Plz help

Udith9

Junior member
  • Oct 4, 2008
    640
    13
    18
    මම ගාව තියෙන්නේ Prolink H9601මොඩෙම් එකක්.මම ඊයේ අලුත් computerඑකක් ගත්ත එකේ තියෙන්නේWindows 7 ඉතින් මම ගාව තියෙන්නේ ඒකේXp වලට වැඩ කරන driver එක.කවුරුහරි ගාව තියෙනවනම් window 7 වලට වැඩ කරනsoftware එක, මට දෙන්න .ලොකු උදව්වක්.මේ වෙලාවේ අලුතින් modem එකක් ගන්න තරම් සල්ලි නැහැ මම ගාව.:sorry::sorry::(:(:D
    H9601.jpg
     

    BarakOsama

    Well-known member
  • May 20, 2009
    10,683
    1
    2,478
    113
    මචෝ ඕකට වෙනම අලුතින් drivers ඕනා නෑ, කෙලින්ම autorun එකෙන් install කරාම වැටෙන xp driver එක වැඩ! හැබැයි 64bit එකටනම් අවුලක් තියෙනවා!!