ඇත්තටම payment app හැම එකකම ගොඩක් වෙලාවට එකම දේ නේද වෙන්නෙ? බැංකුවෙන් දෙන app එක ඇරෙන්න අනික් ඒව දාගත්ත කියල මොකුත් විශේෂයක් නෑනෙ...අනික් එක බැංකුවෙත් service charges කපාගෙන අනික් payment app වලටත් service charge එකක් ගෙවන්න එපැයි...උඹලගෙ අදහස මොකක්ද?