233 GB ඇතුලේ තියෙන්නේ මොනවද කියලා අපිත් එක්ක share කරගත්තොත් නරකද ?
මට නම් ගියේ ගෙඩි දෙක මිරිකද්දී...
එක පට්ට්ට ආතල් බන් හැබැයි..
ඇත්තට මිරිකද්දී ඔහොම ආතල් එකක් නෑ...
හීනෙන් සෙක්ස් කරද්දී ආතල් වැඩි කමට මාර ඉක්මනට බඩු යනවා..

මගේ collection එක. හැබැයි මේ එකකින් වත් මම fulfill වුනේ නම් නෑ
![]()
27/02/2019: 7 Day Update
අද මේක නවත්තලා දවස් හතක් වෙනවා. මේ දවස් 7 ඇතුලත පුදුම යුද්ධයක් කලේ මාර සේනාව එක්ක. එත් කොහොම හරි ඉවසගෙන හිටියා.
මම results කියන්නම්
1) කලින් මම සභාවක් ඉස්සරහට එහෙම යන්න හරි බයයි. ඒත් අද training room එකකට යනකොට confidence පිට ඒක ඇතුලට ගියා. අනිත් අය මගේ දිහා බලයිද නැද්ද කියන එක මට අදාළ වුනේ නෑ.
2) මිනිස්සුත් එක්ක කතා කරන කොට confidence එකේ වැඩි ගතියක් පේනවා, වෙනදා මම මිනිස්සු එක්ක කතා කරන්න බයයි, එත් මේ කාලේ තුලදී කිසිම බයක් නැතිව මිනිස්සු එක්ක කතා කරනවා.
3) Strength එකත් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා. වෙනවා jogging යනකොට මහන්සියි. දැන් endurance එක පොඩ්ඩක් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා.
මේ දවස් හතට මෙන්න මේවයි ප්රතිඵල. හැබැයි මගේ හිත සම්පූර්ණයෙන් ම දමනය වෙලා නෑ, ඒත් කුළු හරකෙක් මෙල්ල කරනවා සේ ඌට කන්න දෙන්නේ නැතුව තියාගෙන හිටියොත් ඌ දඟලලා දඟලලා මැරිලා යනවා. මෙන්න මේකත් ඒ වගේ.
මම ලෝකේ නානාප්රකාර ගැහැණු ගැන හිතලා ඕක කරල ඇති. Redhead, Brunette, Blonde, Amateurs ල තමයි මගේ preferences. ඒත් ඔච්චර කරලත් තාම මගේ need එක fulfill වුනේ නෑ කියලයි මට දැනෙන්නේ.
ඉතින් ඒකයි මම තීරණය කළේ මේක කිසිම තේරුමක් නැති වැඩපිළිවෙලක් කියල.

කොච්චර දවස් ඉන්න ඕනෙද නින්දෙන් ඔටෝ බඩු යන්න?
සුදු පුතා;24236317 said:dawas 5k 6k wage weddi yanawa ban. samahara welawata dawas 15k withara unath yanne na
monawa wennada bang ithing oka thawa tika dawasakin ude nigitiddi bala ganna puluwan weyi





WTF what are you watching Porn Pictures Or fucking 3GP
Aran Balapiya Hutto HD Porn
233GB = 106908 files,
In my collection 233GB means 60 to 100 file
Netham ithin Ubata kawadawath Fulfill karaganna wenne ne
233 GB ඇතුලේ තියෙන්නේ මොනවද කියලා අපිත් එක්ක share කරගත්තොත් නරකද ?
bump

They are mostly pictures and videos of Amateurs stripping or having sex. I also have categorized them to Redheads, Blondes and Brunettes.
I do not get turned on by porn stars but young amateurs.

Ninden auto yanakota ena athal eka ganna ba wena widiyakata. Hamme. Mama ekaparak drew barrymore set karagatta ninden.![]()