PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ !
ඉස්සරහට PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ බන් ! බලපන්කො එන ඔක්කොම PS 4 එන්නේ
ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි
ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ
ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි
ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ




Games 5kuth ekka.
Games nam okay 


