Random කතා - පොත් කැසිල්ලට බෙහෙත් - ටින් ටින් Series

NaiRobi

Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,689
    21,371
    113
    AUD 180 kiyanne labai machan. kohoma unath podi kaaley tibba aasawal kohomahari loku wela hari itu karaganna puluwan una eka loku deyak
    Mata matakai podi kaale salli kaara kadda puluwan un owa genallla apita nodi kiyawanawa :P
    awesome. congrats on the purchase
    these were only a dream when we were kids

    the asterix collection would be an awesome collection to have
    btw where did you buy the boys collection? how much did it cost?
    To be honest Boys collection eka machan tikak amarui kiyawanna...idk I can't explain something feels wrong... I think it was around 200ish AUD
     

    Daminduwa

    Well-known member
  • Ado Hardy boys comic? Podi kaaley mama unge poth 4k witara kiyawala tiyenawa. 1billion ransom scene eka ehema taama mathakai. Unge presidentwa magician knk kidnap karana eka.

    Ado photo tikak daapanko ban hardy boys series ekey. Poth keeyak wage tiyenawada machan?
    Comic series ekak thiyenawa da danne nm nehe Mn kiyanne comic series eka newei. 50+ da koheda poth set ekak thibba. Mn othanin 20+ wage kiyawala thiyenawa podi kaale.

    Agatha Christie ge detective series ekai The Hardy Boys series ekai thamai e dawas wala sira.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,658
    75,710
    113
    Comic series ekak thiyenawa da danne nm nehe Mn kiyanne comic series eka newei. 50+ da koheda poth set ekak thibba. Mn othanin 20+ wage kiyawala thiyenawa podi kaale.
    Ado patta neh. mata ban apey cousinlagen oka set une, hambune 3i 4i. okai nancy drew tama issara aasawen kiyawanna balan hitiye.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,144
    1
    28,738
    113
    මම පොඩි කාලෙ Tin Tin පොතක් රු500යි (1996 විතර). විජිත යාපා එකෙනුයි, මරදානේ විද්‍යාදාර එකෙනුයි තමයි ගත්තේ. 1998 වගේ වෙනකොට පොතක් රු800ක් වගේ වුනා.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,658
    75,710
    113
    මම පොඩි කාලෙ Tin Tin පොතක් රු500යි (1996 විතර). විජිත යාපා එකෙනුයි, මරදානේ විද්‍යාදාර එකෙනුයි තමයි ගත්තේ. 1998 වගේ වෙනකොට පොතක් රු800ක් වගේ වුනා.
    Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,144
    1
    28,738
    113
    Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.
    මටත් එහෙමයි මචං. ලැබුන pocket money බොහොම අමාරුවෙන් එකතු කරලා තමයි පොත් ගත්තේ.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මම පොඩි කාලෙ Tin Tin පොතක් රු500යි (1996 විතර). විජිත යාපා එකෙනුයි, මරදානේ විද්‍යාදාර එකෙනුයි තමයි ගත්තේ. 1998 වගේ වෙනකොට පොතක් රු800ක් වගේ වුනා.
    ammo... e kale pan gediyakuth 3.50i.
    ape thaththage mase padiyath 5000da koheda

    Dan machan 2000+ wenawa mama hitanne. Issara yaluwo owa ussan enawa school ekey. Amaruwen illala kiyawanawa. Salli walata ganna hakiyawak tibbe ne itin.
    ape akkala wagayak hitiya unta salli uthuranna e kale.
    un poth rakka pitin thiyan hitiye. habai un katawath denneth na un kiyawanneth na.
    ------ Post added on Apr 30, 2024 at 9:48 AM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,658
    75,710
    113
    ammo... e kale pan gediyakuth 3.50i.
    ape thaththage mase padiyath 5000da koheda


    ape akkala wagayak hitiya unta salli uthuranna e kale.
    un poth rakka pitin thiyan hitiye. habai un katawath denneth na un kiyawanneth na.
    ------ Post added on Apr 30, 2024 at 9:48 AM
    Chandrika tama pan eka 3.50ta dunne :-D. podi kaaley homben giye. Kanna bonna hoyaganna tibba amaruwa hatiyata poth ganna salli hoyaganna hitagannawath be.
    Apeth cousinla set ekata naanna salli, un itin kiyawala iwara una pothak dekak apey pathata wisi karanawa. Hardy boys wage ewa ehemai hambune :yes: :yes:
    Eth dan itin tathwe wenas. Mata itin e gana sathutui.
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,689
    21,371
    113
    මම ගාව තිබ්බ සිංහල සෙට් එක සරසවි එකේ
    මම හිතන්නේ මේක licensed print එකක්...කොලිටි එකට තිබ්බා වගේ මතකයි... 98-2000 kaale wage
     

    karikota

    Well-known member
  • May 26, 2015
    360
    408
    63
    වකපුටේ
    මම කලින් ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මනේ පොත් සෙට් එකම ගන්නෙ කොහොමද අහලා.

    https://elakiri.com/threads/පොත්-ගන්න-recommendation.2149598/

    කොහොමහරි ගුනසේන එකන් ටින් ටින් සෙට් එක ගත්තා. අන්තිම ගාන 65ක් උනා. පොඩි කාලේ තිබ්බ තව එක ආසාවක් හරි. ඊලගට තියෙන්නෙ සෙට් එක ගන්න එක.



    Machan from which Gunasena you bought this? Do they have more from this collection?
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    Amaruawa honda kara gaththa langadi.
     

    Attachments

    • 20240407_124326.jpg
      20240407_124326.jpg
      143.3 KB · Views: 82

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,658
    75,710
    113
    Machan from which Gunasena you bought this? Do they have more from this collection?
    don't think so machan, you can visit a branch and check. They import books time to time and may be you can get it down putting in a request. I bought a set someone else may have ordered
     
    • Like
    Reactions: karikota