SLT-ටෙලිකොම් මගේ අත්දැකීම

NJ6

Well-known member
  • Jun 22, 2020
    442
    638
    93
    ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් ෆයිබර් සමග මගේ අත්දැකීම.

    ත්‍රෙඩ් එක ටිකක් දිගට යන්නත් ඉඩ තියෙනවා. පුලුවන් තරං කෙටියෙන් ලියන්නම්. අනික් අයටත් දැනගන්න ටෙලිකොම් එකේ පාරිභෝගික සේවාව ගැන මගේ අත්දැකීම කියන්න.

    මගේ ලග ටෙලිකොම් ලෑන්ඩ් කනෙක්ශන් එකක් තිබ්බ. ඒක අවුරුදු 10 ක් විතර පරණ කොපර් ලයින් එකක්. ගිය මාසේ දවසක මම ටවුන්එකට ගිය වෙලේක ටෙලිකොම් එක ලගින් යද්දී ඒකට ගිහිං අපේ ගෙදර හරියේ ෆයිබර් කනෙක්ශන් ගන්න ලූප් තියෙනවද බැලුවා. එකෙන් කිව්වා ඔව් දෙන්න පුළුවන් කියලා. ඊට පස්සේ මම රික්වෙස්ට් එකක් දාලා ආවා.

    රික්වෙස්ට් කරපු දවස බදාදා වගේ මට මතක. සිකුරාදා හවස් වෙනකොට ටෙලිකොම් එකේ ෆයිබර් ලයින් අදින අය ඇවිත් ලයින් එක ඇද්දා. රෑ උන නිසා ඒ අය ගියා. පහුවද සෙනසුරාදා උදේ 7:20 විතර වෙනකොට ආයේ ඒ අය ආව . පරණ රවුටර් මරු කරලා ලයින් එක අප් කරලා දීලා ගියා. මම ඒ අය එක්ක කතා කරද්දී ඒ අය ටෙලිකොම් එකේ ස්ථිර සේවකයෝ නෙමෙයි. ටෙලිකොම් එකේ සබ් ඕඩර්ස් කරන අය. ඒ අය තමයි ෆයිබර් ලයින් අදින්නේ. ඒ අය ප්‍රයිවෙට් නිසා ඉක්මනට, කඩිසරව වැඩ කරනවා. වැඩේට අවශ්‍ය දේවල් ඔක්කොමත් වාහනේ දාගෙන එනවා.

    ඉතිං ඔහොම ලයින් එකත් අරං මම මාසයක් විතර හිටියා. ගිය සිකුරාදා උදේ ෆයිබර් ලයින් එක වැඩ නැතුව ගියා. ඉන්ටනෙට්, ෆෝන්, පියෝටීවී මොකුත් වැඩ නැහැ. රවුටර් එකේ LOS රතු ලයිට් එක පත්තු වෙනවා නිමි නිමි.

    මම මේ දවස් වල වර්ක් ෆ්‍රොම් හෝම් ඉන්නේ. ඔෆිස් එකේ වැඩ වලට ඉන්ටනෙට් සහ පියෝටීවී අත්‍යවශ්‍යයි. ඒ නිසා මට බැකප් ඉන්ටනෙට් එකක් තියෙනවා. එකෙන් වැඩ ටික කරගන්න ගමන් මම MYSLT ඇප් එක හරහා පැමිණිල්ලක් දැම්මා කනෙක්ශන් එක වැඩ නැහැ කියලා. මම විශේෂයෙන්ම මේක ෆයිබර් ලයින් එකක් කියලා මෙන්ෂන් කරා. මොකද මීට කලිනුත් අත්දැකීමක් තියෙනවා මට. ඊට පස්සේ හවස් වෙනකන් බැලුව, ටෙලිකොම් එකෙන් කෝල් එකක් නැති නිසා 1212 ට ගත්තා. විනාඩි 10 ක් විතර ගිහිං ඔන්න කස්ටමර් කෙයා ඒජන්ට් කෙනෙක් කතා කර. මම එයාට කිව්වා මගේ ෆයිබර් ලයින් වැඩ නැහැ, උදෙත් පැමිණිල්ලක් දැම්ම කියලා. අද මේක හදන්න එනවද ඇහුවම හරියට උත්තරක් නොදී ඉක්මනට එවන්නම් කියලා ශේප් උනා ඒ කෙනා. මමත් හා කියලා හිටියා.

    සෙනසුරාදාත් මේ අය ආවේ නැති නිසා ආයේ කතා කරා 1212 ට. එදත් විනාඩි 15 කට විතර පස්සේ කතා කරපු ඒජන්ට් කිව්වේ ඉක්මනට හදන්න කෙනෙක් එවන්නම් කියලා. ඉරිදාත් ඕකමයි උනේ. මම ටෙලිකොම් ෆේස්බුක් එකෙනුත් මැසේජ් එකක් දැම්ම මගේ අහවල් අංකය දරන ෆයිබර් ලයින් එක වැඩ නැහැ කියලා. හැමෝටම යවන කොපි පේස්ට් මැසේජ් එක ටෙලිකොම් එකෙන් මටත් එවලා තිබ්බ ඒකට උත්තරයක් විදියට.

    ඔන්න සදුදා උදේ ටෙලිකොම් එකෙන් කතා කරලා ඇහුව ෆෝන් එකක් කැඩිලා තියෙනවද කියලා. මම ඔව් කිව්වම ඒ මනුස්සය මගෙන් ෆෝන් එකේ නම්බර් එක අහනවා. ඊට පස්සේ කියනවා ෆෝන් එකක් කැඩිලා කිව්වට එකේ නම්බර් එක දුන්නේ නැල්ලූ. ඊට පස්සේ මම ගෙදර ෆෝන් නම්බර් එකයි, එන්න ඕනි විදියයි, මේක ෆයිබර් ලයින් එකක් කියලයි කිව්වා.

    ඔන්න දවල් වෙලා ආව නිදිමත, පප්පා ටයිප් දෙන්නෙක් ටෙලිකොම් වාහනේක. ෆෝන් එකකුත් අරං ඇවිත් තිබ්බේ වයර් කෑලි එල්ලෙන. ඒකත් අරං ගේ වටේ යනවා පරණ කොපර් ලයින් වල එළියේ හයි කරන ෆියුස්බොක්ස් එක හොයන්. මම කිව්වා ඕක වැඩක් නැහැ, ෆයිබර් ලයින් එකක් තියෙන්නේ කියලා. ඊට පස්සේ උන් දෙන්නා ආ ෆයිබර් එකක්ද. ඒක අපි හදන්නේ නැහැ. එව්වා හදන අයට කියන්නම් කියලා ගියා. මම ඇහුවා ඔයාල ටෙලිකොම් එකේද, නැත්තං සබ් කරන අයද කියලා. ඒ මනුස්සයා කීවා අපි ටෙලිකොම් එකේ අය කියලා. ඊට පස්සේ මම ඇහුව ෆයිබර් හදන අය දැන් අදම ඒ අය එයිද කියලා. ඔව් එන්නත් ඉඩ තියෙනවා කියලා වැනෙන උත්තරයක් දීලා ඒ අය ගියා.

    සදුදා ෆයිබර් හදන්න ආවේ නැහැ. එදා ආයේ 1212 ට අරං විනාඩි 20 ක් විතර ලයින් එකේ ඉදලා ඒජන්ට් කෙනෙක් අල්ලං විස්තරේ කිව්වා. ඒ මනුස්සයට මම කිව්වා කැඩිලා තියෙන්නේ ෆයිබර් ලයින් එකක් කියලා මෙන්ෂන් කරලා තියෙද්දී ඇයි කොපර් ලයින් හදන අය එව්වේ කියලා. ඒ කෙනත් චෙක් කරලා බලලා උත්තර නැති නිසා ශේප් උනා.

    ඊට පස්සේ අද අගහරුවදා උදේ ටෙලිකොම් එකෙන් ආයේ කතා කරලා ෆයිබර් ලයින් එකක් වැඩ නැහැ නේද කියලා අහල, ගෙදරට එන පාර අහගෙන ආව දවල් වෙලා. ඒ ආපු දෙන්නගේ විස්තර අහද්දී ඒ අයත් ටෙලිකොම් එකේ ස්ථිර සේවකයෝ. ආපු කෙනා ගේ ඇතුලේ තියෙන රවුටර් එක චෙක් කරලා බලල කිව්වා මේකේ අවුලක් නැහැ. එළියේ අවුලක් ඇත්තේ. එක හදන්න චෙක් කරන්න ගැජට් වගයක් තියෙනවා. ඒක කරන්නේ වෙන ටීම් එකක්. ඒ අයව එවන්නම් කියලා. අද ඒ ටීම් එක එයිද ඇහුවම ෂුවර් නැහැ කියලා ගියා.

    දැන් කොහොමෙන් කොහොමෙන් හරි මට මේ පොඩි දේ හදලා දෙන්නේ නැතුව දවස් ගානක් පියෝටීවී, ඉන්ටනෙට්, ෆෝන් වැඩ නැහැ.

    අර මුලදී ෆයිබර් ලයින් එක දෙද්දී ආව සබ් කරන ප්‍රයිවට් කොම්පැනියේ මනුස්සයා තනියෙන් ඉනිමගක් තියාගෙන, පාරේ ඉදන් මීටර් ගානක් ලයින් එක අදාල, ගේ ඇතුලේ රවුටර් ඔක්කොමත් හයි කරලා කනෙක්ශන් එකත් අප් කරා පැය කීපයක් යන්න කලින්. හැබැයි ටෙලිකොම් එකේ ස්ථිර සේවකයන්ට එකේ දෝෂයක් ආවම සතියක් විතර යනවා හදාගන්න. දැන් මේ දවස් දෙකේ ටෙල්කොම් එකෙන් ආපු අය ඕටි, බටා දාලා කොච්චර ගන්න ඇත්ද? වැඩක් උනේ නැහැනේ. කස්ටර්මර් අනාතයි.

    ටෙලිකොම් එක මෙහෙම හරි දුවන්නේ අර සබ් කන්ට්‍රාක් අරං යන ප්‍රයිවෙට් කොම්පැනි දුවන නිසා , ටෙලිකොම් එකේ ස්ථිර සේවකයන්ගේ තියෙන යල්පැන ගිය, නිදිමත නිසා නැත්තං ඕක වැටිලා ගොඩක් කල්.

    මම තරමක වෙලාවකුත් අරං මේක ලිව්වේ ටෙලිකොම් එකේ ෆයිබර් කනෙක්ශන් එකක් ගන්නවා නං ඒ ගැන දෙපාරක් කල්පනා කරලා බලන්න. ආෆ්ටර් සර්විස් නං අන්තිම දුර්වලයි.

    ඔන්න ඒ අස්සේ මම දැන් ටෙලිකොම් පේජ් එකට ගියාම එකේ මිනිස්සු දාලා තියෙන දේවල්.

    Capture-vert1.jpg


    Capture-vert2.jpg


    Capture-vert3.jpg
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    5,603
    4,387
    113
    29
    ෆින්ලන්ඩ්
    තරගයක් දෙන්න හරි හමන් ආයතනයක් නෑ නේ. අනික ලංකාවේ ඔය ෆීල්ඩ් එකේ වැඩ පුළුවන් එකා ටක් ගාල ඔතනින් experience අරන් වෙන රටකට පනිනවා. එකයි ඔය FIELD eke ඔක්කොම ඉතුරු වෙලා ඉන්න එවුන් වැඩ බැරි ටර්සන් ල. Middel East හෙන demand. අපේ ඔක්කොම හොද එවුන් එහේ. එහෙම නැත්තම migrate වෙලා.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    14,958
    41,142
    113
    එකමත් එක රටක
    2019 ඕක නිකන් දෙන්න ඇවිත් අන්තිමටම මගේ මාස දෙකක් විතර නෙට් කපල තිබ්බ බැනල බැනල පරණ එකම ආයිත් හදාගන්නකන්.
    තාම ඒ බයට ඕක ගන්නේ නෑ ගන්න ඕන උනත්. :baffled:
    හැබැයි ADSL line එකේ අවුලක් උනොත් නම් බන් ඉක්මනට ඇවිත් හදල දීල යනවා.
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    4,332
    2,556
    113
    බාශාව දාලා ජාතිය ඇමතුවේ නැද්ද උබ... ලංකවේ සල්ලි දීලා අරන් මොනා හරි උනොත් වැඩේ වෙන්න නම් දෙවැනි තුන්වෙනි පාර වෙනකොට බාශාව දාන්න ම ඕනා වැඩේ වෙන්න නම්...
     
    • Like
    Reactions: shameera89 and NJ6

    NJ6

    Well-known member
  • Jun 22, 2020
    442
    638
    93
    okunge bila witarai ganata enne adu nethuwa. ara ape gewal pette inna techs kollo denna hoda nisa hodai un ekka kata karala hinawela inna hinda.
    ඔව්. තරුණ අය හොදයි. අර කලින් ඉන්න වයසක සෙට් එක එක්ක ගමනක් නැහැ මේකට. පොඩි දෙයක් උනත් හදාගන්න දවස් ගානක් යනවා. අපේ පැමිණිලි හරියට පාස් වෙන්නේ නැහැ ෆීල්ඩ් එකට. ඒ අයටත් එව්වා හරියට විසදන්න ඕනි කමක් නැහැ.
    තරගයක් දෙන්න හරි හමන් ආයතනයක් නෑ නේ. අනික ලංකාවේ ඔය ෆීල්ඩ් එකේ වැඩ පුළුවන් එකා ටක් ගාල ඔතනින් experience අරන් වෙන රටකට පනිනවා. එකයි ඔය FIELD eke ඔක්කොම ඉතුරු වෙලා ඉන්න එවුන් වැඩ බැරි ටර්සන් ල. Middel East හෙන demand. අපේ ඔක්කොම හොද එවුන් එහේ. එහෙම නැත්තම migrate වෙලා.
    ඔව්. මේකේ ඉන්නේ නිදිමත, ඔතැනි කට්ටිය ටිකක් ස්ථිර සේවකයෝ විදියට. වැඩ දන්නා අය කිව්වත් වගේ වෙනින් රටවලට ගිහිං.
    2019 ඕක නිකන් දෙන්න ඇවිත් අන්තිමටම මගේ මාස දෙකක් විතර නෙට් කපල තිබ්බ බැනල බැනල පරණ එකම ආයිත් හදාගන්නකන්.
    තාම ඒ බයට ඕක ගන්නේ නෑ ගන්න ඕන උනත්. :baffled:
    හැබැයි ADSL line එකේ අවුලක් උනොත් නම් බන් ඉක්මනට ඇවිත් හදල දීල යනවා.
    කොපර් ලයින් එක ෆයිබර් එකට වැඩිය ස්ටේබල්. පුළුවන් තරං කල් ඒක තියාගන්න.
     

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    849
    1,420
    93
    ඔකුන්ගේ ඇග්‍රිමෙන්ට් එකේ fiber ,ADSL ,4G ,servise breakdown වලට SLA දාල නෑ උන්ගේ කුපාඩි කමට .උන්ට පුළුවන් ඕන තරමක් කල් අරන් තමයි හදන්නේ එකයි උන් ඔච්චර නටන්නේ .මේවට තමයි විරුද්ද වෙන්න ඕනේ

    03 Exclusion of liability
    3.I
    SLT will take reasonable endeavors in good faith to ensure that the Services are available with minimal service interruptions but does not guarantee that the Service will be uninterrupted or error free.


    3.2
    The Customer shall have no claim for loss or damages consequential or otherwise or any other claim whatsoever against SLT on account of loss of revenue, business or any other basis, either for itself or for any third party, consequent to the suspension, removal, disconnection, total or partial interruption of the Service or installation, natural disaster or Force Majeure situations or improper useby the Customeror negligence of the Customeror termination of the Service provided by SLT.Force Majeure includesacts beyond the control of SLT, including without limitation, acts of God, acts or regulations orany governmental or supra-national authority, war, terrorist activities or national emergency, accident, riot, civil commotion, explosions, strikes, Lockouts, industrial disputes (whether or not involving each party‟s employees) or epidemics.
     

    NJ6

    Well-known member
  • Jun 22, 2020
    442
    638
    93
    බාශාව දාලා ජාතිය ඇමතුවේ නැද්ද උබ... ලංකවේ සල්ලි දීලා අරන් මොනා හරි උනොත් වැඩේ වෙන්න නම් දෙවැනි තුන්වෙනි පාර වෙනකොට බාශාව දාන්න ම ඕනා වැඩේ වෙන්න නම්...
    මම වැදගත් විදියට කතා කරා. බැන්නේ නැහැ.

    ඔකුන්ගේ ඇග්‍රිමෙන්ට් එකේ fiber ,ADSL ,4G ,servise breakdown වලට SLA දාල නෑ උන්ගේ කුපාඩි කමට .උන්ට පුළුවන් ඕන තරමක් කල් අරන් තමයි හදන්නේ එකයි උන් ඔච්චර නටන්නේ .මේවට තමයි විරුද්ද වෙන්න ඕනේ

    03 Exclusion of liability
    3.I
    SLT will take reasonable endeavors in good faith to ensure that the Services are available with minimal service interruptions but does not guarantee that the Service will be uninterrupted or error free.


    3.2
    The Customer shall have no claim for loss or damages consequential or otherwise or any other claim whatsoever against SLT on account of loss of revenue, business or any other basis, either for itself or for any third party, consequent to the suspension, removal, disconnection, total or partial interruption of the Service or installation, natural disaster or Force Majeure situations or improper useby the Customeror negligence of the Customeror termination of the Service provided by SLT.Force Majeure includesacts beyond the control of SLT, including without limitation, acts of God, acts or regulations orany governmental or supra-national authority, war, terrorist activities or national emergency, accident, riot, civil commotion, explosions, strikes, Lockouts, industrial disputes (whether or not involving each party‟s employees) or epidemics.
    මම මේක අද දැක්කේ. ස්තුතියි විස්තරේට. පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියට පැමිණලි කරාට වැඩක් නැද්ද එහෙනං ?TRC නං දාලා වැඩක් නැහැ. හොරාගෙන් අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ ඒක.
    ------ Post added on Jun 1, 2021 at 7:57 PM
     
    • Like
    Reactions: vito and dilann

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    849
    1,420
    93
    මම වැදගත් විදියට කතා කරා. බැන්නේ නැහැ.


    මම මේක අද දැක්කේ. ස්තුතියි විස්තරේට. පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියට පැමිණලි කරාට වැඩක් නැද්ද එහෙනං ?TRC නං දාලා වැඩක් නැහැ. හොරාගෙන් අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ ඒක.
    ------ Post added on Jun 1, 2021 at 7:57 PM
    මොක කරලත් වැඩක් නෑ .උන් අපෙන් sign එක අරන් ඉවරයිනේ .කරන්න තියෙන්නේ complain එකක් දානවනම් ඔය agreement එක වෙනස් කරන්න කියන්න ඕනේ පාරිබෝගිකයන්ගේ අයිතිවාසිකම් කඩ වෙනවා කියල .නැතුව ඔයාගේ ප්‍රශ්නේට ගිහින් වැඩක් නෑ වගේම ගොඩක් complain ඕකට විරුද්දව යන්නත් ඕනේ
     
    • Like
    Reactions: vito and NJ6

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    14,132
    7,161
    113
    Matara
    පළවෙනි දේ මචං ෆයිබර් කනෙක්ෂන් එක ඇදපු දුර. ඒ වගේම ඇදපු ප්‍රදේශය. ටවුන් ඒරියා එකක මීටර් 150ක් ඇතුළත වගේ ෆයිබර් ලයින් එක ඇදල තියේ නම් අවුරුදු ගානකට ලෙඩක් දෙන්නෙ නෑ. මගේ යාලුවෙක් ළඟ තියෙනව ෆයිබර් ලයින් එකක් අවුරුදු 4කටම එක වතාවයිලු කැඩිල තියෙන්නෙ. ලයින් එක ගොඩක් දුර අදිනව නම්, ටවුන් ඒරියා එකෙන් පිට නම් අනිවාර්යෙන් බැකප් කනෙක්ෂන් එකක් තියාගෙන ඕන වැඩේ කරන්න.

    අනිත් දේ ඔය කියන කාරණාව ඩිපෙන්ඩ් වෙන්නෙ ඒරියා එක මත. දැන් මගේ ෆයිබර් කනෙක්ෂන් එක කිලෝ මීටර් එකකට එහා ඇදල තියෙනව. මාස දෙකකට සැරයක් ලෙඩ දෙනව සාමාන්‍යයෙන්. හැබැයි කම්ප්ලේන් කරාම හවස දැම්මොත් ඊළඟ දවසෙ උදේ ඇවිත් හදල දෙනව. කොහොමහරි පැය 12ක් 18ක් යද්දි හදල දීල තියෙනව මේ වෙනකල්. ෆයිබර් වලට දාපු කම්ප්ලේන් එකකට ADSL ටීම් එකක් එවනව කියන්නෙ ඔයා ඉන්න පැත්තෙ Regional Office එක අන්තිම ජරා තැනක්.
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    14,132
    7,161
    113
    Matara
    මොක කරලත් වැඩක් නෑ .උන් අපෙන් sign එක අරන් ඉවරයිනේ .කරන්න තියෙන්නේ complain එකක් දානවනම් ඔය agreement එක වෙනස් කරන්න කියන්න ඕනේ පාරිබෝගිකයන්ගේ අයිතිවාසිකම් කඩ වෙනවා කියල .නැතුව ඔයාගේ ප්‍රශ්නේට ගිහින් වැඩක් නෑ වගේම ගොඩක් complain ඕකට විරුද්දව යන්නත් ඕනේ
    හැබැයි මම දන්න තරමින් පැය 48ක් ඇතුළත හදන්න ඕන කියල කතාවක් තියෙනව. ඉස්සර දවසක සතියක විතර කනෙක්ෂන් එක ගිහිල්ල තිබිල බිලෙන් අඩු කරල තිබ්බ අදාළ ගාන.
     
    • Like
    Reactions: NJ6 and NRTG

    nishad.desilva

    Active member
  • Feb 23, 2010
    190
    102
    43
    Oya athin baladdi Dialog customer service patta. Math langadi SLT indan Dialog walata maru una 4G unge packages ehemath honda nisa.
     
    • Like
    Reactions: NJ6

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    1,176
    831
    113
    ඔකුන්ගේ ඇග්‍රිමෙන්ට් එකේ fiber ,ADSL ,4G ,servise breakdown වලට SLA දාල නෑ උන්ගේ කුපාඩි කමට .උන්ට පුළුවන් ඕන තරමක් කල් අරන් තමයි හදන්නේ එකයි උන් ඔච්චර නටන්නේ .මේවට තමයි විරුද්ද වෙන්න ඕනේ

    03 Exclusion of liability
    3.I
    SLT will take reasonable endeavors in good faith to ensure that the Services are available with minimal service interruptions but does not guarantee that the Service will be uninterrupted or error free.


    3.2
    The Customer shall have no claim for loss or damages consequential or otherwise or any other claim whatsoever against SLT on account of loss of revenue, business or any other basis, either for itself or for any third party, consequent to the suspension, removal, disconnection, total or partial interruption of the Service or installation, natural disaster or Force Majeure situations or improper useby the Customeror negligence of the Customeror termination of the Service provided by SLT.Force Majeure includesacts beyond the control of SLT, including without limitation, acts of God, acts or regulations orany governmental or supra-national authority, war, terrorist activities or national emergency, accident, riot, civil commotion, explosions, strikes, Lockouts, industrial disputes (whether or not involving each party‟s employees) or epidemics.
    and then we have our TRC :rolleyes: (to do what ?)
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,219
    4,533
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මචං මමත් ඇස්එල්ටී තමා

    නිකමට මෙහෙම හිතපන්කෝ
    ලැන්ඩ් ලයින් රට වටෙම ඇදලනේ
    ලංකාවෙන් 60%ක් වත් ඇස් එල්ටී වෙන්න පුළුවන්නේ

    කොරොනා කියන්නේ අන්එක්ස්පෙක්ටඩ් කේස් එකක්
    මේකට කලිනුත් මුන්ගේ සර්විස් එකේ අද කම්ප්ලේන් කරලා අද ආවේ නෑ
    අත්දැකීමෙන් දන්නවා ඒක
    සෝ මිනිස්සු ලිමිට් කිරිලි, සර්විස් ෂිෆ්ට් කිරිලි, සබ් ගත්ත එවුන් අත් ඇරපු සීන්, පාඩු පිට වහපුවා මේ එකි නොක ී මෙකී සියළු දේ එක්ක උඹ මම මුන්ගෙන් සුපිරියක් බලාපොරොත්තු වෙනවා නම් එක විහිළුවක්

    දැන් උඹ මට බනින දේ මන් දන්නවා. යකො ්මන් බිල් ගෙවන්නේ සර්විස් එකක් ග්නන. උඹ මේ මගුලක් කියනවා කියලා.
    කොරෝනා නැති කාලෙත් මුන්ට සර්විස් එක 100% දේනන බැරි එකේ අර උඩින් කීව හැමදේම එක්ක මුන් කොහොමද මචං මැච් එකක් ගහන්නේ

    ලේ පුච්ච ගන්න එපා
    බැකප් ප්ලැන් එකක් තියා ග්නන මේ කාලේ

    පුළුළුන් නම් සිම් 3ක් අරන් ඩේටා කාඩ් 3ක්ම රෙඩි පිට තියා ගන්න