PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ !

kota119

Well-known member
  • Oct 14, 2011
    1,815
    134
    63
    PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ !

    ඉස්සරහට PC ගේම් සෙල්ලම නම් හරියන්නේ නැහැ වගේ බන් ! බලපන්කො එන ඔක්කොම PS 4 එන්නේ
    ඊටපස්සේ අවුරුදු 2ක් විතර ගිහිල්ලා PC එනවා කියයි :confused:
    ඔහොම බලන් ඉන්න පුළුවන් ද :/
    PS 4 එකක් ගන්න එක දැන් නම් හොඳ idea එකක් වගේ, මොකෝ හිතන්නේ :confused:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අනේ මන්ද බං..
    ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
    බොරු වැඩ..
    කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
    ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..

     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    අනේ මන්ද බං..
    ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
    බොරු වැඩ..
    කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
    ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..


    hmmm...
    Labbak labaganna surgery ekak karapan..
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    අනේ මන්ද බං..
    ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
    බොරු වැඩ..
    කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
    ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..


    ow bn eeth dan game gahana eka nathara karagannath bee ooi..abbehi welaa... :yes::yes:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    හපොයි කොච්චර තියෙනවද බන් පරණ ගේම් ගහන්න :yes: හැමවෙලේම අලුතින් එන ඒවා පස්සේ දුවන්නේ නැතුව හිටියනං හරි.
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,002
    8,790
    113
    In Your Heart
    Math hoyanawa PS4 ekak ganna .. eth warranty claim karaddi case wei kiyala bayai .. ganna place ekak kiyanna ko 1TB ekak one habei ,, budget 50k >

    use karapu kabal nam gan na malata :cool: Games nam okay :rolleyes:
     

    kota119

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    1,815
    134
    63
    අනේ මන්ද බං..
    ඕවට වියදම් කරන්න සල්ලිත් නෑ, තිබ්බත් වියදම් කරන්නෙත් නෑ මං නම්..
    බොරු වැඩ..
    කාලයක් හෙන පිස්සුවෙන් හිටියෙ ගේම් ගහන්න..
    ඒත් ලැබෙන ලබ්බක් නෑ ඕක ගැහුවා කියලා..

    :baffled:
    හපොයි කොච්චර තියෙනවද බන් පරණ ගේම් ගහන්න :yes: හැමවෙලේම අලුතින් එන ඒවා පස්සේ දුවන්නේ නැතුව හිටියනං හරි.
    eth bun hena ganak deela PC eka hadala parana games gahana eken wadak tiyanawada balapan :baffled:

    Math hoyanawa PS4 ekak ganna .. eth warranty claim karaddi case wei kiyala bayai .. ganna place ekak kiyanna ko 1TB ekak one habei ,, budget 50k >

    use karapu kabal nam gan na malata :cool: Games nam okay :rolleyes:

    ow B/N ganin :D
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,148
    113
    Panadura
    PS4 එකක් අරගෙන
    ඒකට ගන්න Games වල සල්ලි වලින්
    අවුරුද්දට Gaming PC 2ක් වත් හදන්න පුළුවන්...
     

    ashenchanaka

    Well-known member
  • Jan 25, 2015
    1,401
    222
    63
    PS4 Ganing Salli thiyenam :yes: mokada Ubata ekata gahanna game ekak Rs.5000k withara dila ganna one :sorry: ANika internet connection ekak one online gameing walata. Anika Gaming walata godak wela yanawa Time ekath waste. :yes: