මචන්ලා, SLIIT උන් පොඩ්ඩක් උදව් කරපල්ලා.
SLIIT, BIT degree eke final project eka repeat unoth barida maasa 6 kin eka complete karanta set kara ganna with in next semester eka athule. mage yaaluwekta anith subjects walata hodata results thiyanwa. meka witharak fail wela
SLIIT, BIT degree eke final project eka repeat unoth barida maasa 6 kin eka complete karanta set kara ganna with in next semester eka athule. mage yaaluwekta anith subjects walata hodata results thiyanwa. meka witharak fail wela