තවම නැහැ ඕකත් එහෙනම් බලන්න ඕනේ.....ලකී ලූක් කියවල තියේද? ඔය දෙකට කැමති නම් 100% කැමති වෙනව
තවම නැහැ ඕකත් එහෙනම් බලන්න ඕනේ.....ලකී ලූක් කියවල තියේද? ඔය දෙකට කැමති නම් 100% කැමති වෙනව
Mata matakai podi kaale salli kaara kadda puluwan un owa genallla apita nodi kiyawanawaAUD 180 kiyanne labai machan. kohoma unath podi kaaley tibba aasawal kohomahari loku wela hari itu karaganna puluwan una eka loku deyak

To be honest Boys collection eka machan tikak amarui kiyawanna...idk I can't explain something feels wrong... I think it was around 200ish AUDawesome. congrats on the purchase
these were only a dream when we were kids
the asterix collection would be an awesome collection to have
btw where did you buy the boys collection? how much did it cost?
Comic series ekak thiyenawa da danne nm nehe Mn kiyanne comic series eka newei. 50+ da koheda poth set ekak thibba. Mn othanin 20+ wage kiyawala thiyenawa podi kaale.Ado Hardy boys comic? Podi kaaley mama unge poth 4k witara kiyawala tiyenawa. 1billion ransom scene eka ehema taama mathakai. Unge presidentwa magician knk kidnap karana eka.
Ado photo tikak daapanko ban hardy boys series ekey. Poth keeyak wage tiyenawada machan?
Ado patta neh. mata ban apey cousinlagen oka set une, hambune 3i 4i. okai nancy drew tama issara aasawen kiyawanna balan hitiye.Comic series ekak thiyenawa da danne nm nehe Mn kiyanne comic series eka newei. 50+ da koheda poth set ekak thibba. Mn othanin 20+ wage kiyawala thiyenawa podi kaale.
Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.මම පොඩි කාලෙ Tin Tin පොතක් රු500යි (1996 විතර). විජිත යාපා එකෙනුයි, මරදානේ විද්යාදාර එකෙනුයි තමයි ගත්තේ. 1998 වගේ වෙනකොට පොතක් රු800ක් වගේ වුනා.
මටත් එහෙමයි මචං. ලැබුන pocket money බොහොම අමාරුවෙන් එකතු කරලා තමයි පොත් ගත්තේ.Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.
ammo... e kale pan gediyakuth 3.50i.මම පොඩි කාලෙ Tin Tin පොතක් රු500යි (1996 විතර). විජිත යාපා එකෙනුයි, මරදානේ විද්යාදාර එකෙනුයි තමයි ගත්තේ. 1998 වගේ වෙනකොට පොතක් රු800ක් වගේ වුනා.
ape akkala wagayak hitiya unta salli uthuranna e kale.Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.
Chandrika tama pan eka 3.50ta dunneammo... e kale pan gediyakuth 3.50i.
ape thaththage mase padiyath 5000da koheda
ape akkala wagayak hitiya unta salli uthuranna e kale.
un poth rakka pitin thiyan hitiye. habai un katawath denneth na un kiyawanneth na.
------ Post added on Apr 30, 2024 at 9:48 AM
මම හිතන්නේ මේක licensed print එකක්...කොලිටි එකට තිබ්බා වගේ මතකයි... 98-2000 kaale wageමම ගාව තිබ්බ සිංහල සෙට් එක සරසවි එකේ
Ow sarasavi ekata Herge license eka thibba tranlate karanna.මම හිතන්නේ මේක licensed print එකක්...කොලිටි එකට තිබ්බා වගේ මතකයි... 98-2000 kaale wage
මම කලින් ත්රෙඩ් එකක් දැම්මනේ පොත් සෙට් එකම ගන්නෙ කොහොමද අහලා.
https://elakiri.com/threads/පොත්-ගන්න-recommendation.2149598/
කොහොමහරි ගුනසේන එකන් ටින් ටින් සෙට් එක ගත්තා. අන්තිම ගාන 65ක් උනා. පොඩි කාලේ තිබ්බ තව එක ආසාවක් හරි. ඊලගට තියෙන්නෙ සෙට් එක ගන්න එක.
![]()
![]()
machan ganna place ekak kiyannakoAmaruawa honda kara gaththa langadi.
ebay gaththe bun. aud160 wage unamachan ganna place ekak kiyannako
don't think so machan, you can visit a branch and check. They import books time to time and may be you can get it down putting in a request. I bought a set someone else may have orderedMachan from which Gunasena you bought this? Do they have more from this collection?