Police වේසි බිම වාඩි උනේ නැති උනාට arrest කරන්නේ

Son Goku

Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    license එක car එකේ backseat එකේ නිසා ඒක අරන් දෙනවා එලියට ඇවිත් limit එකට වඩා speed ගීපු එකට දඩේ ලියන්න .
    driver අහන්නේ නැතුව වාහනෙන් බැස්ස නිසා පොලිස් වේසි අරුට බිම වාඩි වෙන්න කියනවා .









    මේ වගේ ඒවා වැඩි වෙන්නේ ගම් සභා වලින් නිසා පොලිසි control වෙන්නේ.​
     
    • Haha
    Reactions: dxx

    subspace

    Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    ඇමරිකාව ගැන වැඩිය දන්නේ නෑ වගේ
    අනිවා. traffic stop එකකදී වාහනෙන් බැස්සොත් වෙඩි කන්න බලාගෙන තමා බහින්න ඕනේ.

    ලයිසන් එක පිටිපස්සේ සිට් එකේ නම් තියෙන්නේ පොලිස් නෝනා කාර් එක ගාවට එනකම් ඉඳල කියන්න ඕන. එතකොට එයා තත්වේ බලල (අපි ගාව තුවක්කු තියෙනවද වගේ ) අපිට කියනවා එක අරන් දෙන්න කියල.

    මෙතන නිතිය පොලිස් නෝනගේ පැත්ත තමා ගන්නේ.
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,480
    6,349
    113
    අනිවා. traffic stop එකකදී වාහනෙන් බැස්සොත් වෙඩි කන්න බලාගෙන තමා බහින්න ඕනේ.

    ලයිසන් එක පිටිපස්සේ සිට් එකේ නම් තියෙන්නේ පොලිස් නෝනා කාර් එක ගාවට එනකම් ඉඳල කියන්න ඕන. එතකොට එයා තත්වේ බලල (අපි ගාව තුවක්කු තියෙනවද වගේ ) අපිට කියනවා එක අරන් දෙන්න කියල.

    මෙතන නිතිය පොලිස් නෝනගේ පැත්ත තමා ගන්නේ.
    ඇයි මේකි ඌට බිම වාඩි වෙන්න කියන්නෙ?
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    ඇයි මේකි ඌට බිම වාඩි වෙන්න කියන්නෙ?
    deweni video eka mula indan thinawa .
    muge langa mukuth naha kiyala wesita penawa eth ego eka wadi kamata aruta sadde danne,
    weapon ekak naha kiyala peni peni.
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,159
    54,915
    113
    Colombo
    හරියට කන්න වත් නැති රටක අනාතයෙක් US පොලිසිය විවේචනය කරනව :(
     
    • Haha
    Reactions: sunlog

    subspace

    Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    ඇයි මේකි ඌට බිම වාඩි වෙන්න කියන්නෙ?
    වාහනෙන් බැස්සොත් (නැත්නම් බහින්න කිව්වොත්) සාමාන්යෙන් මාංචු දාල බිම ඉන්දවනවා නැත්නම් පොලිස් කාර් එකේ පිටිපස්සේ ඉන්දවනවා.
    මේ මනුස්සයට කරන්න තිබ්බ හොඳම දේ කාර් එක ඇතුලට වෙලා ඉන්න එක. පොලිස් නෝනා මලටත් එක්ක තමා ඉන්දවන්නේ, ඒ උනාට කරන්න දෙයක් නෑ, ඌ වැරැද්ද කරලා ඉවරයි.

    මෙහෙ සීන් එක තමා පොලිසියට හේතුවක් නැතිව නවත්තන්න බෑ. හැබැයි මොන පුක කිව්වත් කරන්න ඕනේ. ඊට පස්සේ උසාවියට ගිහිල්ල කියන්න ඕනේ පොලිසියෙන් බලතල අව භාවිතා කරා කියල. එහෙම කරලා තමා වන්දි හරි තමන්ට පොලිසියෙන් දාන නඩුව විසි කරගන්නේ.

    මෙහෙ මිනිස්සුන්ට තුවක්කු තියෙන නිසා පොලිසියත් බොහොම සීරුවෙන් ඉන්නේ. එකයි වාහනෙන් බහින්නේ නැත්තේ. බැස්සොත් හිතන්නේ වලියට/වෙඩි තියන්න එනවා කියල.
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    මෙහෙ මිනිස්සුන්ට තුවක්කු තියෙන නිසා පොලිසියත් බොහොම සීරුවෙන් ඉන්නේ. එකයි වාහනෙන් බහින්නේ නැත්තේ. බැස්සොත් හිතන්නේ වලියට/වෙඩි තියන්න එනවා කියල.
    methana gun case ekak naha kiyala e ^%$#@#@ dannawa, e %$@@ thina prashne ego eka wadi kama,
    100% wesige ego eka thinne.
     
    Last edited:

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    හැමදාම කවුරුහරි එකෙක් ඇමරිකන් බයියන්ගෙ මොනව හරි අඩුකුලේ වැඩක් අරන් එනව. ඒ ඇවිත්,

    මෙන්න පිටරටවල් වල හැටි

    images


    🫢🫢😂😂

    @Son Goku උබ එහෙම ඒව දානව දැක්කෙ නෑ. Normally වෙන දේ කිව්වෙ.
     

    subspace

    Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    methana gun case ekak naha kiyala e wesi dannawa, e wesita thina prashne ego eka wadi kama,
    100% wesige ego eka thinne.
    මෙහෙ පොලිස් ඒකාල කරන අපතකම් (ego නිසා හරි නැතිව හරි) අම්බානක තියෙනවා. එත් මේ පොර පොලිසියත් එක්ක deal කරන හැටි වැරදි. එලියට බැස්ස එකයි, කැගහපු එකයි, පහර දීපු එකටයි උට තමා වරද එන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: RealityOfX

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,235
    113
    ඕක ඉතින් නීතිය. පොලීසියෙන් නැවැත්තුවම වහානෙම ඉන්න ඕනෙ බහින්න කිව්වෙ නැත්තම්
     
    • Like
    Reactions: subspace