Paypal verification help

ishara3521919

Member
Sep 25, 2008
1,094
196
0
දර්ගාtවුන්


machan mama Malaysian paypal account ekak haduwa..Eeka verify karanna commercial bank debit card eken puluwanda??

db%20copy.jpg



Machan mama moneybookers ekath verify karee oya card ekenma thamai...(eeka meekata prashnayak wena ekak naaa needa?)


...PLEASE HELP ME...

Paypal wala tiyena salli oya card ekata genna gannath puluwanda machan??

Commercial eken barinam wena bank ekak kiapankooo danna kastiya..





 

medianet85

Well-known member
  • May 5, 2009
    4,254
    622
    113
    Land of Lions
    Sure da machoooo.
    Verify karala money bank ekata(debit card ekata) genna gannath puluwanda..

    Bank account ekanam aran ne.. HNB ekata thamai aran thiyenne.. But FB eke Fiverr Group Eke Ekkenek Daala thibba davas 4n COMBANK account ekata salli awa kiyala..

    Oya COMBANK card eken verify karanna.. passa eka remove karala thawa card ekak add karanna puluwanne ona unoth.. mama ehema thamai kare.. HNB and COMBANK dekama thiyanawa.. habei salli withdraw karanne HNB ekata.. COMNBANK ekata nam withdraw karala ne mamanam...
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    ishara3521919

    Member
    Sep 25, 2008
    1,094
    196
    0
    දර්ගාtවුන්
    Bank account ekanam aran ne.. HNB ekata thamai aran thiyenne.. But FB eke Fiverr Group Eke Ekkenek Daala thibba davas 4n COMBANK account ekata salli awa kiyala..

    Oya COMBANK card eken verify karanna.. passa eka remove karala thawa card ekak add karanna puluwanne ona unoth.. mama ehema thamai kare.. HNB and COMBANK dekama thiyanawa.. habei salli withdraw karanne HNB ekata.. COMNBANK ekata nam withdraw karala ne mamanam...

    Ela ela tnx lokka

    +5 added
    :D