ඔය අවුල උබලා එකක එල්ලිලා ඉන්න නිසා එකාදිකාරයක් කරලා තියෙන්නෙ උබලමයි
ඔය අවුල උබලා එකක එල්ලිලා ඉන්න නිසා එකාදිකාරයක් කරලා තියෙන්නෙ උබලමයි
mama dawas 2k router eka off karalama thiyala log wunamath data kapila
complain karama email eka eheta meheta pass kara kara hitiya dawas gaanak. barima thana mama kiuwa disconnect karanna kiyala eka pata gaala kara 
Dialog signal denna kiyapan.
SLT nan maasa 3kata withara eka paarak wei. Dialog hama maasema ohoma wenawamama dawas 2k router eka off karalama thiyala log wunamath data kapila
complain karama email eka eheta meheta pass kara kara hitiya dawas gaanak. barima thana mama kiuwa disconnect karanna kiyala eka pata gaala kara
Lanka bell signal na. wena kauda inne kiyapanko![]()
උන් ඉට හපන්
ලන්කාබෙල් නියමයි ඔය හොරබොරු නැ, ඔන නම් ගෙවුවා ලයින් එක වැඩ, ෆුල් ඔටො, 11gb අමතර දෙනවා 70gb වලට , මිටරෙ ගාන්ට පෙන්නනවා , ලොකු කවර් එකක් නැ අවුලක් නැ slt උන්ට හොදම වැඩෙ
උඹ මොනවද බං ඔය තරම් කරන්නෙ ජීබී 170කින්Apita nane oya signal huthawal api kelinma fibre
Habai dialig ekakuth tyanwa 80gb line ekak
Okkoma 170gb
Okath iwara wenawa anthima weddi



උඹ මොනවද බං ඔය තරම් කරන්නෙ ජීබී 170කින්![]()
හප්පUploads karanaw uniqe secrets apps files black market eke sell wena firmwares and many iphone secret things
Lankawe un ta denne na only others
Kelinma kiyanwa nam ithama rahasigatha s/w hamoma hoyana specially techinicians la
Bmw / audi/ mesarati / lambogini car wala aluthma series wala firmware update -
And meter eka adu karana sn eka eka ewa godai
Sanahara ewa danna ba methana
Kohomath hama masema gb 200 paninawa




same here.Mage nam aduwen kapena scene ekak wage bn. Mama February 1st ra download kara 8GB wage eka count wela thibbeth na. Api use karana ewa bolage account welin yanawada danne na![]()
