ACHIK

Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,615
    6,326
    113
    Mama DSLR Camera ekak ganna hithan innava......

    Nikon D5000

    me Camera model eka hodayda?
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,615
    6,326
    113
    Mama rata inna yaluvekuta genna kivve Nikon D3200 ekak,eth yaluva aran thiyenne Nokon D5000 ekak.meken vedak karaganna beri veyda bans..
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,615
    6,326
    113
    apoo puluwan math enakota aran awa nikon ekak :yes::yes: habai ehei mehei prices wenasak na ban.mehen ganna tibba gihin balala athagaalama..:eek:

    Den aragena ivaray ban..uba mokakda genapu mdl eka..
    meken yamak kamak karaganna beri veyda ban...