Secondhand car එකක් ගන්න යනවා -පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්

Santa DX

Member
Feb 1, 2013
823
73
0
Area 51
Secondhand car එකක් ගන්න යනවා -පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්

කලින් ත්‍රේඩ් එකට comments දාපු ඔක්කොටම thanks මචන්ලා .....විස්තර දාපු ඔක්කොටම rep දුන්නා.

දන්න එවුන් ඉන්නවනම් මේකටත් පොඩි හෙල්ප් එකක් දියල්ලා...;)

1.Honda fit aria 2003 හා Mazda familia BJ5p 2003 කාර් වලින් ගන්න හොද මොකක්ද?:confused:

මේවයේ secondhand මිල ගණන් කොහොමද?
ලක්ෂ 20 කට විතර කරගන්න පුලුවන් ද?


2.Honda fit aria 2003 හා Honda city 2003 අතර වෙනස මොකක්ද?

3.ගන්නවනම් 2003 Nissan N16,N17 වගේ කාර් අර කාර් දෙකට වඩා හොදයිද?
රෙප් sure:yes:

 
Last edited:

MeGusta

Banned
Sep 11, 2012
10,585
512
0
honda fit aria enne cvt gear box mchn,hodata maintenance one 15000km wage oil change karanna one.nattan leda denawa,genuine honda oilma danna one..dan 20 ta ganan puluwan 23kata wage aluthma ekak ganna puluwan(matanan side eken poddak kethai kaputu look ekak tiyenne,body kit eka tieyana ekak nan shape)...mazda bj5p eka hoda car ekak normal autogear box.

honda es1 ekath hoda car ekak normal gearbox ekak ganna puluwan..

nissan n16,n17 nan malata ganna epa..kollekta hariyanne ne,leda wediy,gannanwanan fb15 ekak ganin...
 
  • Like
Reactions: Santa DX

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,135
    113
    honda fit aria enne cvt gear box mchn,hodata maintenance one 15000km wage oil change karanna one.nattan leda denawa,genuine honda oilma danna one..dan 20 ta ganan puluwan 23kata wage aluthma ekak ganna puluwan(matanan side eken poddak kethai kaputu look ekak tiyenne,body kit eka tieyana ekak nan shape)...mazda bj5p eka hoda car ekak normal autogear box.

    honda es1 ekath hoda car ekak normal gearbox ekak ganna puluwan..

    nissan n16,n17 nan malata ganna epa..kollekta hariyanne ne,leda wediy,gannanwanan fb15 ekak ganin...

    CVT gear Oil eka kohomada ban change karanne?dan godak cars wala enne CVT gear box eka thamai,kohomada maintain karanne CVT gear box ekak hariyata :rolleyes:
     

    Santa DX

    Member
    Feb 1, 2013
    823
    73
    0
    Area 51
    honda fit aria enne cvt gear box mchn,hodata maintenance one 15000km wage oil change karanna one.nattan leda denawa,genuine honda oilma danna one..dan 20 ta ganan puluwan 23kata wage aluthma ekak ganna puluwan(matanan side eken poddak kethai kaputu look ekak tiyenne,body kit eka tieyana ekak nan shape)...mazda bj5p eka hoda car ekak normal autogear box.

    honda es1 ekath hoda car ekak normal gearbox ekak ganna puluwan..

    nissan n16,n17 nan malata ganna epa..kollekta hariyanne ne,leda wediy,gannanwanan fb15 ekak ganin...

    බොහොම ස්තූතියි මචන් ...රෙප් දුන්නා
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    CVT gear Oil eka kohomada ban change karanne?dan godak cars wala enne CVT gear box eka thamai,kohomada maintain karanne CVT gear box ekak hariyata :rolleyes:

    eka eka car brands walata oil change karana interval eka wenas mchn...Toyota ewala 40000-70000km wage eka change ekakin duwanna puluwan...honda wage ewa 15000km walin wage change karanna one,samahara ewa sealed box enawa lifetime oil ekka..apita be service center walin tama karanna one..maintain karanna kiyala oil change tamai karanna one hariyata time ekata poddak hari paraku wunoth kela wenawa..
     

    Shanidush

    Well-known member
  • Jan 23, 2009
    5,880
    374
    83
    Looking for good place except SL
    කලින් ත්‍රේඩ් එකට comments දාපු ඔක්කොටම thanks මචන්ලා .....විස්තර දාපු ඔක්කොටම rep දුන්නා.

    දන්න එවුන් ඉන්නවනම් මේකටත් පොඩි හෙල්ප් එකක් දියල්ලා...;)

    1.Honda fit aria 2003 හා Mazda familia BJ5p 2003 කාර් වලින් ගන්න හොද මොකක්ද?:confused:

    මේවයේ secondhand මිල ගණන් කොහොමද?
    ලක්ෂ 20 කට විතර කරගන්න පුලුවන් ද?


    BJ5p eka hoday mata nam Honda eka gana echchara nodanimi, and eke man danna widiyata thiyenne CVT gear box ithin maintain karapu nathi ekak set wunoth waha kawa thama :oo: anith eke me deken look eka wunath hoda BJ5p eke, car eka nam ela, man use kara kalayak

    2003 ekak hoyaganna puluwan, 19kata withara.

    umba Nugegoda kittuwa wage nam inne Papiliyane Mazna motors dala ganna kalin check karapan, okkoma kathandara tika danaganna puluwan:rolleyes:

    2.Honda fit aria 2003 හා Honda city 2003 අතර වෙනස මොකක්ද?


    3.ගන්නවනම් 2003 Nissan N16,N17 වගේ කාර් අර කාර් දෙකට වඩා හොදයිද?
    රෙප් sure:yes:

    Oya deken ekakwath ganna epa amu jarawal, suspension ehema ganna deyak na gaslabu wage, 3000km withara replace karanna ona, and market hena aduy

    :yes::yes:
     

    Santa DX

    Member
    Feb 1, 2013
    823
    73
    0
    Area 51
    eka eka car brands walata oil change karana interval eka wenas mchn...Toyota ewala 40000-70000km wage eka change ekakin duwanna puluwan...honda wage ewa 15000km walin wage change karanna one,samahara ewa sealed box enawa lifetime oil ekka..apita be service center walin tama karanna one..maintain karanna kiyala oil change tamai karanna one hariyata time ekata poddak hari paraku wunoth kela wenawa..

    මැස්ඩා එකේ maintainers කොහොමද?
    මේ කාර් දෙකෙන් ගන්න හොද මොකක්ද...:confused:
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    මැස්ඩා එකේ maintainers කොහොමද?
    මේ කාර් දෙකෙන් ගන්න හොද මොකක්ද...:confused:

    honda fit wala market henata adu wenawa mchn gearbox tak gala wana wena hinda,wena oil jathi ehema dammoth wanama wenawa.hoda car ekak honda agent gen maintain karapu ekak set wunoth ela..lankawe aya oya car eka apu dawaswala eka eka oil dala wana karagena tiyenne godak ewa...ekai market bahinne....gearbox ekak 2.5lax wath wenawa...

    ubata 2.3m wage yanna puluwannan toyota vios ekak ganin honda taram interior quality madi unath patta gahanna puluwan car ekak.hena reliable,parts ganan adui,2nd hand market ekath hodai...

    Mazda patta cars,parts toyota walata wada tikak ganan,but reliable.Mazda auto ekak baya nethuwa ganna...hebei lokuwata resale value ekak ne,market eka gatta ganata wada bahinawa...
     

    adinindu

    Well-known member
  • Aug 11, 2008
    1,274
    252
    83
    නුගේගොඩ
    කලින් ත්‍රේඩ් එකට comments දාපු ඔක්කොටම thanks මචන්ලා .....විස්තර දාපු ඔක්කොටම rep දුන්නා.

    දන්න එවුන් ඉන්නවනම් මේකටත් පොඩි හෙල්ප් එකක් දියල්ලා...;)

    1.Honda fit aria 2003 හා Mazda familia BJ5p 2003 කාර් වලින් ගන්න හොද මොකක්ද?:confused:

    මේවයේ secondhand මිල ගණන් කොහොමද?
    ලක්ෂ 20 කට විතර කරගන්න පුලුවන් ද?


    2.Honda fit aria 2003 හා Honda city 2003 අතර වෙනස මොකක්ද?

    3.ගන්නවනම් 2003 Nissan N16,N17 වගේ කාර් අර කාර් දෙකට වඩා හොදයිද?
    රෙප් sure:yes:


    N17 eka nam shape machan. oya vehicle okkoma 10years wage old nisa...spares gana balala ganna. Nissan Parts ganan adui..N17 eka nam petrol karanawa....16 nam nikan dunnath ganna epa...Fuel and repair cost eka awlak nathnam hondama vehicle eka HONDA. SL wala Mitsubishi and Honda market naththe spares expensive nisa...
     
    • Like
    Reactions: Santa DX

    Santa DX

    Member
    Feb 1, 2013
    823
    73
    0
    Area 51
    N17 eka nam shape machan. oya vehicle okkoma 10years wage old nisa...spares gana balala ganna. Nissan Parts ganan adui..N17 eka nam petrol karanawa....16 nam nikan dunnath ganna epa...Fuel and repair cost eka awlak nathnam hondama vehicle eka HONDA. SL wala Mitsubishi and Honda market naththe spares expensive nisa...

    Thnks machn
    Rep