New Zealand PR apply requirements නවසීලන්ත ස්ථීර පුරවැසිභාවයට

Ruby Baby

Member
Aug 5, 2018
4
0
0
BCS British computer society Professional graduate diploma ( project Eka nethuwa) complete Karala. 5 years wage field eke experience Thiiyana Ayata NZ wala post graduate diploma apply Karanna puluwanda kiyannako. Ehema apply karapu aya inawada? Pls help
 

Ruby Baby

Member
Aug 5, 2018
4
0
0
BCS British computer society Professional graduate diploma ( project Eka nethuwa) complete Karala. 5 years wage field eke experience Thiiyana Ayata NZ wala post graduate diploma apply Karanna puluwanda kiyannako. Ehema apply karapu aya inawada? Pls help
Edit/Delete Message Reply With Quote Multi-Quote This Message Quick reply to this message
 

CrazyMan.123

Member
Feb 8, 2017
20
1
3

මචං ප්‍රශ්නේ තමයි IT වලින් PR apply කරන්න නම් අඩුම වශයෙන් අවුරුදු 3 ක වත working experience තියෙන්න ඕනේ. ඒ වගේම ඔයා IELTS කරන එකයි අත්‍යවශ්‍යයි. අඩුම තරමින් 6.5 වත් ගන්න ඕනේ වෙනවා.

Mcn, pte exam eka nz walata ok da?
Thanks mcn infor walata. Gud luck
 

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    මචං ප්‍රශ්නේ තමයි IT වලින් PR apply කරන්න නම් අඩුම වශයෙන් අවුරුදු 3 ක වත working experience තියෙන්න ඕනේ. ඒ වගේම ඔයා IELTS කරන එකයි අත්‍යවශ්‍යයි. අඩුම තරමින් 6.5 වත් ගන්න ඕනේ වෙනවා.
    if im not mistaken,for the PR, you must have a Masters degree
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    Mchan uba migration agent kenek da? mchan mata hariyatama skill assment ekak karala kiyanna barida Canada/Aussi/Nz yanna puluwan da kiyala
     

    SumuduSulari

    Member
    Jan 27, 2018
    935
    83
    0

    මචං NZ වලට Aussie වලට වගේ TR (Temporary Resident) නම දෙන්නේ නෑ. හැබැයි ඔයාට work to resident visa එකකට නම try එකක් දාන්න පුළුවන් වෙයි. මට pm එකක් දාන්න.

    apitath kiyapanko