රහල්ගෙ කටට දීලා දැන් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගත්තලු, පකෝ
තොට වැඩ නැති උනාට මේකෙ උන්ට වැඩ තියෙනවා. පුක නොදී පල
තොට වැඩ නැති උනාට මේකෙ උන්ට වැඩ තියෙනවා. පුක නොදී පල
manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
@RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්රෙඩ්
හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...
මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...
තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
Oka yanne ne ban. Karakila enawa sathiyakin witara. Oka mekey tama jiwath wenne. Ganan ganna epa okage boru bailaUbata yanna kiwwe nahane. Ubane patan gaththe meka. Mama kare uththara dipu eka witharai.
ගෑනු හොයලා බැරි තැන දැන් කොල්ලො ගහනවා වගේ. ලාමක ගේ හුත්තෙක් වගේ අඩලා තියෙන්නෙ ත්රේඩ් එකේmanipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
@RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්රෙඩ්
හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...
මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...
තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
Mama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.ගෑනු හොයලා බැරි තැන දැන් කොල්ලො ගහනවා වගේ. ලාමක ගේ හුත්තෙක් වගේ අඩලා තියෙන්නෙ ත්රේඩ් එකේ
Amo amoo hitha ridena Pin bath ponnaya.manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
@RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්රෙඩ්
හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...
මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...
තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
Elakiri com nathi unu daaka oka marenne naharayak pupurala attention ganna bari pressure eka nisa.Oka yanne ne ban. Karakila enawa sathiyakin witara. Oka mekey tama jiwath wenne. Ganan ganna epa okage boru baila![]()
![]()
Me too bro me tooMama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.
But @AnuradhaRa wage unge attitude eka balapan. Inne 10ta ganinna danne ne wage but patta toxic kuhaka wesige puthek. Oya wage un dakapu tana denna ona gema. Fail ponnaya and uge set ekath echarama tama.
මූ හැමදම මට කරපන්, මන් ලෙඩා කියලා විතරයි කියන්නෙ .ජීවිතේට වෙන එකෙක්ගෙ ත්රේඩ් එකකට රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ.Mama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.
But @AnuradhaRa wage unge attitude eka balapan. Inne 10ta ganinna danne ne wage but patta toxic kuhaka wesige puthek. Oya wage un dakapu tana denna ona gema. Fail ponnaya and uge set ekath echarama tama.
aduma gaane bump wath karanne ne. kuhakama wesige puthek ban mu. Yako bump karana eka karanna amaruda?මූ හැමදම මට කරපන්, මන් ලෙඩා කියලා විතරයි කියන්නෙ .ජීවිතේට වෙන එකෙක්ගෙ ත්රේඩ් එකකට රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ.
Ponna adminla tika fake ban karanakan oka nawthinne ne ban. But un eka karana ekak ne mokada eka kaloth oya traffic (fake,spam,wali) gena un meken ain wei. etakota unta wadey paadui.ube pada talk thmai set wenne natte. ubata oni attention eka vitrai. eka aragena uba mokadda karnna hitan inne. elakiriyata dan awoth bagyak wali thread nattum ithuru set eka melo rahak nathi apathyo tikak bahala innawa unge ewwa promote karnna.
![]()
ඉතින් එහෙම මඩ ගැහුවට පස්සෙත් උබ එහෙම ත්රෙඅඩ් දැම්මනෙ. උබමනෙ උන්ට උබට මඩ ගහන්න ෆියුල් දෙන්නෙ. උබට බනින කීප දෙනයිනෙ කිරියෙ ඉන්නෙ. එක්කො උන්ව ඉග්නෝ දාපන්කො.manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
@RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්රෙඩ්
හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...
මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...
තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
What's the scene here ban? Mu umbawa gonata andala keeyak hari kadagathada? Kathawa daapan anith untath danaganna. Mokada muta athata anukampa kara set ekak taama innawa muge baila walata ahuwela![]()
මාවත් අල්ලගෙන ඒ පාර. වෙන වැඩක් නැද්ද බන් උදේම මොකක් හරි පටන් ගන්නේ?.
හරි හරි ඇත්තම කතාව මට ටිකක් ඉරිසියා හිතුනා ඔයාත් එක්ක sex කරලා ඔයාව ඇතඇරපු girl ගැන.
මාව පොඩ්ඩක් අමතක කරලා හිතන්නකෝ ඔයා මනුස්සයෙක්ට උදව් කරනවා එයාට ඇත්තටම යහපතක් පතලා.
ඒ මනුස්සයා පස්සේ ඔයාව tool එකක් කරගෙන තියෙන බොරු ටික ඔක්කොම ගහලා වෙනම ෆන් එකක් ගන්න හදනවා.
දැන් ඔයා MK?
ඔයා මේකේ කාටවත් වැරද්දක් කරලා නැතිව ඇති. එත් කාටවත් උදව්වකුත් වෙලා නැතුව ඇති.
හැමදාම ඔයාගේ දේවල් විතරයි. මම කවදාවත් දැකලා නැහැ වෙන කෙනෙක්ට bump එකක්වත් දානවා.
මේ ටිකේ උදේට එනවා මොකක් හරි ගින්නක් අවුල්ලා හිමින් මාරු වෙනවා.
මේවා මට අදාළ දෙයක් නෙමෙයි තමයි ඔයා මොනවා කරත් එත් community එකක් විදිහට ඒවා සවුත්තු වැඩ.
ඔයාට ලෙඩක් තිබ්බා නැතා තමන්ගේ වැඩේ කරගන්න මිනුස්සු manipulate කරන්න හරි දක්ෂයෙක්.එක හින්දම තමයි ඔයාගේ ට්රේඩ් වලට කමෙන්ට් කරේ නැත්තේ. sandy මාව mention කරලා තිබ්බේ නැත්තන් මම දන්නෙත් නැහැ. මම ඔයාගේ පස්සෙන් බලෙන් එල්ලී එල්ලී ආවේ නැහැ නේද?
pm එක දාල ඔහොම යන්කෝ කිව්වේ මොකද්ද.මට එක තේරුනේ නැහැ. කියන්න තියෙන දේ කෙලින් කියන්න.
මේ සත පහකට වැඩක් නැති ත්රෙඩ් එක හින්දා වෙන්නේ හොද එකක් යට යන එක විතරයි. උබ මාව ඉග්නොර් කරලා දාපන්. මම අයෙ ඔයාගේ කෙල්ලට ඉරිසියා කරන්නේ නැහැ.
කොම හරි වැඩ පැත්තක තියලා මමත් හෙන පල් හෑල්ලක් ලියලා.
එක නෙමේ වැඩේ කරගෙන අයින් වෙන කෙල්ලෙක් යාලු කරලා දෙනවකො![]()
වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්රේඩ් එකක් දැම්මත්.What's the scene here ban? Mu umbawa gonata andala keeyak hari kadagathada? Kathawa daapan anith untath danaganna. Mokada muta athata anukampa kara set ekak taama innawa muge baila walata ahuwela
එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.Agree ban. Matath aulak ne ban wadak karaganna beri ekeknam. Mu machan kagewath thread ekakata bump ekakwath danne ne. Patta selfish. Mama hitanne ne eka awill ADHD kiyala. Eka tanikarama muge kuhaka kama.වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්රේඩ් එකක් දැම්මත්.
මම කරන වැඩ පවා කියල දෙන්න හදලා ඇති ගෙදර ඉදලා කියාක් හරි හොයාගන්න.
මේ ලගකදී මොකක් හරි ගෑනු සින් එකක් pm කරලා තිබ්බා. එයාට solo rider ත් මොකද්ද කිව්වා කියලා බයිලයක්. මට හරියට මතක නැහැ. මම එකට බැන්නා මුට.
මම කිව්වේ ඔයාගේ දේවල් වැඩක් නැහැ ඔය මානසිල ලෙඩ අනම් මනම් දාන ඒවා විස්වාස් කරන්නෙත් නැහැ කියලා. මොකද මම දැකලා තියෙනවා මෙයා සමහර තැන් වලදී හොද මීටරයක් වගේ. අනිත් එක කොල්ලෝ පන දාගෙන මුට reply කරනවා උවමනාවක් තියෙන එකෙක්නම් කවුරු හරි කියන දෙයක් අහනවා. නැත්තන් බොරුවක් කරන්නේ. මම තව ඔයාල බනින එකත් හරි කියල කිව්වද කොහෙද.එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.
මම බන් බොරුකාරයන්ට ආසම නැහැ.අපිට මේ දහ අතේ ප්රෙශ්න මුන් ආතල් ගන්නවා අපෙන්.
@Solo Rider මෙන්න....වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්රේඩ් එකක් දැම්මත්.
මම කරන වැඩ පවා කියල දෙන්න හදලා ඇති ගෙදර ඉදලා කියාක් හරි හොයාගන්න.
මේ ලගකදී මොකක් හරි ගෑනු සින් එකක් pm කරලා තිබ්බා. එයාට solo rider ත් මොකද්ද කිව්වා කියලා බයිලයක්. මට හරියට මතක නැහැ. මම එකට බැන්නා මුට.
මම කිව්වේ ඔයාගේ දේවල් වැඩක් නැහැ ඔය මානසිල ලෙඩ අනම් මනම් දාන ඒවා විස්වාස් කරන්නෙත් නැහැ කියලා. මොකද මම දැකලා තියෙනවා මෙයා සමහර තැන් වලදී හොද මීටරයක් වගේ. අනිත් එක කොල්ලෝ පන දාගෙන මුට reply කරනවා උවමනාවක් තියෙන එකෙක්නම් කවුරු හරි කියන දෙයක් අහනවා. නැත්තන් බොරුවක් කරන්නේ. මම තව ඔයාල බනින එකත් හරි කියල කිව්වද කොහෙද.එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.
මම බන් බොරුකාරයන්ට ආසම නැහැ.අපිට මේ දහ අතේ ප්රෙශ්න මුන් ආතල් ගන්නවා අපෙන්.
Log novi kotte badan mewa bala bala adanawa athi.උබ හුකාහන් අනුරාධ... උබ බඩුවක් ගැහුවා කියලා මේකේ කෙබ්බ කෙළියට කොල්ලො ඕවා විශ්වාස කරා කියලද හිතන්නේ?
යන දිහාවක පල පිස්සු පොන්නය... බයියෝ ටික කොහොමත් පුක ප්ලනවනේ උබේ දැන්...
අපිත් 8-9 වසරදි ඉස්කොලේ ගිහිල්ල මෙව කියනව කොල්ලොන්ට මේ වගෙ.උබ බඩුවක් ගැහුවා කියලා මේකේ කෙබ්බ කෙළියට කොල්ලො ඕවා විශ්වාස කරා කියලද හිතන්නේ?