sinhalen dapan bn . mata terennet nacrazy, no, try do get experience one she will teach you, even cow girl .
Kiriye asahanakaryayo eka roththata ekathuwena thread ekak wenawa me thread eka. borunam balapan. Kari ABCD karaya thama me hama ekakatama mula. ABCD kiya kiya karanna puluwan hama dasa walaththa wadema karanawa.
ABCD නෙමේ හුත්තො ADHDඒකවත් දන්නෙ නෑ මීහරක

ලබ්බට කෝටු ගහගනවා නේද?ඇටේ පාගන්නෙ ලෑල්ලක් උඩ තියල
ලොඳේ පයින්නම පාගනව
අපිට මේ ඉරට්ටකින් ගැහුවත් ඉවසගන්න බෑ...



Bumptrampling කියල මිනිහගෙ ඇටේ පාගන්නෙ ලෑල්ලක් උඩ තියල
කොහොමද බං ඒක දරාගන්නෙ පිරිමිය
ලොඳේ පයින්නම පාගනව
අපිට මේ ඉරට්ටකින් ගැහුවත් ඉවසගන්න බෑ...
මේක හෙන බොරුවක් නේ...