Mama DSLR Camera ekak ganna hithan innava......
Nikon D5000
me Camera model eka hodayda?

meken vedak karaganna berida?
Mama rata inna yaluvekuta genna kivve Nikon D3200 ekak,eth yaluva aran thiyenne Nokon D5000 ekak.meken vedak karaganna beri veyda bans..

habai ehei mehei prices wenasak na ban.mehen ganna tibba gihin balala athagaalama..
apoo puluwan math enakota aran awa nikon ekakhabai ehei mehei prices wenasak na ban.mehen ganna tibba gihin balala athagaalama..
![]()
Den aragena ivaray ban..uba mokakda genapu mdl eka..
meken yamak kamak karaganna beri veyda ban...