SLIIT help

deepwater

Well-known member
  • Aug 14, 2015
    865
    508
    93
    මචන්ලා, SLIIT උන් පොඩ්ඩක් උදව් කරපල්ලා.

    SLIIT, BIT degree eke final project eka repeat unoth barida maasa 6 kin eka complete karanta set kara ganna with in next semester eka athule. mage yaaluwekta anith subjects walata hodata results thiyanwa. meka witharak fail wela
     
    • Like
    Reactions: Nathen James

    slickdeath

    Well-known member
  • Sep 3, 2014
    3,413
    1,678
    113
    Ba mcn.. Semester dekakma adinna wenawa. Mokada ethkota karanna wenna aluthma project ekak. Propsal eke idn yanna oni