Hama connection ekakma Awul me dawaswala, Internet nathi welawata, pothak kiyawanna, Tea ekak bonna, Kotta malli bonna, Customer care katha karala wadaka na
Matath oka dawas 3kata vithara kalin complain ekak demma apu eka mata intetnet gana ugannanna awa mama uge theory yama utama kiyala dunna router eka case ekak ban passe shape eke maru karala kalin eka aran giya.