RottenCOLT මම කරපු වැරැද්ද කියපං

AnuradhaRa

Well-known member
  • මට ටික දවසකට හරි කෙල්ලෙක් සෙට් වුණා කිව්ව දවසෙ ඉඳල උඹ අවුල්, ඉරිසියාවද බං?

    https://elakiri.com/threads/ඇයි-බං-සැන්ඩිය-ඔහොම-හැසිරෙන්නෙ.2072536/post-28191124

    මම උඹට කරපු වැරැද්ද මොකක්ද?

    උඹට තියා කිරියෙ එකෙක්ටවත් මම වැරැද්දක් කරල තියෙනවද?

    පාඩුවෙ හිටපු මට කරද කරපු එවුන්ට විතරයි මම රිටන් එක දීල තියෙන්නෙ...

    හැබැයි rotten මල්ලි උඹ හින්ද මම කිරියෙ මිනිස්සු ගැන සෑහෙන අවබෝධයක් ගත්ත. ඒකට තෑන්ක්ස් (y)
     
    Last edited:

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,997
    21,208
    113
    571019.jpg
     
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Amoo amooo Manasika ledage hitha uuiya welaa nethaa ude paandarama 🤭🤭
    තෝ මොකුත් කිව්වට හිත රිදෙන්නෙ නෑ
    ඒත් හොද යාලුවො කියල හිතං හිටපු එවුන් ඔහොම කියද්දි හිත රිදෙනව :yes: කමක් නෑ තේරුම් ගත්තනෙ මම
     
    Last edited:

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    තෝ මොකුත් කිව්වට හිත රිදෙන්නෙ නෑ
    ඒත් හොද යාලුවො කියල හිතං හිටපු එවුන් ඔහොම කියද්දි හිත රිදෙනව :yes: කමක් නෑ තේරුම් ගත්තනෙ මම
    E gana tamai oi kiwwe. Ekawath notherena manda buddikayekda oi thooo?

    Pons danwath therun ganin. Thoo nikan Nigantanada puththa wage maha piriwara daran innawa kiyala hithan hitiyata thota inne @nicjosh83 ponnayayi uge media unit Bayiyo tikai, Fail ponnayai uge fakes tikai vitarai kiyala. 🤭🤭
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    kevin-hart-wtf.gif

    මාවත් අල්ලගෙන ඒ පාර. වෙන වැඩක් නැද්ද බන් උදේම මොකක් හරි පටන් ගන්නේ?. :rofl:

    හරි හරි ඇත්තම කතාව මට ටිකක් ඉරිසියා හිතුනා ඔයාත් එක්ක sex කරලා ඔයාව ඇතඇරපු girl ගැන. :rolleyes:

    මාව පොඩ්ඩක් අමතක කරලා හිතන්නකෝ ඔයා මනුස්සයෙක්ට උදව් කරනවා එයාට ඇත්තටම යහපතක් පතලා.
    ඒ මනුස්සයා පස්සේ ඔයාව tool එකක් කරගෙන තියෙන බොරු ටික ඔක්කොම ගහලා වෙනම ෆන් එකක් ගන්න හදනවා.
    දැන් ඔයා MK? :baffled:

    ඔයා මේකේ කාටවත් වැරද්දක් කරලා නැතිව ඇති. එත් කාටවත් උදව්වකුත් වෙලා නැතුව ඇති.
    හැමදාම ඔයාගේ දේවල් විතරයි. මම කවදාවත් දැකලා නැහැ වෙන කෙනෙක්ට bump එකක්වත් දානවා.
    මේ ටිකේ උදේට එනවා මොකක් හරි ගින්නක් අවුල්ලා හිමින් මාරු වෙනවා.
    මේවා මට අදාළ දෙයක් නෙමෙයි තමයි ඔයා මොනවා කරත් එත් community එකක් විදිහට ඒවා සවුත්තු වැඩ.

    ඔයාට ලෙඩක් තිබ්බා නැතා තමන්ගේ වැඩේ කරගන්න මිනුස්සු manipulate කරන්න හරි දක්ෂයෙක්. (y) එක හින්දම තමයි ඔයාගේ ට්‍රේඩ් වලට කමෙන්ට් කරේ නැත්තේ. sandy මාව mention කරලා තිබ්බේ නැත්තන් මම දන්නෙත් නැහැ. මම ඔයාගේ පස්සෙන් බලෙන් එල්ලී එල්ලී ආවේ නැහැ නේද?

    pm එක දාල ඔහොම යන්කෝ කිව්වේ මොකද්ද. :unsure: මට එක තේරුනේ නැහැ. කියන්න තියෙන දේ කෙලින් කියන්න. :yes:

    මේ සත පහකට වැඩක් නැති ත්‍රෙඩ් එක හින්දා වෙන්නේ හොද එකක් යට යන එක විතරයි. උබ මාව ඉග්නොර් කරලා දාපන්. මම අයෙ ඔයාගේ කෙල්ලට ඉරිසියා කරන්නේ නැහැ. :sneaky:






















    කොම හරි වැඩ පැත්තක තියලා මමත් හෙන පල් හෑල්ලක් ලියලා.🤦‍♂️
    එක නෙමේ වැඩේ කරගෙන අයින් වෙන කෙල්ලෙක් යාලු කරලා දෙනවකො :cautious:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,697
    113
    මට ටික දවසකට හරි කෙල්ලෙක් සෙට් වුණා කිව්ව දවසෙ ඉඳල උඹ අවුල්, ඉරිසියාවද බං?

    https://elakiri.com/threads/ඇයි-බං-සැන්ඩිය-ඔහොම-හැසිරෙන්නෙ.2072536/post-28191124

    මම උඹට කරපු වැරැද්ද මොකක්ද?

    උඹට තියා කිරියෙ එකෙක්ටවත් මම වැරැද්දක් කරල තියෙනවද?

    පාඩුවෙ හිටපු මට කරද කරපු එවුන්ට විතරයි මම රිටන් එක දීල තියෙන්නෙ...

    හැබැයි rotten මල්ලි උඹ හින්ද මම කිරියෙ මිනිස්සු ගැන සෑහෙන අවබෝධයක් ගත්ත. ඒකට තෑන්ක්ස් (y)
    Mona pakakda wesige putho mey. Umbata aula uth ekkanam uta PM karala ahapan methana attention ganna thread danne natuwa.

    beheth ganna thota salli nadda. Salli onada 🤭

    kevin-hart-wtf.gif

    මාවත් අල්ලගෙන ඒ පාර. වෙන වැඩක් නැද්ද බන් උදේම මොකක් හරි පටන් ගන්නේ?. :rofl:

    හරි හරි ඇත්තම කතාව මට ටිකක් ඉරිසියා හිතුනා ඔයාත් එක්ක sex කරලා ඔයාව ඇතඇරපු girl ගැන. :rolleyes:

    මාව පොඩ්ඩක් අමතක කරලා හිතන්නකෝ ඔයා මනුස්සයෙක්ට උදව් කරනවා එයාට ඇත්තටම යහපතක් පතලා.
    ඒ මනුස්සයා පස්සේ ඔයාව tool එකක් කරගෙන තියෙන බොරු ටික ඔක්කොම ගහලා වෙනම ෆන් එකක් ගන්න හදනවා.
    දැන් ඔයා MK? :baffled:

    ඔයා මේකේ කාටවත් වැරද්දක් කරලා නැතිව ඇති. එත් කාටවත් උදව්වකුත් වෙලා නැතුව ඇති.
    හැමදාම ඔයාගේ දේවල් විතරයි. මම කවදාවත් දැකලා නැහැ වෙන කෙනෙක්ට bump එකක්වත් දානවා.
    මේ ටිකේ උදේට එනවා මොකක් හරි ගින්නක් අවුල්ලා හිමින් මාරු වෙනවා.

    මේවා මට අදාළ දෙයක් නෙමෙයි තමයි ඔයා මොනවා කරත් එත් community එකක් විදිහට ඒවා සවුත්තු වැඩ.

    ඔයාට ලෙඩක් තිබ්බා නැතා තමන්ගේ වැඩේ කරගන්න මිනුස්සු manipulate කරන්න හරි දක්ෂයෙක්. (y) එක හින්දම තමයි ඔයාගේ ට්‍රේඩ් වලට කමෙන්ට් කරේ නැත්තේ. sandy මාව mention කරලා තිබ්බේ නැත්තන් මම දන්නෙත් නැහැ. මම ඔයාගේ පස්සෙන් බලෙන් එල්ලී එල්ලී ආවේ නැහැ නේද?

    pm එක දාල ඔහොම යන්කෝ කිව්වේ මොකද්ද. :unsure: මට එක තේරුනේ නැහැ. කියන්න තියෙන දේ කෙලින් කියන්න. :yes:

    මේ සත පහකට වැඩක් නැති ත්‍රෙඩ් එක හින්දා වෙන්නේ හොද එකක් යට යන එක විතරයි. උබ මාව ඉග්නොර් කරලා දාපන්. මම අයෙ ඔයාගේ කෙල්ලට ඉරිසියා කරන්නේ නැහැ. :sneaky:






















    කොම හරි වැඩ පැත්තක තියලා මමත් හෙන පල් හෑල්ලක් ලියලා.🤦‍♂️
    එක නෙමේ වැඩේ කරගෙන අයින් වෙන කෙල්ලෙක් යාලු කරලා දෙනවකො :cautious:
    Well said putha. Mu patta manupilative dial ekak. Muge boruwalata ahuwena loku gobba set ekak innawa EK wala. Tawa muwa use karan anith unta mada gahana wali daana ponnayo set ekakuth innawa.

    Mu baba wage hitiya maha kari hukannek. Mama oka keepa thanaka kiyala athi.
    ------ Post added on Sep 23, 2022 at 11:06 AM
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Mona pakakda wesige putho mey. Umbata aula uth ekkanam uta PM karala ahapan methana attention ganna thread danne natuwa.

    beheth ganna thota salli nadda. Salli onada 🤭


    Well said putha. Mu patta manupilative dial ekak. Muge boruwalata ahuwena loku gobba set ekak innawa EK wala. Tawa muwa use karan anith unta mada gahana wali daana ponnayo set ekakuth innawa.

    Mu baba wage hitiya maha kari hukannek. Mama oka keepa thanaka kiyala athi.
    ------ Post added on Sep 23, 2022 at 11:06 AM
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...

    තව දෙයක් මම කිරිය විස්වාස කරල හැම පෞද්ගලික දෙයක්ම කිව්ව
    අන්තිමට ඒවම අල්ලං මට මඩ ගැහුව. හරියට නිකං එයාල හොයා ගත්ත දේවල් වගේ
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    manipulate කරන්නෙ උඹයි සැන්ඩියයි
    උඹල දිනුම් බං, මගෙ යාලුවො ගොඩක් දැං මට නෑ
    @RottenCOLT දන්නෙ නැතුව ඇති ඌ කිරියෙ හිටපු නැති ටිකේ මං ඌව මතක් කරල දාපු ත්‍රෙඩ්

    හරි හරි මගෙන් කිරියට දෙයක් වෙලාම නෑනෙ...
    අපි එහෙනං යන්නං @RottenCOLT මල්ලි බායි...

    මේවයෙ ඉඳල මට වැඩක් නෑ...
    Ubata yanna kiwwe nahane. Ubane patan gaththe meka. Mama kare uththara dipu eka witharai.