අපේ කාලේ උඩම සෙට් එක මචන් හැම ජොබ් එකටම ඉන්ටර්විව් ගිහින් ඔෆර් 2 3 අතේ තියන් හිටියා හොඳම එක තෝරගන්න. අපිට ඉතින් හුලං තමා ඉස්සර. මමත් ඔය rat race එකට අකමැති නිසා ජොබක් නැතුව හිටියා මාස 2ක් විතර.class එක නම් ඇත්තටම matter වෙන්නේ post grad වගේ කරද්දී නේ. post grad කරපු උනුත් ගොඩක් වෙලාවට industry ම තමයි එන්නේ. කාලයක් ගියාම ලොකු වෙනසක් නැහැ. සල්ලි අතේ තියේනම්, work life balance එක තියේනම් ඊට වඩා දෙයක් ඕන නැහැ.
අන්තිමට අරුන් අවුරුදු 2 3ක් ගිහින් එක තැන පල්වෙලා ලොස් වෙනවා. අපි ශෙප් එකේ උඩට යනවා.


