RottenCOLT මම කරපු වැරැද්ද කියපං

Hydra

Well-known member
  • Apr 11, 2022
    1,070
    1,787
    113
    Valhalla
    රහල්ගෙ කටට දීලා දැන් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගත්තලු, පකෝ
    තොට වැඩ නැති උනාට මේකෙ උන්ට වැඩ තියෙනවා. පුක නොදී පල
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...

    තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
    අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
    Ubata yanna kiwwe nahane. Ubane patan gaththe meka. Mama kare uththara dipu eka witharai.
    Oka yanne ne ban. Karakila enawa sathiyakin witara. Oka mekey tama jiwath wenne. Ganan ganna epa okage boru baila :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    Hydra

    Well-known member
  • Apr 11, 2022
    1,070
    1,787
    113
    Valhalla
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...

    තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
    අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
    ගෑනු හොයලා බැරි තැන දැන් කොල්ලො ගහනවා වගේ. ලාමක ගේ හුත්තෙක් වගේ අඩලා තියෙන්නෙ ත්රේඩ් එකේ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ගෑනු හොයලා බැරි තැන දැන් කොල්ලො ගහනවා වගේ. ලාමක ගේ හුත්තෙක් වගේ අඩලා තියෙන්නෙ ත්රේඩ් එකේ
    Mama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.

    But @AnuradhaRa wage unge attitude eka balapan. Inne 10ta ganinna danne ne wage but patta toxic kuhaka wesige puthek. Oya wage un dakapu tana denna ona gema. Fail ponnaya and uge set ekath echarama tama.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...

    තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
    අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
    Amo amoo hitha ridena Pin bath ponnaya.
    Aye tika dawasak fake eken log wela idala mokuth novunu gaanata meken log welawaren hamadama wage.
    Manda manasika ledaa.

    Oka yanne ne ban. Karakila enawa sathiyakin witara. Oka mekey tama jiwath wenne. Ganan ganna epa okage boru baila :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Elakiri com nathi unu daaka oka marenne naharayak pupurala attention ganna bari pressure eka nisa. 😅
    ------ Post added on Sep 23, 2022 at 12:10 PM

    Mama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.

    But @AnuradhaRa wage unge attitude eka balapan. Inne 10ta ganinna danne ne wage but patta toxic kuhaka wesige puthek. Oya wage un dakapu tana denna ona gema. Fail ponnaya and uge set ekath echarama tama.
    Me too bro me too
    Me ponnaya hama dama duka kiyala, accouny no eka dala meke ungen kiyak hari kadaa gannawa.

    Eka ahu unaata passe dawasak asarana pawulakata salli denna kiyala me yakagema Piliyandala account no ekak damma. Ekath maattu unaa

    Passe muta meke higaa kanna nodena unta gahanna gaththa.

    Me tika dawasata mama gana boru thread kiyak dammada balapan.

    Mulin damma mama muge gedara avith muta watenna gahanawa kiwwalu. Eken guiu welaa sathi dekak log une ne.

    Passe Nelli kale kiyala thread ekak ara Polleli alto eken adapu ponnaya liwwa ekak bump kara kara raga raga hitiya.

    Passe mata dislike damma 100 k vithara. Mama ekata return eka dunnama balla wage sathiyak hangila hitiya.

    Passe aye avith mata dislike 5000 k vithara damma. Okata denawa kohomath okata puken yanna. Free time set wenakan me inne.

    Dan eyeth mu mane man gana thread ekak damme.

    Hama sarema thread dagena paduwe inna yaddi awussagannawa. Passe puka palagena enne nathuwa innawa sathiyak dekak.

    Muta thiyenne avrudu 40 k kisi wadak nokara nikan hitapu kammali kama. Muuu mahama maha kalakanni kammali huththek. E wagema katta kapatiyek.

    Guuu gahanna one me wage guuu ponnayinta.
    ------ Post added on Sep 23, 2022 at 12:25 PM
     

    Hydra

    Well-known member
  • Apr 11, 2022
    1,070
    1,787
    113
    Valhalla
    Mama normally machan ona ekekta hondata salakanawa.

    But @AnuradhaRa wage unge attitude eka balapan. Inne 10ta ganinna danne ne wage but patta toxic kuhaka wesige puthek. Oya wage un dakapu tana denna ona gema. Fail ponnaya and uge set ekath echarama tama.
    මූ හැමදම මට කරපන්, මන් ලෙඩා කියලා විතරයි කියන්නෙ .ජීවිතේට වෙන එකෙක්ගෙ ත්රේඩ් එකකට රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    මූ හැමදම මට කරපන්, මන් ලෙඩා කියලා විතරයි කියන්නෙ .ජීවිතේට වෙන එකෙක්ගෙ ත්රේඩ් එකකට රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ.
    aduma gaane bump wath karanne ne. kuhakama wesige puthek ban mu. Yako bump karana eka karanna amaruda?
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,029
    113
    ube pada talk thmai set wenne natte. ubata oni attention eka vitrai. eka aragena uba mokadda karnna hitan inne. elakiriyata dan awoth bagyak wali thread nattum ithuru set eka melo rahak nathi apathyo tikak bahala innawa unge ewwa promote karnna.


    sad-spongebob-gif-3.gif
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ube pada talk thmai set wenne natte. ubata oni attention eka vitrai. eka aragena uba mokadda karnna hitan inne. elakiriyata dan awoth bagyak wali thread nattum ithuru set eka melo rahak nathi apathyo tikak bahala innawa unge ewwa promote karnna.


    sad-spongebob-gif-3.gif
    Ponna adminla tika fake ban karanakan oka nawthinne ne ban. But un eka karana ekak ne mokada eka kaloth oya traffic (fake,spam,wali) gena un meken ain wei. etakota unta wadey paadui.

    Okun bahinne nadu yana case walata wiatarai (CP, Wala etc)
     

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...

    තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
    අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
    ඉතින් එහෙම මඩ ගැහුවට පස්සෙත් උබ එහෙම ත්‍රෙඅඩ් දැම්මනෙ. උබමනෙ උන්ට උබට මඩ ගහන්න ෆියුල් දෙන්නෙ. උබට බනින කීප දෙනයිනෙ කිරියෙ ඉන්නෙ. එක්කො උන්ව ඉග්නෝ දාපන්කො.

    උබට උන් බනින එකෙන් උබට ආතල් එකක් එනවද?

    conspiracy theory time - sandy kiyanne anuradhagema fake profile ekak
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Yeezus and Kalegana

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    kevin-hart-wtf.gif

    මාවත් අල්ලගෙන ඒ පාර. වෙන වැඩක් නැද්ද බන් උදේම මොකක් හරි පටන් ගන්නේ?. :rofl:

    හරි හරි ඇත්තම කතාව මට ටිකක් ඉරිසියා හිතුනා ඔයාත් එක්ක sex කරලා ඔයාව ඇතඇරපු girl ගැන. :rolleyes:

    මාව පොඩ්ඩක් අමතක කරලා හිතන්නකෝ ඔයා මනුස්සයෙක්ට උදව් කරනවා එයාට ඇත්තටම යහපතක් පතලා.
    ඒ මනුස්සයා පස්සේ ඔයාව tool එකක් කරගෙන තියෙන බොරු ටික ඔක්කොම ගහලා වෙනම ෆන් එකක් ගන්න හදනවා.
    දැන් ඔයා MK? :baffled:

    ඔයා මේකේ කාටවත් වැරද්දක් කරලා නැතිව ඇති. එත් කාටවත් උදව්වකුත් වෙලා නැතුව ඇති.
    හැමදාම ඔයාගේ දේවල් විතරයි. මම කවදාවත් දැකලා නැහැ වෙන කෙනෙක්ට bump එකක්වත් දානවා.
    මේ ටිකේ උදේට එනවා මොකක් හරි ගින්නක් අවුල්ලා හිමින් මාරු වෙනවා.
    මේවා මට අදාළ දෙයක් නෙමෙයි තමයි ඔයා මොනවා කරත් එත් community එකක් විදිහට ඒවා සවුත්තු වැඩ.

    ඔයාට ලෙඩක් තිබ්බා නැතා තමන්ගේ වැඩේ කරගන්න මිනුස්සු manipulate කරන්න හරි දක්ෂයෙක්. (y) එක හින්දම තමයි ඔයාගේ ට්‍රේඩ් වලට කමෙන්ට් කරේ නැත්තේ. sandy මාව mention කරලා තිබ්බේ නැත්තන් මම දන්නෙත් නැහැ. මම ඔයාගේ පස්සෙන් බලෙන් එල්ලී එල්ලී ආවේ නැහැ නේද?

    pm එක දාල ඔහොම යන්කෝ කිව්වේ මොකද්ද. :unsure: මට එක තේරුනේ නැහැ. කියන්න තියෙන දේ කෙලින් කියන්න. :yes:

    මේ සත පහකට වැඩක් නැති ත්‍රෙඩ් එක හින්දා වෙන්නේ හොද එකක් යට යන එක විතරයි. උබ මාව ඉග්නොර් කරලා දාපන්. මම අයෙ ඔයාගේ කෙල්ලට ඉරිසියා කරන්නේ නැහැ. :sneaky:


    කොම හරි වැඩ පැත්තක තියලා මමත් හෙන පල් හෑල්ලක් ලියලා.🤦‍♂️
    එක නෙමේ වැඩේ කරගෙන අයින් වෙන කෙල්ලෙක් යාලු කරලා දෙනවකො :cautious:
    What's the scene here ban? Mu umbawa gonata andala keeyak hari kadagathada? Kathawa daapan anith untath danaganna. Mokada muta athata anukampa kara set ekak taama innawa muge baila walata ahuwela
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    What's the scene here ban? Mu umbawa gonata andala keeyak hari kadagathada? Kathawa daapan anith untath danaganna. Mokada muta athata anukampa kara set ekak taama innawa muge baila walata ahuwela
    වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්‍රේඩ් එකක් දැම්මත්.
    මම කරන වැඩ පවා කියල දෙන්න හදලා ඇති ගෙදර ඉදලා කියාක් හරි හොයාගන්න.

    මේ ලගකදී මොකක් හරි ගෑනු සින් එකක් pm කරලා තිබ්බා. එයාට solo rider ත් මොකද්ද කිව්වා කියලා බයිලයක්. මට හරියට මතක නැහැ. මම එකට බැන්නා මුට.

    මම කිව්වේ ඔයාගේ දේවල් වැඩක් නැහැ ඔය මානසිල ලෙඩ අනම් මනම් දාන ඒවා විස්වාස් කරන්නෙත් නැහැ කියලා. මොකද මම දැකලා තියෙනවා මෙයා සමහර තැන් වලදී හොද මීටරයක් වගේ. අනිත් එක කොල්ලෝ පන දාගෙන මුට reply කරනවා උවමනාවක් තියෙන එකෙක්නම් කවුරු හරි කියන දෙයක් අහනවා. නැත්තන් බොරුවක් කරන්නේ. මම තව ඔයාල බනින එකත් හරි කියල කිව්වද කොහෙද. :yes:එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.

    මම බන් බොරුකාරයන්ට ආසම නැහැ. :cautious: අපිට මේ දහ අතේ ප්රෙශ්න මුන් ආතල් ගන්නවා අපෙන්.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්‍රේඩ් එකක් දැම්මත්.
    මම කරන වැඩ පවා කියල දෙන්න හදලා ඇති ගෙදර ඉදලා කියාක් හරි හොයාගන්න.

    මේ ලගකදී මොකක් හරි ගෑනු සින් එකක් pm කරලා තිබ්බා. එයාට solo rider ත් මොකද්ද කිව්වා කියලා බයිලයක්. මට හරියට මතක නැහැ. මම එකට බැන්නා මුට.

    මම කිව්වේ ඔයාගේ දේවල් වැඩක් නැහැ ඔය මානසිල ලෙඩ අනම් මනම් දාන ඒවා විස්වාස් කරන්නෙත් නැහැ කියලා. මොකද මම දැකලා තියෙනවා මෙයා සමහර තැන් වලදී හොද මීටරයක් වගේ. අනිත් එක කොල්ලෝ පන දාගෙන මුට reply කරනවා උවමනාවක් තියෙන එකෙක්නම් කවුරු හරි කියන දෙයක් අහනවා. නැත්තන් බොරුවක් කරන්නේ. මම තව ඔයාල බනින එකත් හරි කියල කිව්වද කොහෙද. :yes:එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.

    මම බන් බොරුකාරයන්ට ආසම නැහැ. :cautious: අපිට මේ දහ අතේ ප්රෙශ්න මුන් ආතල් ගන්නවා අපෙන්.
    Agree ban. Matath aulak ne ban wadak karaganna beri ekeknam. Mu machan kagewath thread ekakata bump ekakwath danne ne. Patta selfish. Mama hitanne ne eka awill ADHD kiyala. Eka tanikarama muge kuhaka kama.

    Muge msg walin 95% aththe muge prashna ahapuwa misak wena ekekta help karapu ekak newi.

    But still EK ekey innawa mu genuine dial ekak kiyala hitan puka dena un
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    අනුරාද උඹ මේ දවස් ටිකේ මේ ඉල්ලන්මයි කන්නේ. පාඩුවේ ඉන්න උන්ට එහෙම ඉන්න දියන්. යාලුවෙක් එක්ක මොනවා හරි සින් එකක් තියනව නම් pm එකක් දාල කතා කරපන්. දැන් ත්‍රෙඩ් දාල මෙතැන නිකන් නොන්ඩි නේ. මේ ලගදි දවසකුත් අර උඹේ පැත්තට කතා කරපු ජොනි වොකර්ගේ ඇවටාර් එක දාගෙන තව පොඩ්ඩෙන් ඌයි සැන්ඩ්යි වලියක් යනවා...
     

    Johnnie_Walker

    Well-known member
  • Mar 20, 2012
    8,588
    13,571
    113
    [email protected]
    උබ හුකාහන් අනුරාධ... උබ බඩුවක් ගැහුවා කියලා මේකේ කෙබ්බ කෙළියට කොල්ලො ඕවා විශ්වාස කරා කියලද හිතන්නේ?

    යන දිහාවක පල පිස්සු පොන්නය... බයියෝ ටික කොහොමත් පුක ප්ලනවනේ උබේ දැන්...
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    වැඩි දෙයක් උනේ නැහැ බන් මු මෙච්චර දගලුවට. ඉස්සර ඉදලා මුට මම ඕනා හෙල්ප් එකක් දෙනවා pm එකක් දාලා තිබ්බොත්. ට්‍රේඩ් එකක් දැම්මත්.
    මම කරන වැඩ පවා කියල දෙන්න හදලා ඇති ගෙදර ඉදලා කියාක් හරි හොයාගන්න.

    මේ ලගකදී මොකක් හරි ගෑනු සින් එකක් pm කරලා තිබ්බා. එයාට solo rider ත් මොකද්ද කිව්වා කියලා බයිලයක්. මට හරියට මතක නැහැ. මම එකට බැන්නා මුට.

    මම කිව්වේ ඔයාගේ දේවල් වැඩක් නැහැ ඔය මානසිල ලෙඩ අනම් මනම් දාන ඒවා විස්වාස් කරන්නෙත් නැහැ කියලා. මොකද මම දැකලා තියෙනවා මෙයා සමහර තැන් වලදී හොද මීටරයක් වගේ. අනිත් එක කොල්ලෝ පන දාගෙන මුට reply කරනවා උවමනාවක් තියෙන එකෙක්නම් කවුරු හරි කියන දෙයක් අහනවා. නැත්තන් බොරුවක් කරන්නේ. මම තව ඔයාල බනින එකත් හරි කියල කිව්වද කොහෙද. :yes:එකට තමයි ඔය හිත රිදිලා තියෙන්නේ.

    මම බන් බොරුකාරයන්ට ආසම නැහැ. :cautious: අපිට මේ දහ අතේ ප්රෙශ්න මුන් ආතල් ගන්නවා අපෙන්.
    @Solo Rider මෙන්න....
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    උබ හුකාහන් අනුරාධ... උබ බඩුවක් ගැහුවා කියලා මේකේ කෙබ්බ කෙළියට කොල්ලො ඕවා විශ්වාස කරා කියලද හිතන්නේ?

    යන දිහාවක පල පිස්සු පොන්නය... බයියෝ ටික කොහොමත් පුක ප්ලනවනේ උබේ දැන්...
    Log novi kotte badan mewa bala bala adanawa athi.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    උබ බඩුවක් ගැහුවා කියලා මේකේ කෙබ්බ කෙළියට කොල්ලො ඕවා විශ්වාස කරා කියලද හිතන්නේ?
    අපිත් 8-9 වසරදි ඉස්කොලේ ගිහිල්ල මෙව කියනව කොල්ලොන්ට මේ වගෙ.