ado meka hoda kramayak
test karanna one
me offer eka cc witarada ban
කොමර්ශල් නෑනෙ?ඔව් එක එක ක්රෙඩිට් කාඩ් වලට සතියෙ දවස ගානෙ තියෙනව
![]()
Reload / Utility වවුචර් එක ගත්තාම 1000 ක බිලක් ගෙව්වම 100 ක් අඩුවෙනව
![]()
ඔහොම එක කාඩ් එකකට මාසෙට 4 ක් හම්බෙනවනෙ එතකොට එක කාඩ් එකකට මාසෙට 400 ක් ඩිස්කවුන්ට්.
තව සමහර දවස් වලට Daraz points වලින් ගෙව්වමත් 10% අඩුවෙනව.
කොමර්ෂලුත් එනව ඉඳල හිටලකොමර්ශල් නෑනෙ?
5900 ගානක් යකෝඋබේ බිප් එක කීයද?![]()
මම ගෙවන විදිහට ගෙවනකන් උන් බලන් ඉන්නෙ නෑනෙ. ඒකනෙ අවුල.උඹ ගෙවන විදියට ගෙවපං බං...
උන් කියන කතා අහන්න ගියොත් මෙතන වෙන වැඩක් නෑනෙ

suspend වුණාට පස්සේ bill එක සම්පූර්ණෙන් ගෙව්වත් activate වෙද්දි data balance එක reset වෙනවා ඉතුරු දවස් ගාණට විතරක්. ඒ කියන්නෙ 90GB package එකක අපි මාසේ මුල් දවස් 15 data අඩුවෙන් පාවිච්චි කරලා 90GB න් 70GB ඉතුරු නම් suspend වෙලා activate වෙද්දි 70GB හම්බවෙන්නෙ නෑ. හම්බවෙන්නෙ මාසේ ඉතුරු දවස් 15ට 45GB වගේ. එතකොට අපිට 25GB නැතිවෙලාආය ඉතින් කැපුවත් මොකෝ ආයේ ගෙව්වම activate වෙනවනේ විනාඩියෙන්
මාස දෙකකනේ ? 1790 පැකේජ් එක නෙමෙයිද තියෙන්නෙ5900 ගානක් යකෝ![]()
ඇයි මාස ගණන් පරක්කු කරලද ගෙවන්නෙ?මම ගෙවන විදිහට ගෙවනකන් උන් බලන් ඉන්නෙ නෑනෙ. ඒකනෙ අවුල.![]()
2650 එක තියෙන්නෙ. එක මාසෙක බිල මේ. පියෝටීවී, ටෙලිෆෝන් රෙන්ටල් සේරමත් එක්ක.මාස දෙකකනේ ? 1790 පැකේජ් එක නෙමෙයිද තියෙන්නෙ
WEB FAMILY XTRA තියෙන්නේ. 2600 එක. ඔව් per month 5900යි.mokakda package eka? per month 5900 da ?
ඔව් ඉතින් අමාරුකමක් තිබ්බොත් මාසෙක ගැප් එක තියලානේ ගෙව්වේ.ඇයි මාස ගණන් පරක්කු කරලද ගෙවන්නෙ?
මොන හුත්තක්ද බන්. අවුරුදු 20ක් තිස්සේ පාවිච්චි කරන එකාටත් පුදුම අසාදරනකමක්නේ ඒක. අනික මේ Fibre අරගෙනත් ඔහොම බලු වැඩ කරන්නේ. 4G විතරක් නම් කමක් නෑ.ජුලි මාසේ ඉදන් උන් billing වලට දෙන දවස් ගාන අඩු කරලා. දැන් මාසේ 5 බිල එනවා නම් මාසේ 25 -28 ඇතුලත 70% ගෙවන්න ඕනේ. ඉතිරිය ඊලග බිල් එක හැදෙන්න කලින් ගෙවන්න ඕනේ.
ඕකට ලොකුම හේතුව කොරෝනා කාලේ ගොඩක් උන් බිල් ගෙවන්නේ නැතුව පොලු තියලා තිබ්බා. ( ගොඩක් උන් 4G රවුටර්ස් අරන් මාසගානක් පාවිච්චි කරලා බිල් ගෙවන්නේ නැතුව අතරලා තිබ්බා. ඒ කේස් නිසා බිල් ගෙවන්න දීලා තිබ්බ දවස් 45 කාලේ අඩු කරා කියලා ටෙලිකොම් එකෙන් කිව්වා අහපු වෙලාවක )
පියෝ ටීවී අයින් කරල දැම්මනං හරි2650 එක තියෙන්නෙ. එක මාසෙක බිල මේ. පියෝටීවී, ටෙලිෆෝන් රෙන්ටල් සේරමත් එක්ක.
මම නම් බලන්නේ නෑ ටීවී. ඒ වුනාට අක්කලා එහෙම ආපු වෙලාවක් බලන්න තියෙන්න එපැයි.පියෝ ටීවී අයින් කරල දැම්මනං හරි