payment app ගොඩක් පාවිච්චි කරන එකේ තේරුම මොකක්ද?

social anxiety guy

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    646
    878
    93
    ඇත්තටම payment app හැම එකකම ගොඩක් වෙලාවට එකම දේ නේද වෙන්නෙ? බැංකුවෙන් දෙන app එක ඇරෙන්න අනික් ඒව දාගත්ත කියල මොකුත් විශේෂයක් නෑනෙ...අනික් එක බැංකුවෙත් service charges කපාගෙන අනික් payment app වලටත් service charge එකක් ගෙවන්න එපැයි...උඹලගෙ අදහස මොකක්ද?
     

    milindasenarath

    Well-known member
  • Mar 23, 2007
    18,441
    2,244
    113
    Sri Lanka
    mama free ewa witharai use karanne
    eka eka ewagen wenas discount hambena nisa
    paid services walata bank online payment system eka tama use karanne
     

    DevOps Engineer

    Well-known member
  • Apr 13, 2023
    694
    382
    63
    Matath thiyena awlk oka ai kattiya third party app use krnne kiyala. Mama nm use karannema bank ekema app withrai transaction walata.
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    Maintenance kiyala dawas ganan wada nathi welawata use karanna one nisa 2k 3k thiyagaththata kamak na.
     

    social anxiety guy

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    646
    878
    93
    mama free ewa witharai use karanne
    eka eka ewagen wenas discount hambena nisa
    paid services walata bank online payment system eka tama use karanne
    Ow free ewa nam aulak na..
    Matath thiyena awlk oka ai kattiya third party app use krnne kiyala. Mama nm use karannema bank ekema app withrai transaction walata.
    Man use karanne hnb online banking and hnb app eka. Third party apps use karana eka matath therenne nathi deyak. Bill payment, transfer, oya hama wadakma tiyenawane banking app eke.
    Maintenance kiyala dawas ganan wada nathi welawata use karanna one nisa 2k 3k thiyagaththata kamak na.
    HNB hodai...danata aulak wela na... maintenance ekak yanna kalin kiyanawa...eka karanneth 1am - 4am wage
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,286
    8,183
    113
    මමත් ඔක හිතුවා එලකිරි සර්ලගෙන් කොන් වෙයි කියලා ඇහුවේ නෑ
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,462
    7,982
    113
    image.png