phoneඑකට සුපිරි bass තියන in ear headset එකක් හොයාගන්න උදවු!!!!!

heshi32

Well-known member
  • Jun 24, 2007
    3,455
    173
    63
    Next to the location
    kotuwe gihin menna me jatiye ear phone 2k ganin..350i..patta bass..
    ishackimager.jpg


    mega bass kiayala gahala tiyana 2,3k chek karala balapan..400k -600k wenakota ela ear phone 2k gann apuluwan

    meyin dekak pavichchi kara bn mama. mama gaththeth 350amai. base na. matanam madi. mama wh-701 ekanam pavichchi karla thiyanawa pattai kanam, but original fake hoyanna hari amarui dan, original ekak1500 ta wadiy, unity and mc eke fake eka thiyanawa 1000ta un kiyannema original kiyala anduragannawath ba. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::shocked:
     

    heshi32

    Well-known member
  • Jun 24, 2007
    3,455
    173
    63
    Next to the location
    meyin dekak pavichchi kara bn mama. mama gaththeth 350amai. base na. matanam madi. mama wh-701 ekanam pavichchi karla thiyanawa pattai kanam, but original fake hoyanna hari amarui dan, original ekak1500 ta wadiy, unity and mc eke fake eka thiyanawa 1000ta un kiyannema original kiyala anduragannawath ba. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::shocked:

    wh701 fake eke base anthimai. thani boruwak. mama heta balanawa unity ekata ghin
     

    hirantha.j

    Member
    May 7, 2011
    1
    0
    0
    phoneඑකට සුපිරි bass තියන in ear headset එකක් හොයාගන්න උදවු!!!!!

    mchn,try creative EP 630 from e-bay,,will cost u less than Rs. 1000,,the Quality is superb,,,,,,,,,,,,,