machan mama Malaysian paypal account ekak haduwa..Eeka verify karanna commercial bank debit card eken puluwanda??
Machan mama moneybookers ekath verify karee oya card ekenma thamai...(eeka meekata prashnayak wena ekak naaa needa?)
...PLEASE HELP ME...
Paypal wala tiyena salli oya card ekata genna gannath puluwanda machan??
Commercial eken barinam wena bank ekak kiapankooo danna kastiya..

