rep කැපුනත් කමක් නෑ යාලුවෙක්ගෙ වැඩකට

UT123

Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    මොන මළ ජරාවක්ද බන් නිකම්ම නිකම් වචන ටිකකට හැමෝම දාන melody එකක් දාලා නාහෙන් අඬන හෑල්ලක් කියවනවා
    ඒකටම හරියන ගොං visual එකක් දාලා ඔයවගේ ඒවා මේ කාලේ සින්දු කීයක තියනවද බලපන් අප්පිරියයි
    යාළුවට කියපන් අලුතින් හිතලා මොනා හරි කරන්න කියලා
    තරහා වෙන්න එපා කට්ට කාලා කලත් ජරාව නම් ජරාවම තමයි
     

    Jobutexter

    Well-known member
  • Feb 21, 2014
    1,131
    1,516
    113
    WANNITHAMMANNAWA
    මොන මළ ජරාවක්ද බන් නිකම්ම නිකම් වචන ටිකකට හැමෝම දාන melody එකක් දාලා නාහෙන් අඬන හෑල්ලක් කියවනවා
    ඒකටම හරියන ගොං visual එකක් දාලා ඔයවගේ ඒවා මේ කාලේ සින්දු කීයක තියනවද බලපන් අප්පිරියයි
    යාළුවට කියපන් අලුතින් හිතලා මොනා හරි කරන්න කියලා
    තරහා වෙන්න එපා කට්ට කාලා කලත් ජරාව නම් ජරාවම තමයි

    eka ekkenage kamaththane machan.. comment ekata thank you.:yes::yes::yes:
     

    UT123

    Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    eka ekkenage kamaththane machan.. comment ekata thank you.:yes::yes::yes:

    මචන් මේ සින්දු කවුරුවත් කැමති ඒවා නෙවෙයි මිනිස්සුන්ට බලෙන් අහන්න සලස්වලා දැන් මිනිස්සු දන්නේ මෙච්චරයි අලුතින් එන අය කරන්න දන්නෙත් මෙච්චරයි
    උඹේ යාළුවගේ එකෙන් වැඩක් ගන්න කියපන් අලුත් දෙයක් කරන්න කියපන් තරහට නෙවෙයි කිව්වේ හොඳ නිර්මාණයක් දකින්න ආසාවට
     

    Jobutexter

    Well-known member
  • Feb 21, 2014
    1,131
    1,516
    113
    WANNITHAMMANNAWA
    මචන් මේ සින්දු කවුරුවත් කැමති ඒවා නෙවෙයි මිනිස්සුන්ට බලෙන් අහන්න සලස්වලා දැන් මිනිස්සු දන්නේ මෙච්චරයි අලුතින් එන අය කරන්න දන්නෙත් මෙච්චරයි
    උඹේ යාළුවගේ එකෙන් වැඩක් ගන්න කියපන් අලුත් දෙයක් කරන්න කියපන් තරහට නෙවෙයි කිව්වේ හොඳ නිර්මාණයක් දකින්න ආසාවට

    eka aththa kathawa machan... ada kale karana okkoma eka wagenam thamai... norml track walin karanne...:yes::yes::yes: