් ඔය මීගමුව, හලාවත් බීච් එක පැත්තේ. ටෝලර් තියන පැත්තේ පොඩ්ඩක් කරකෙද්දී පොරවල් ඇවිත් අහනවා "ඉතාලිද" කියලා. කෙලින්ම ඕව් කියපන්. වැඩේ ගොඩ![]()

එහෙනම් යමන් ඔය මීගමුව, හලාවත් බීච් එක පැත්තේ. ටෝලර් තියන පැත්තේ පොඩ්ඩක් කරකෙද්දී පොරවල් ඇවිත් අහනවා "ඉතාලිද" කියලා. කෙලින්ම ඕව් කියපන්. වැඩේ ගොඩ![]()



සිරාවට අහනවද බන්?? හැබෙයි වටෙන් අරන් ගිහින් මන්නාරම පැත්තෙන් බැස්සුවොත් තමයි අවුල!![]()



bottuwaka giya nam owa mokuth one na ne![]()
එහෙනම් යමන් ඔය මීගමුව, හලාවත් බීච් එක පැත්තේ. ටෝලර් තියන පැත්තේ පොඩ්ඩක් කරකෙද්දී පොරවල් ඇවිත් අහනවා "ඉතාලිද" කියලා. කෙලින්ම ඕව් කියපන්. වැඩේ ගොඩ![]()

මචන් මම වීසා දෑම්මෙ පෙබරවාරි 6..මගේ Course එක පටන් ගන්න තිබුනෙ පෙබරවාරි 20.තාම වීසා ආවේ නෑ..ආයෙත් Course එක පටන් ගන්නේ මෑයි ලු..එතකොට අප්රේල් වල එනවා කියන Rule Change එකට මාවත් අහු වෙනවද...එහෙම වෙන්ඩ පුලුවන්ද?මොකද මම වීසා දෑම්මේ පෙබරවාරි වල නිසා...අනේ මචන් උබ දන්නේ නෑතිනම් දන්න කෙනෙක් ගෙන් වත් අහල කියපන්කො...මම මාර අවුලක ඉන්නේ බන්..College කිව්වා අප්රේල් වලට කලින් Intake එකක් හදල දෙන්ඩ බලන්නන් කියල.College එක NTEC...plz machooo...



මචන් මම උබට මේක එවන්ඩ කලින් බැකොක් වලට ඊ මේල් එකක් යැව්වා...උන් අහල එව්වා මගේ ඇප්ලිකේශන් no එකයි පාස්පොර්ට් no එකයි...මම කිවා ඇප්ලිකේශන් no මගෙ ගාව නෑ කියලා..උන් ආයෙත් එව්වා අඩුම තරමේ පාස්පොර්ට් no ක වත් එවන්ඩ කියලා.මචන් මම සල්ලි එහෙම පෙන්නුව විඩිය උබ හිතගනින්කෝ...ඉතින් මට බයයි විස්තර යවන්ඩ.මොකද අර කේස් එක නිසා..මගේ විස්තර යවලා වැඩේ අවුල් වේයිද...?![]()


මචං උඹේ නම්බර් එක මට pm එකක් දාපන්.