AL nathuwa yanna bada bn?
shik
Ehema awulak wena ekak na unta ona professional qualifications ne
මචං ප්රශ්නේ තමයි IT වලින් PR apply කරන්න නම් අඩුම වශයෙන් අවුරුදු 3 ක වත working experience තියෙන්න ඕනේ. ඒ වගේම ඔයා IELTS කරන එකයි අත්යවශ්යයි. අඩුම තරමින් 6.5 වත් ගන්න ඕනේ වෙනවා.
if im not mistaken,for the PR, you must have a Masters degree
මචං ප්රශ්නේ තමයි IT වලින් PR apply කරන්න නම් අඩුම වශයෙන් අවුරුදු 3 ක වත working experience තියෙන්න ඕනේ. ඒ වගේම ඔයා IELTS කරන එකයි අත්යවශ්යයි. අඩුම තරමින් 6.5 වත් ගන්න ඕනේ වෙනවා.
Mchan uba migration agent kenek da? mchan mata hariyatama skill assment ekak karala kiyanna barida Canada/Aussi/Nz yanna puluwan da kiyala

Mchan uba migration agent kenek da? mchan mata hariyatama skill assment ekak karala kiyanna barida Canada/Aussi/Nz yanna puluwan da kiyala
මචං NZ වලට Aussie වලට වගේ TR (Temporary Resident) නම දෙන්නේ නෑ. හැබැයි ඔයාට work to resident visa එකකට නම try එකක් දාන්න පුළුවන් වෙයි. මට pm එකක් දාන්න.