NO FAP aka අපායේ යම සෙට් එක කඩු වලින් ඇනීම

Silly point

Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    මට නම් ගියේ ගෙඩි දෙක මිරිකද්දී...:(
    එක පට්ට්ට ආතල් බන් හැබැයි..
    ඇත්තට මිරිකද්දී ඔහොම ආතල් එකක් නෑ...
    හීනෙන් සෙක්ස් කරද්දී ආතල් වැඩි කමට මාර ඉක්මනට බඩු යනවා..

    :rofl:
     

    umedhah

    Active member
  • Jun 14, 2006
    466
    207
    43
    AKL, NZAA
    මගේ collection එක. හැබැයි මේ එකකින් වත් මම fulfill වුනේ නම් නෑ :no:

    xq95xc.jpg

    Berdia apitath?? LOL Dropbox link eka
     

    dnsuriya.pp

    Active member
  • Aug 20, 2013
    618
    69
    28
    New Zealand
    අතේ ගැහුවා කියලා මොකද බන් වෙන්නේ ?
    නොගහා හිටියා කියලා වෙන සෙතේ මොකක්ද? :confused: :confused:
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    27/02/2019: 7 Day Update



    අද මේක නවත්තලා දවස් හතක් වෙනවා. මේ දවස් 7 ඇතුලත පුදුම යුද්ධයක් කලේ මාර සේනාව එක්ක. එත් කොහොම හරි ඉවසගෙන හිටියා.


    මම results කියන්නම්

    1) කලින් මම සභාවක් ඉස්සරහට එහෙම යන්න හරි බයයි. ඒත් අද training room එකකට යනකොට confidence පිට ඒක ඇතුලට ගියා. අනිත් අය මගේ දිහා බලයිද නැද්ද කියන එක මට අදාළ වුනේ නෑ.



    2) මිනිස්සුත් එක්ක කතා කරන කොට confidence එකේ වැඩි ගතියක් පේනවා, වෙනදා මම මිනිස්සු එක්ක කතා කරන්න බයයි, එත් මේ කාලේ තුලදී කිසිම බයක් නැතිව මිනිස්සු එක්ක කතා කරනවා.



    3) Strength එකත් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා. වෙනවා jogging යනකොට මහන්සියි. දැන් endurance එක පොඩ්ඩක් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා.



    මේ දවස් හතට මෙන්න මේවයි ප්‍රතිඵල. හැබැයි මගේ හිත සම්පූර්ණයෙන් ම දමනය වෙලා නෑ, ඒත් කුළු හරකෙක් මෙල්ල කරනවා සේ ඌට කන්න දෙන්නේ නැතුව තියාගෙන හිටියොත් ඌ දඟලලා දඟලලා මැරිලා යනවා. මෙන්න මේකත් ඒ වගේ.

    මම ලෝකේ නානාප්‍රකාර ගැහැණු ගැන හිතලා ඕක කරල ඇති. Redhead, Brunette, Blonde, Amateurs ල තමයි මගේ preferences. ඒත් ඔච්චර කරලත් තාම මගේ need එක fulfill වුනේ නෑ කියලයි මට දැනෙන්නේ.

    ඉතින් ඒකයි මම තීරණය කළේ මේක කිසිම තේරුමක් නැති වැඩපිළිවෙලක් කියල.
     

    temp_life

    Banned
  • Jan 5, 2019
    104
    13
    18
    27/02/2019: 7 Day Update



    අද මේක නවත්තලා දවස් හතක් වෙනවා. මේ දවස් 7 ඇතුලත පුදුම යුද්ධයක් කලේ මාර සේනාව එක්ක. එත් කොහොම හරි ඉවසගෙන හිටියා.


    මම results කියන්නම්

    1) කලින් මම සභාවක් ඉස්සරහට එහෙම යන්න හරි බයයි. ඒත් අද training room එකකට යනකොට confidence පිට ඒක ඇතුලට ගියා. අනිත් අය මගේ දිහා බලයිද නැද්ද කියන එක මට අදාළ වුනේ නෑ.



    2) මිනිස්සුත් එක්ක කතා කරන කොට confidence එකේ වැඩි ගතියක් පේනවා, වෙනදා මම මිනිස්සු එක්ක කතා කරන්න බයයි, එත් මේ කාලේ තුලදී කිසිම බයක් නැතිව මිනිස්සු එක්ක කතා කරනවා.



    3) Strength එකත් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා. වෙනවා jogging යනකොට මහන්සියි. දැන් endurance එක පොඩ්ඩක් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා.



    මේ දවස් හතට මෙන්න මේවයි ප්‍රතිඵල. හැබැයි මගේ හිත සම්පූර්ණයෙන් ම දමනය වෙලා නෑ, ඒත් කුළු හරකෙක් මෙල්ල කරනවා සේ ඌට කන්න දෙන්නේ නැතුව තියාගෙන හිටියොත් ඌ දඟලලා දඟලලා මැරිලා යනවා. මෙන්න මේකත් ඒ වගේ.

    මම ලෝකේ නානාප්‍රකාර ගැහැණු ගැන හිතලා ඕක කරල ඇති. Redhead, Brunette, Blonde, Amateurs ල තමයි මගේ preferences. ඒත් ඔච්චර කරලත් තාම මගේ need එක fulfill වුනේ නෑ කියලයි මට දැනෙන්නේ.

    ඉතින් ඒකයි මම තීරණය කළේ මේක කිසිම තේරුමක් නැති වැඩපිළිවෙලක් කියල.




    mama nam lost ban :(
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    කොච්චර දවස් ඉන්න ඕනෙද නින්දෙන් ඔටෝ බඩු යන්න?

    සුදු පුතා;24236317 said:
    dawas 5k 6k wage weddi yanawa ban. samahara welawata dawas 15k withara unath yanne na

    monawa wennada bang ithing oka thawa tika dawasakin ude nigitiddi bala ganna puluwan weyi




    තාම නම් මට එහෙම වුනේ නෑ. වෙන්නෙත් නෑ ;)
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    බුදුඅම්මෝ මරනවා වගේ. පණ පිටින් පිච්චුවා නම් මීට වැඩිය හොඳයි කියල හිතෙනවා.:angry::angry:



    කමක් නෑ මම ඉවසගෙන ඉන්නවා. පොඩි කට්ටක් කන්න ඕනේ දියුණු වෙන්න ඕනේ නම් :yes::yes:
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    WTF what are you watching Porn Pictures Or fucking 3GP
    Aran Balapiya Hutto HD Porn
    233GB = 106908 files,
    In my collection 233GB means 60 to 100 file
    Netham ithin Ubata kawadawath Fulfill karaganna wenne ne


    They are mostly pictures and videos of Amateurs stripping or having sex. I also have categorized them to Redheads, Blondes and Brunettes.


    I do not get turned on by porn stars but young amateurs.
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    233 GB ඇතුලේ තියෙන්නේ මොනවද කියලා අපිත් එක්ක share කරගත්තොත් නරකද ?




    කිසිම කෙනෙක් ගේ රාගය ඇතිවෙන කිසිදෙයක් මම නම් ආයේ post කරන්නේ වත් share කරන්නේ වත් නෑ. ඒක මහාසාවද්‍ය පාපයක් :no:
     
    • Like
    Reactions: ElaBaba

    SumuduSulari

    Member
    Jan 27, 2018
    935
    83
    0
    Ninden auto yanakota ena athal eka ganna ba wena widiyakata. Hamme. Mama ekaparak drew barrymore set karagatta ninden. :rolleyes:

    මම් අල්ලපු ගෙදර අක්කව. තව අඳුරන ඇන්ටි කෙනෙක්ව. අම්මේ දැනෙන සනීපෙ. හැබැයි දෙතුන් පාරකට වඩා නින්දෙන් ගිහිල්ලත් නෑ.
     
    Feb 9, 2019
    833
    64
    0
    there are a lot of odd stuff out there. I remember once I watched zoo category shit, a dog fucking a slut by its bloody cock inside her vagina. I almost puked and but also it gave me a little taste on me and done jerking off over it.