pallet (පැලට්) ටිකක් ඕන කරනවා අලව්ව පැත්තෙන්...

JananRush

Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    pallet (පැලට්) ටිකක් ඕන කරනවා අලව්ව පැත්තෙන්...

    ඩෙස්ක් බන්කු ටිකක් හදාගන්න පැලට් ටිකක් හොයාගන්න පුලුවන්ද??
    අලව්ව පැත්තෙන් නම් ගොඩක් හොදයි....
    මිල ගනන් කොහොම වෙයිද???



    https://imgbb.com/upload
     

    WMSLD

    Member
    Nov 12, 2018
    144
    14
    0
    Ja ela, ekala, katunayaka wage balanna, giya awrudde nam Rs 20 ta thibuna bro. a pathi wala mama enna kota thibuna godak. ekala zone 1a kittuwa thibuna Rs 50.
     

    WMSLD

    Member
    Nov 12, 2018
    144
    14
    0
    balamu machan sure naha. mama dan ehen awith masa 8k withra wenawa. ehe wadak karaganna ekak hoyaganna thamai amaru. balamu bro. balamu thawa meke ja ela un athine ;)
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    ලංකා ටයිල් වෙයා හවුස් වල තියෙනවා.හැබැයි එකක් 250ක් වෙනවා.ලඟ තියෙන වෙයා හවුස් එකට ගිහින් බලන්න
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    මම පෑලියගොඩ බැලුව....ගනන් කියනවා බන්...350 - 400 යි.... ඉතින් අලව්වට ගිනියන්නත් ලොකු ගානක් යන නිස තමයි වැඩේ....
     

    saradiyel_uk

    Well-known member
  • May 9, 2010
    2,657
    3,545
    113
    ඩෙස්ක් බන්කු ටිකක් හදාගන්න පැලට් ටිකක් හොයාගන්න පුලුවන්ද??
    අලව්ව පැත්තෙන් නම් ගොඩක් හොදයි....
    මිල ගනන් කොහොම වෙයිද???



    https://imgbb.com/upload

    තෝලංගමුවයි මාහේනයි අතර තිබ්බා වගේ මතකයි. පොඩ්ඩක් අැවිල්ලා බලපන්
     

    i.lk

    Junior member
  • Dec 3, 2018
    31
    0
    6
    Kegalle pette kollek laga aluth ewa tibuna. ganan dannenam ne. no eka hoyaganna puluwan. one unot PM 1k dahan.
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113
    pallet set unada bro..?
    mat tikk hoyanawa

    treated pallet da 350 400 yanne